hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2007/12 A Shoei X-Spirit tartóstesztjét befejztük, de egy Clover Q3 bőrruha tesztjét elkezdtük.

Tesztnapló 2007/12A Fokt Motortól egy évvel ezelőtt, a hideg szezon beköszönte alkalmával kaptunk tartóstesztre egy Bering Cold Killer alsóruházatot, amelyet egy éven keresztül nyúztunk. A kis helyet foglaló alsónemű állandó helyet kapott Mező éves ruhatárában, hiszen még a hűvösebb, vagy hosszabb nyári utazások alkalmával is hordta. Érdekessége, hogy egy pólóval még 20-25 fokos motorozás során sem kellemetlenül meleg, ugyanakkor az 5-10 fokos motorozás során sem fázik benne a motoros, egyszóval jól gazdálkodik a hővel. Speciális anyagának köszönhetően megtartja a testmeleget, de emellett szellőzik, és meglehetősen jó szélvédelemmel rendelkezik. Az egy éves - napi - viselet során csak alig észrevehető módon nyúlt ki a nadrág a térdeknél, a felsőrész gyakorlatilag észrevehető változás nélkül viselte az igénybevételt és a mosások sorát.



Tesztnapló 2007/12

A Clover Q3 bőrruha kényelmes és okosan kialakított darab, főszerkesztőnk meg is tartja

Az olasz Clover bőrruhák eddig méltánytalanul csendesen bújtak meg a motorosruhák piacán. Paulovits Imre az RS3-mal szerzett kedvező tapasztalatokat, Lövey Ádám pedig a 2008-as Yamaha R6 bemutatóján az új Clover Q3-ast próbálhatta ki. A konfekcióméretű egyrészes ruházat azonnal passzolt kollégánkra, se nem túl bő, se nem túl szoros, tökéletesen illeszkedik mindenhol, így amellett hogy kényelmes és nem gátol a motorkezelésben, esés esetén a leghatékonyabb védelmet nyújtja. Protektorozása a szokásos helyeken a teljesség igényével készült, ráadásul hosszú sípcsontvédő, combcsont és farokcsont párnázás, valamint a fenekén dupla bőrréteg vigyáz viselőjére. Mindemellett teljesen perforált, így a legjobb hűtést biztosítja, ára pedig a minőségi kidolgozás ellenére rendkívül kedvező. Főszerkesztőnk annyira elégedett volt a menetpróbán tapasztaltakkal, hogy a ruházat a Motorrevünél is marad tartóssági teszt céljából.


Tesztnapló 2007/12

Két szezon és 35 000 kilométer után az importőr kérésére befejeztük a Shoei X-Spirit Kagayama TC-5 tartós tesztjét.
Paulovits Imre hordta országúton és versenyzéshez egyaránt, és nagyon megkedvelte, mivel főleg hosszú utakon - mivel sok hely van kihagyva a fülkagylók körül - nem fájt benne a füle. Ennek kialakításnak hátránya, hogy a sisak azokon a motorokon, ahol légörvény éri az idomról, viszonylag hangos. Nagyon jó a szellőztetési rendszere, főleg ha mindkét felső rendszert kinyitjuk, nagyon hatékony légáram éri a fejtetőt és gondoskodik nyáron kibírható hőmérséklettől. Alapbeállításban a plexi viszonylag könnyen párásodik, viszont a széria tartozékként hozzá járó pinlock fólia nagyon hatékony páravédelmet biztosít.

Tesztnapló 2007/12 Tesztnapló 2007/12 

A Shoei X-Spirit jól bírta a két szezonnyi nyúzópróbát, a plexit és a pinlock fóliát most kellett volna cserélni. A bélés csak kicsit bolyhosodott ki.

A két szezonnyi használat során a fényezés mindössze két kis lepattanást szenvedett kőfelverés miatt, valamint egy enyhe karcot. A plexi és a pinlock fólia most szorult volna cserére, mivel mindkettő karcossá vált. A kiszedhető és mosható bélés enyhén kibolyhosodott a szakállal érintkező részeken, de a sisak mérete nem változott meg, még mindig nagyon jól követte a fej formáját.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár