Rovat

Elöl ül a masiniszta

Míg egy kerékpárversenyt pár ezren néztek, a motorvezetéses versenyek tízezreket vonzottak az 1900-as évek közepéig. A vezetők szürke eminenciások, a versenyzők ünnepelt hősök voltak.

Gambiai motorozás

Gambia különösen mostanság vonzó árú úti cél. Az ebolajárvány ugyan nem érintette az országot, de a régió idegenforgalma jelentősen megcsappant. Barcelonából 200 eurós ár alatt repülhetünk az ország fővárosába, Banjulba.

Radical Garage, Obsession

Egy motorépítő műhelyben sokféle munka zajlik. Vannak születések, amikor vadonatúj motor jön létre. És vannak újjászületések, amikor megváltozik, átalakul a jellegük. Az Obsession ilyen darab.

Több mint egy városi robogó

Képgaléria a Honda Forza 125 tesztjéről

Öt kép a legnagyobb ducatis buliról

A World Ducati Week az olasz gyártó legnagyobb tömegrendezvénye. Ilyenkor összehívják a világ összes, a márkához kötődő sztárját, és hatalmas, V2-es dörgéssel teli, benzingőzös bulit csapnak.

A motorozás igazából féltucat más sport ötvözete

Ön azt hiszi, motorizk. A valósában viszont búvárkodik, bowlingozik, tornázik és break táncol - legalábbis az amerikai viccoldal szerint.

Fűnyíróval száguldott 180 km/h felett

Belegondolni is döbbenetes, hogy háromnegyed óra alatt lenyírná a füvet az autópálya mellett Siófokig...

Ennél jobb videó ma már nem lesz

Egyenesen hipnotikus! Majdnem tíz percnyi lassított endurózás a Red Bull Romaciacs-ról!

Motor Fesztivál - 2014 újdonságai

Megnyitotta kapuit a Budapest Motor Fesztivál. Lássuk 2014 fő újdonságait. Helyszíni tudósítás.

Az történt, amiről a férfiak álmodnak

Ön is játszadozott már a gondolattal, hogy a stresszes munkanap után motorépítéssel nyugtassa idegeit?

Krokodilszállítás kezdőknek

Hasznos tanács: hogyan szállítson egy négy méter hosszú, két-háromszáz kilós hüllőt motoron.

Izgalmas kérdés: mi van a képen

Következzen pénteki feladványunk!

...és akkor kerékre kapják a Harley-t!

Ha indítanánk egy rovatot "Egykerekezni olyan dolgokkal, amikkel senkinek nem jutna eszébe egykerekezni" címmel, ez lenne a nyitódarab.

Marc Márquez szokatlan helyzetben

Toni Bou olyan a triálban, mint Rossi, Stoner, Lorenzo és Márquez csúcsformájukban összevonva a MotoGP számára. Vagy mint a KTM a Dakaron - egyszerűen nem tud veszíteni, sorozatban nyeri a világbajnokságot, és ha néha-néha meg is szorongatják, nagyon úgy néz ki, hogy évekig fogja uralni a mezőnyt. És mit ad isten, Bou is Hondás, Honda-Montesával megy, ahogyan a triál másik nagy figurája, Takahisa Fujinami is. És ők vették kezelésbe a két fiatal MotoGP menőt.     Bár látszólag a gyorsasági és a triál szakág a lehető legmesszebb helyezkedik el egymástól, nem véletlen, hogy Márquezéket elküldték egy kis offroad tréningre. Ilyenkor ugyanis tovább fejleszthetik bizonyos technikáikat, a testsúly-áthelyezéstől kezdve a hátsó fék művészi szintű használatáig. Ráadásul nagyon úgy néz ki, a srácok piszok módon élvezik az egészet. Mi azért azt is megnéznénk, hogy Bouék mit alkotnának a Honda RC123V nyergében.

Kötelező trükk robogóval és kutyával

A kutya profibban ül fel utasnak, mint a legtöbb ember.

Csoda, hogy szabadlábon megúszták

Stunttal és krosszozással telt a nyár a finneknél.

Az év legdurvább esései

A MotoGP három kategóriájában összesen 863 esés történt idén. Durva, ugye?

A Kawasaki motorkerékpárok 50 éve

Egészen meglepő tényre bukkanhat, aki mélyen beleássa magát a japán motorkerékpár-gyártás történetébe: ha csak rövid időre is, egy Harley-Davidson-modellnek meghatározó szerepe volt azon vállalat sorsának alakulásában, amelyből később, jóval később megszületett a Kawasaki Motorcyle & Engine Company.

Éjszaka felbőgnek a motorok

Éjszakai verseny, avagy egy új korszak kezdete a Stunt Riding sportban – Kunmadarason napnyugta után csapnak össze a versenyzők.

Jawa 350 R - Csökönyös győztes

A legendás 1966-os versenyszezon úgy vonult be a történelembe és a rajongók emlékezetébe, mint Mike Hailwood és Giacomo Agostini könyörületlen, addig még soha nem látott párharca a királykategória koronájáért az infernális négyhengeres Hondán és a libabőrt keltő háromhengeres MV Agustán. Csak nagyon kevesen emlékeznek arra, hogy mellettük még a kéthengeres Jawa is beállt a győztesek sorába, a Sachsenringen, az akkor már majdnem 40 éves Frantisek Stastnyval a nyergében.

Korábbi cikkeink