hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Ruha-tartósteszt 2006/01 Nézzük a Hebo sisak, hogy bírta a sivatagot és miért ajánlatos cruiseren zárt sisak.

Tarttósteszt motorjainkról2006/01

A Hebo enduró sisakja remekül bizonyított Afrikában. Kényelmesnek bizonyult a nagy melegben, mert kifejezetten jól szellőzik, és krossz szemüveggel a kisebb homokfúvásokban is jó viseletnek bizonyult. A nagyméretű ellenző jól árnyékolja a motoros szemét az erős napsütésben.


Cruiserhez zárt sisak?

Ruha tartósteszt2006/01Nincs annál szebb egy cruiseren, mint amikor meleg napsütésben simogatja az ember arcát a szél. Viszont nincs mindig meleg, és a szél sem mindig úgy simogat, ahogy azt szeretnénk.

Paulovits Imre úgy gondolta, Dél-Kaliforniában, a cruiserek őshazájában minden ideális a sokat említett, nagy szabadság kiélvezéséhez, és a Yamaha Midnight Star tesztjére stílszerűen csak nyitott sisakot és napszemüveget vitt magával. Már a tesztkör indulása előtt közölték vele a Yamaha Amerika emberei, hogy sajnos csak kis méretű zárt sisakjaik vannak. Főszerkesztőnk nem értette, mit akarnak zárt sisakkal. Hiszen az összes átépített Harleyval (és ebből ott végtelenül sok és szép található) motorozó kaliforniai fején épp csak agyfedőt látott. De hamar rájött, mire is gondoltak a házigazdák. "Akiket itt braincapben látsz motorozni, azok csak épp itt a városban tesznek egy kört, vagy maximum a következő helységig mennek. Túrázáshoz nemcsak elfogadott nálunk a zárt sisak a cruiseren, hanem mindenkit ostobának tartunk, akinek nincs ilyen," világosították fel a tesztpilóták.

A zord valóság: a finom sivatagi homok mindenhol belepi az aszfaltot, ha autó vagy másik motor mögött haladunk, úgy talál arcon, mintha homoksugaraznának. Olyan, mintha folyamatosan többezer finom tű szúrná az ember arcát, még a napszemüveg alatt is. Az estéig úgy nézett ki minden nyitott sisakos tesztpilóta, mintha gőzmozdony mögött motorozott volna. Akik vittek magukkal zárt sisakot, azok evvel szemben még akkor is élvezték a tesztnapot, amikor - mivel manapság már Kaliforniában sem megy senki 55 mérfölddel - 130 fölött száguldtak hazafelé az autópályán.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár