hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2007/08 Ruhatesztünk egy komplett off-road ruházattal és egy Puma sportcsizmával bővült.


 

Ruha tartóstesztRuha tartósteszt                         A szellős (661) sisak
Ruha tartósteszt

Az AXO TMKP térdprotektor belső anyaga finomabb lett   

Ruha tartósteszt

661 Pressure Suit- Az USA-ban összehasonlító tesztet is nyert


Teljes off-road felszerelést kaptunk hosszútávú tesztelésre a Superpole Kft.-től. Az elsősorban motokrosszhoz alkalmas szett nem kevesebb, mint 7 darabból áll, és főszerkesztőnk a 2008-as KTM-ek bemutató tesztjén már ki is próbálhatta. Az Axo Wild X szemüvegre természetesen felhelyezhető letépő fólia, ami elsősorban versenyzőknek érdekes, legyen profi vagy amatőr az illető. Ehhez a szemüveghez két plexi is jár, egy sötét és egy víztiszta, a cseréje pedig rendkívül egyszerű. A pánt felfogatása a sisakhoz alkalmazkodik, így tökéletesen illeszkedik az arcra.

A 661 (Sixsixone) Flight sisak erős, kompozit anyagból készül, a biztonságot D-gyűrűs csat is szolgálja. Tapasztalatunk szerint nagyon hatékonyan szellőzik, a bélése könnyedén kivehető, így egyszerű tisztára mosni. A sisakhoz pótsild is jár, ez az alkatrész egyébként rendkívül könnyen állítható.

A 661 Pressure Suit protektor szett hálós része nagyon finom tapintású, kellemes viselet. A szokásos helyeken védelmet nyújtó felszerelésen olyan ötletes megoldások találhatók, mint a hüvelykujjba akasztható hurok, ami megakadályozza a kézvédők felcsúszását esésnél. A szett az USÁ-ban protektor-összehasonlító tesztet is nyert.

Az Axo Phoenix nadrág és Axo Team Issue mez első ránézésre semmi különös, azonban a nagy gyártókra jellemző igényes kivitel jellemzi őket. Masszív anyagból készülnek, a nadrágon erősítés található ott, ahol fogjuk lábunkkal a motort, a forgócsontot külön puha protektor védi, a térdnél és a combnál pedig szellőzik. A mez a hónaljnál és a karnál kapott szellőző lyukakat. A ruhákat színben nem hozzáillő, ám ami ennél sokkal fontosabb, strapabíró Axo Padlock kesztyűvel egészítettük ki. Szellőzése kitűnő, a teljes tenyerén és ujjain lyukacsos. Tartósságát nagyon dicsérik, tesztünk többek között erre is fényt derít.

Ruha tartóstesztRuha trtósteszt

A lyukacsos AXO Padock kesztyű                     Amerikából jöttem: 661 Hurrican motoros csízma
kényelmes  nem ismeri az izzadtságot

Az Axo TMKP térdprotektor lényegében évek óta változatlan, azonban belső anyagán finomítottak. Az okosan kitalált térdvédő a térd fölé is nyúlik, így nagyobb megcsúszás esetén megvéd saját kormányvégünk ütésétől. Három masszív pánttal csatolhatjuk a lábunkra, amik jól tartanak, ennek ellenére a tapasztalat azt mutatja, hogy még egész napos használat alatt sem szorítják el az ereket.

Motokrossz csizmából 661 Hurrican került hozzánk. Az amerikai márka csúcsmodelljében külön belső cipő található, először abba kell belebújni, majd azzal lépni a csizmába. Az erős boka és sarokcsont védelmet nyújtó lábbeli motokrossz csizmáktól szokatlan módon kényelmes viselet már első alkalommal is, a fékpedál és a váltókar pedig jobban érezhető benne.

A Superpole felszerelése most minden off-roadozásra elkíséri kollégánkat, így tartós teszten próbáljuk ki, majd pedig tudatjuk Olvasóinkkal, mennyire strapabírók az egyes darabok.


Puma 1000 csizma

Ruha tartósteszt Sportcsizmából a piacon újonnan megjelent Puma 1000-et fogtuk hosszú távú tartóssági tesztre. A csizma megjelenése előtt 2 évig tesztelt az előtte sportcipőiről elhíresült cég, a fejlesztést nagynevű MotoGP versenyzők is segítették. Az olasz vállalat újdonságánál különösen ügyelt a boka és a sarok védelmére. Egy merevítővel ellátott mechanizmus csak előre-hátra engedi mozogni a lábfejet, így oldalra nem tud kitörni, kifordulni a boka. Praktikus a cserélhető orrkoptató, a bal csizmán az erősítés a váltókarnál, mindez pedig a klasszikus, Puma utcai cipők retro stílusába csomagolva. Első megfigyelésünk, miszerint eleinte borzasztó nehéz volt belebújni, néhány használat után elmúlt, a csizma bejáratódott. Belseje kényelmes, érezhetően jól fogja a boka és a sarok környékét, a motoron komfortos, de könnyű benne sétálni is. Kíváncsian várjuk, hogy tartósság szempontjából hogyan bizonyít.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár