hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2008/02 Beszámolónkban a HJC HQ-1 sisak és a Spidi Admiral ruha jelenlegi állapotáról olvashatnak.

Ruha-tartósteszt 2008/02
HJC HQ-1

A HJC HQ-1-es karbon sisak már több mint másfél évet töltött Paulovits Imre és Molnár Tamás fején. Az utóbbi időben sokat nyúzódott a téli időjárásban, mert nagyon hasznos, hogy a hozzá tartozó, kiszedhető maszk nemcsak a plexi párásódása ellen véd de a szemek is majdnem huzatmentesen maradnak, és az arcot is melegen tartja.

Ruha-tartósteszt 2008/02
A krómozott műanyag légbeömlők széléről már kezd lepattogni a csillogó fémbevonat

A karbon héj fényezése eddig jól bírta, viszont a krómozott műanyag légbeömlők széléről már kezd lepattogni a csillogó fémbevonat. A kiszedhető, mosható bélés eddig jól bírja, nem bolyhosodott ki és az alsó műbőr szegélyen sem látható még a legkisebb töredezés sem.



Ruha-tartósteszt 2008/02
A Spidi Admiral búvárcipzárjának a felhúzója adta meg magát, eltörött

 Két és fél szezon illetve 40 000 kilométer óta nyúzza Paulovits Imre a Spidi Admiral felső overallt. Ezt a hétköznapi ruha fölött hordják, benne van az összes szükséges protektor, sok zseb van rajta, jó ideig vízálló, röviden igen praktikus ruhadarab. Maga a felső anyag jól bírta eddig, a fekete Cordurát csak ritkán kell mosni, viszont az idő folyamán a tépőzárak kicsit megkoptak. A búvárcipzár, ami könnyíti a beszállást viszont rendszeres szilikonos kezelést igényel, hogy könnyen működjön. És most pont ennek a cipzárnak az egyik felhúzója adta meg magát, és eltörött. Megnézzük, találunk-e cipzárast, aki meg tudja javítani, ha nem, akkor a Motor Line Kft vissza küldi a gyártóhoz javításra, ezután nyúzhatjuk tovább.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Kawasaki ZX-10R Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 BMW S 1000 RR 2010 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár