hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2008/04 Kezdődik a szezon, és a Motorrevü munkatársai ismét megkapják ez első ruhadarabokat, kiegészítőket, hogy mondjanak véleményt róluk.

A sisak alatti viseletre a kaptunk a Beringtől egy teljes arcot, sőt a nyakat és a mellkast is takaró maszkot. A maszk sisak alá eső része puha és vékony termo anyag, a sisakon kívüli részek pedig vastag, belül polár, kívül szélzáró anyagból készültek. 

 Tesztnapló 2008/04 Tesztnapló 2008/04
A Bering arc-, és nyakvédő maszkja az élet több területén is használható... A kesztyű jól átgondolt tervezés eredménye.

A Bering RX 08 fantázianevet viselő kesztyűje már szemre is kényelmes viselet, és az első próbák megfeleltek a várakozásnak. A kézre valót szemügyre véve rögtön látszik, hogy megalkotója látott már motorost, a termék jól átgondolt tervezés eredménye. A külső anyag puha bőr, ez biztos, az ígért tartósság és szívósság pedig a teszt során majd kiderül. A kesztyű fogófelületein speciális szerkezetű csúszásgátló feltétek találhatók, csakúgy, mint a mutató és középső ujjak utolsó perceinél. A bőr külső réteg alatt cordura és teramid erősítésű bélés található víztaszító anyaggal kezelve.

A kézhát felőli oldalon az ujjakon szellőzőnyílások találhatók, a körömperceket erősítés, a kézfej bütykeit pedig műgyantába ágyazott kevlár, karbon, és titánium szálas protektor védi.

Tesztnapló 2008/04A Bering Impact dzsekije elsősorban a túrázóknak tervezett ruhadarab, de a hétköznapi motorozásra is alkalmasnak látszik. A rövid, derékig érő fazonú dzseki külső anyaga cordura és BW2 Tech anyag kombinációja, a tájékoztató ígérete szerint 100%-ig víz és szélálló. Az Impact finom tapintású, kivehető termobéléssel rendelkezik.

A dzseki nyaknál és a derékrészen két-két tépőzárral szűkíthető, a mellkasnál pedig az integrált ADT (Adjustable Dinamyc Technology) nevet viselő zsinóros szűkítővel állítható passzentosra. A motoros ütések elleni védelmét a Knox protektoraira bízta a Bering.

Alulra az Impacttal megegyező anyag összetételű Irvine nadrágot kaptuk véleményezésre, legalulra pedig a Daytona Nonstop GTX fantázianevet viselő lábbelijét. Elöljáróban annyit hadd áruljunk el, Tesztnapló 2008/04hogy a Daytona a "Motoros csizma" kategóriában 2007-ben a Motorradnál a "Legjobb márka" címét nyerte el, így meglehetősen magasak az elvárásaink vele kapcsolatban. A szolid megjelenésű csizma kimerítő tájékoztatója szerint valóságos építészeti alkotás, csak talp szerkezeténél ötféle anyagot használtak fel a gyártók. A láb spicc, a sarok és boka részeinek biztonságát betétek óvják, a kényelmet elasztikus anyagok, habok, és Gore-Tex biztosítják.

Kíváncsian várjuk a bizonyítási eljárást.




Tesztnapló 2008/04Befogtunk tartóstesztre egy Kushitani Suzuka bőrruhát is. A perforált overál kiváló minőségű marhabőrből készült, hibátlan a kidolgozása és varrások minősége. A mozgás megkönnyítésének érdekben sztrecsbetétek vannak a térdhajlatoknál, a combok és a felkarok belső részén, valamint rugalmas bőrbetétek a deréknál és a hát két oldalán. A térd-lábszár nagyméretű tépőzáras felületen igényeinknek megfelelően lehet elhelyezni a térdkoptatót.
 
Védelem tekintetében a Kushitani saját útját járja. A tökéletes illeszkedés és a kényelem érdekében ütésre keményedő, zselés K-FOAM lágyprotektorok találhatók a vállnál, a könyöknél és a térdnél. A megfelelő elhelyezés érdekében a protektorokat darabonként hat patenttel lehet rögzíteni a ruha béléshez, vagy akár bele is lehet varrni. A gerinc védelméről az átlagosnál nagyobb és vastagabb protektor gondoskodik. A kulcscsontnál, a bordáknál, a csípőnél, a háton és a farcsontnál ütéselnyelő betétek találhatóak.

Tesztnapló 2008/04
A Kushutani lágy, ütésre keményedő zselés K-FOAM protektorát hat darab patenttel lehet a bőrruha béléséhez rögzíteni.

Miután a ruha a csuklónál és a lábszárnál kicsit hosszú viselője, Simon József kollégánk számára, azt a használat előtt, a téma szakértőjével, Fekete Bélával, azaz Cölöppel (20/337-2355) méretre igazíttatjuk.


Tesztnapló 2008/04Az olasz divatcég első motoros csizmáját a Puma 1000-et jó néhány bemutató teszten, túrán, és közúti motorozás közben viselte főszerkesztőnk. A csizmába eleinte nehézkes volt belebújni, de néhány fel- és levétel után javult a helyzet. A csizma alapvetően kényelmes, akár gyalogolni is, mindamellett, hogy a motoron kiválóan érezni a fékpedált és a váltót, nem csúszik a talpa, így a motorkerékpár felőli visszajelzés maximális. Az első hosszabb túrán kiderült, hogy a csizma bokában szűk, 3 óra után két oldalt annyira nyomta kollégánk bokacsontját - és erre más Puma 1000 tulajdonos is panaszkodott - hogy meg kellett állnia és le kellett vennie. Vicces, de a főszerkesztő egészen egyszerű megoldást eszelt ki, ami be is vált: mikor nem használja őket, a csizmákba egy-egy teletöltött 1,5 literes ásványvizes palackot állított, így a csizma kellően kitágult. Azóta akár egész nap rajta lehet, gond nélkül. Nagyobb baj, hogy a vádlit körbefogó szíj csatja nem megfelelően tervezett szögben áll, ezért a csizma hátsó nyelve menet közben ki tud csúszni a szíjból. Kollégánk erre is egyszerű, de működőképes megoldást talált: gyorskötözővel összefogta a szíjat és a hátsó nyelvet, így a probléma megszűnt - igaz külsőre kissé sufnituning.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár