hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2006/03 A tél időszaknak lassan vége. Lássuk a tesztelt ruhadarabok hogyan vizsgáztak.

Shox Trooper

Ruha tartósteszt2006/03Befogtunk tartóstesztre egy kétrészes Shox Trooper ruhát. Mindkét rész Strech-Cordurából készült, és vízhatlan Aerotex membrán és kigombolható termobélés található bennük. A nadrágon két cipzárral és patenttel zárható füles ágyékzseb, valamint bal oldali, patentes füllel zárható combzseb található. A kabát rendelkezik két labirint és tépőzáras, mellkaszsebbel, valamint egy belső cipzáras mobiltelefon zsebbel és két cipzáras tárcazsebbel a kabátban valamint ugyanennyi zsebbel a bélésben. A vállban és a könyökben kiszedhető, protektorok találhatók, a hátrészben vékony hátgerincvédő. A váll és a könyök kívül hasított bőrrel, belül strech-csel lett kialakítva. Fényvisszaverő csíkok a hát és a medence részen, valamint a nadrág szélén fokozzák az éjszakaiRuha tartósteszt2006/03 biztonságot.

A 99 800 forintos ruha szolid kidolgozású, a puha nyakrésze magasan felhúzódik a tarkó felé, itt flíz csíkok védik a nyakat a hidegtől. A dzseki kényelmes szabású, a stech-nek köszönhetően menetszélben 160-is alig libeg, egyedül a cipzár fölötti labirintust körülményes kicsit betépőzárazni és patentelni. A nadrágban szívesen nyílnak ki felhúzás közben a termobélés patentgombjai, és amíg fel nem melegszik, kissé nyomja a sípcsontot a térdvédő. Viszont a rugalmas Strech-Cordura nagyon kényelmessé teszi járás és motorozás közben egyaránt.

A meleget illetően termobéléssel jó középkategóriát képez ez a ruha a téli viseletek körében, városi motorozás közben akár fagypontig, országúton kb. 10 fokig véd a hidegtől.


 
EVS kneebrace

Ruha tartósteszt2006/03Az súlyos offroad balesetek leggyakoribb következménye a térd- és a lábsérülés. Ezért a profik - sokszor saját kárukból tanulva - általában kneebrace vagy járógép néven ismert térdvédő keretet használnak, ami védi a térdet az ütésektől és a kicsavarodástól. Molnár Tamás kemény téli szupermotó és krossz edzés közben kipróbálta az Auner Hungária által forgalmazott, ilyen rendszerű EVS térdvédőt. Első ránézésre a robotzsaru, vagy a terminátor lábára hasonlít és elég kellemetlen viseletnek tűnik. Felvéve viszont teljes mértékben a lábhoz simul. A kialakítása egy orvosi térdrögzítőre emlékeztet, annyi különbséggel, hogy egy csuklópántos műanyag lappal védi a térdkalácsot is. Állítható a nyitási és a zárási fok, alumínium és Carbon a szerkezete. Hihetetlenül erős és strapabíró, maximális ütés és csavarodási védelmet nyújt.Ruha tartósteszt2006/03

Fontos, hogy a járógép pontosan illeszkedjen a lábhoz. Ehhez a comb közepének körfogatát kell megmérni, eszerint választható a négy létező méret között. S: 35-45cm; M: 45-52cm; L: 52-60cm; XL; 60-70cm. Nem olcsó mulatság ez a védő szerkezet (oldalanként 89 000 Ft, tehát 178 000 Ft egy pár), viszont ha belegondolunk, hogy nagyon komoly, egy életre szóló térdsérüléstől védhet meg, akkor igen ajánlatos.


Nexx off road sisak

Ruha tartósteszt2006/03 Már több mint egy hónapja megkaptuk a Moped ’93 Kft által forgalmazott enduró sisakot tartós tesztelésre. A zord tél miatt nem volt alkalmunk hosszabb ideig kipróbálni. Amit egyenlőre tudunk a sisakról: portugál gyártmányú, igényes kivitelű, emblémája feltűnően szépen tervezett.. Tricomposit héjszerkezettel rendelkezik, arcpárnái kivehetők, moshatók. Többféle színben kapható, a legszebb talán a KTM, vagy Harley orange színű. A Nexx offroad sisakjainak fényezése matt, és gumiszerű tapintású. Dupla "D" gyűrűs csattal záródnak. Érdekessége a lecsavarozható ellenző, amely nem merev szerkezetű, hanem rugalmasan gyűrődő. Első benyomásaink jók, de a sisak valójában a közeljövőben adhat számot képességeiről.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár