hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

TartóstesztAz elmúlt hónapban a Fokt Motor rendelkezésünkre bocsátotta téli tesztre a francia Bering cég Cold Killer alsóruházati termékcsaládját, amely hosszú ujjú alsóból, hasonló felsőből és a ruházattal megegyező anyagú alsó kesztyűből, és zokniból áll.
Az enyhe ősznek, sőt télnek köszönhetően extrém időben még nem volt alkalmunk véleményt formálni a ruházatról, de a hosszabb-rövidebb városi utak mellett Mező 6 fokos melegben már megtett vele egy Budapest-Pannonhalma-Budapest távolságot. Akkor a Cold Killer alá mindössze egy hosszú ujjú pólót, fölé béléses (nem termo) motorosdzsekit, és bélés nélküli nadrágot vett. A 130-160 km/órás tempójú utazás első órája komfortosan telt, a tesztelő az út végére kezdte érezni az út hidegét, de még nem fázott. Ekkor már komfortosabb lett volna legalább a dzsekibe beletenni egy termobélést, de mind a kesztyű, mind a zokni tökéletesnek bizonyult. A visszaút során kb. 10 fok volt, a választott ruházat erre tökéletesen elegendőnek bizonyult. Offroadozáshoz még egy bélés nélküli túraenduró kabát és nadrág is elegendőnek bizonyult.



       Tartósteszt    Tartósteszt

A "rosszidő" beköszöntével egyre inkább előtérbe kerül az offroad motorozás, hiszen míg az aszfalton csak dideregnénk és csúszkálnánk, addig a terepen még jól meg is izzadhatunk, és ha a gyorsasági motorosoknak jó kiegészítő edzésnek a terepezés, akkor csak jó az nekünk, átlagos motorosoknak is. Lapzárta napján vettük át az Euromotortól a Diadora MX5 Pro típusnevet viselő offroad csizmáját. Pár órás tapasztalat után annyit máris elárulhatunk, hogy krosszcsizmához képest meglepően komfortos a viselete, amely egyrészt a bokarészen géltartalmú párnát viselő belső "mamuszának" köszönhető. A külső héj kifejezetten erősnek tűnik, talpa acélbetéttel erősített.



2009-12-15 22:40:36

Tesztelném én is, csak kőne hozzá egy terepbringa is, ha már a kölcsönadásnál tartunk, monnyuk a Tenere

2009-09-13 15:29:18

Azt a csizmát én is nagyon szívesen eltesztelgetném! Nem adjátok ide egy kicsit? Ígérem, vigyázok rá. . .

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár