Rovat

Menetpróba: Triumph Moto2 prototípus

Idén még a Honda szállítja a motorokat a Moto2-nek, 2019-ben azonban átveszi tőle a stafétabotot a Triumph. Mint arról magunk is meggyőződhettünk a calafati versenypályán, mind teljesítmény, mind hang szempontjából gyökeres változást hoznak majd az új hajtóművek.

Menetpróba: Harley‒Davidson Fat Bob, Street Bob, Breakout, Heritage Classic

„A Harley‒Davidson elindítja a big twin custom forradalmat."
Röpködnek az evolúciók, revolúciók, projektek, csak úgy kapkodjuk a fejünket. A Harley‒Davidsonnál folyamatosan projektekben vannak, alig voltunk túl a Rushmore projekten, máris itt volt a Milwaukee Eight erőforrás ‒ egyből két verzióban, miszerint 107 és 114 köbinch ‒, most pedig nem kisebb dologgal állunk szemben, mint „a vállalat történelmének legnagyobb termékfejlesztési projektjével", amely során nyolc vadonatúj Softail modellt mutatnak be 2018-ra.

Tartalomjegyzék: 2018/5

A Motorrevü májusi számának teljes tartalma megtekinthető a cikkben.

Menetpróba: Honda CB650F

A CBR1000RR és az XAdv mellett a tavaly ősszel bemutatott újdonságok között a futottak még kategóriába tartozott a CB650F, holott a jelenlegi kínálatban műszaki különlegességet jelent: a CB650F az utolsó sornégyes a 600-as kategóriában.

Triumph Tiger 1200 XRt/XCa

Vadászat közben erőre és taktikára van szükségük a ragadozóknak. Az is fontos, hogy ne legyenek túl nehezek, mert akkor eliszkol előlük a zsákmány. Már csak ezért is diétára fogta a Triumph nagy túraenduróját, a Tigert.

Menetpróba: Suzuki V-Strom 250

V-Strom 1000, V-Strom 650... és a sor folytatódik: tavaly ősszel bejelentette a Suzuki, hogy ők is felveszik a kesztyűt a kis túraendurók nagyon-nagyon friss kategóriájában. Olyan nevekkel kell itt megküzdeniük, mint a szintén neves felmenőkkel büszkélkedő Kawasaki Versys-X300, a BMW G 310 GS, vagy a Honda CRF250 Rally

Menetpróba: Husqvarna TE 250i és TE 300i

A KTM injektoros kétütemű motorjainak bemutatóját még el sem felejtettük, és már jött is a továbbfejlesztett verzió. Szeptember végén a lengyelországi Brennában mutatták be a Husqvarna injektoros kétütemű modelljeit.

Keleti fenegyerek - Benelli 302R

A Benelli Tornado 1130-at idézi a több mint egy évtizede kínai kézbe került gyár modellje. Színösszeállítása tiszteleg a nagy testvér előtt, ráadásul ez lesz az első teli idomos motorjuk a 2005-ös váltás óta.

Menetpróba: Yamaha X-Max 300

Nevet változtatott a Yamaha X-Max 250, 2017-től X-Max 300-nak hívják. Na de mégis, mit számít 43 cm3? Hát az az igazság, hogy nagyon is sokat. De a modellváltás bőven túlmutat egy kis lökettérfogat-növelésen.

Nemzetközi Oldalkocsis Találkozó, Kiskunfélegyháza

Közép-Európa legnagyobb oldalkocsis találkozójára hívták augusztus közepén az aszimmetrikus három kerék megszállottjait. A felvonuláson több mint 100 oldalkocsis motor és 300 szóló motor vett részt.

Túraenduró tréning - Bálnák terepen

Nagy Péter, a Motorrevü offroad szakértője nem motorozik utcán, így igencsak meglepte, hogy a KTM két kalandorgépe mire is képes terepen. Pláne, ha tudja valaki, hogy vezesse.

Menetpróba: Honda CB125R Neo Sports Café

Hiába vezette évek óta a 125-ös motorok eladási statisztikáját a CB125F, kúlság tekintetében nyomába sem ért a KTM 125 Duke-nak vagy a Yamaha MT-125-nek. A Honda kínálatából hiányzott a nyolcadliteres prémiummodell - egészen mostanáig.

A Cross Czetka Sportszelet

Az ERMI névvel nem először találkoznak olvasóink a Motorrevü oldalain. Első alkalommal még egy kategóriát is teremtett. Az egy dolog, hogy kitalálta a street-board tracker nevet (így egyben), de gyártott hozzá egy motort is, ami hogy-hogy nem, egy street-board tracker lett. Ebből rögtön látszott, hogy az ERMI név mögött megbúvó motorépítő nem egyszerű eset.

Endurók Kezdőknek

Sokrétű tehetségként tartják számon a túraendurókat: se a sok csomagtól, se az autópályától, se pedig a könnyebb tereptől nem riadnak vissza. A piacon kapható modellek többsége a 200 kilogramm és 100 lóerő fölötti kategóriát képviseli. A BMW G 310 GS, a Honda CRF 250 Rally és a Kawasaki Versys-X 300 az élő bizonyítékai annak, hogy belépő szinten is lehet univerzális motort találni.

Ízelítő - Irány a nyugat!

Két nap távol az irodától: életre kelteni a nagy V2-es motort, kizárni a stresszt, rendesen leereszteni. Az alábbi cikkben szereplő országúti cirkálók hátán ki-ki maga rendezheti saját roadmovie-ját. Irány a legnyugatabb nyugat!

Technika: Versenymotor-tervezés, 6. rész

A Motostudent szervezői igazán kitettek magukért a következő verseny előkészületeiben. Ennek egyik leglátványosabb része, hogy a 2017/2018-as versenyre a motorblokkok hivatalos beszállítója a KTM.

Tartalomjegyzék: 2018/4

A Motorrevü áprilisi számának teljes tartalma megtekinthető a cikkben.

Menetpróba: Honda Rebel

Nem árulunk zsákbamacskát. Rögtön az elején megmondjuk, ezt a motort nem szívesen adtuk vissza, de akkor már azt is hadd mondjuk el, hogy nem a kinézetébe szerettünk bele. Legalábbis nem egyből.

A kétarcú ország II.

Az út rossz oldalán - Siklóernyővel cápaeledel - Afrikai Monte Carlo - Pisilni életveszélyes - Bálnatánc - Az utolsó vacsora - Vagyok, aki vagyok

Aktuális számunkból: Triumph Bonneville Bobber Black

A Triumph Bonneville Bobber kelendő motorkerékpár: az angol motorok közül ez a modell cserélt gazdát a legtöbbször 2017-ben.

Korábbi cikkeink