hirdetés
2010-02-24 , Írta: Tóth Ferenc (FeR1), Képek: Tóth Ferenc (FeR1)
Bookmark and Share

hirdetés

A Yamaha 2006-ban mutatta be az YBR125 duplájára hizlalt változatát. A motorkiállításokon nem került a középpontba, hiszen voltak nála nagyobb és izgalmasabb motorok. Azonban az igény egyre nagyobb az olcsón fenntartható és megbízható gépekre, ez a motor pedig pont ilyen.

A kettőötvenes kategóriát itthon sokan lenézik, nem becsülik. Pedig városba ez egy jó alternatíva, ha nem a legjobb. Egy átlagos autónál fürgébb és nem úgy járunk vele, mint egy kis robogóval, ami csak addig gyorsabb, amíg áll a sor. Ha megindultak az autók, akkor is gyorsabbnak bizonyul náluk. Olyan, mint a kisegér. Minden lyukba belefér. Köszönhetően a kis méretének és alacsony tömegének, ami szárazon mindössze 138 kilogramm. Sorok közötti motorozáshoz elég keskeny, nem túl hosszú, könnyen manőverezhető, az alacsonyabbaknak sem kell tartaniuk tőle, a 805mm-es ülésmagasság biztonságérzetet nyújt minden megállásnál és lassú haladásnál.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Karcsú, sorok között ideális

A gépet a Yamaha brazíliai üzemében gyártják, innen a név is YBR, igaz ott, és Dél-Amerikában YS250 Fazer-ként árulják. A tesztelt motor 2008-as évjáratú.A formája letisztult, modern vonalvezetésű, azonban a kerek első lámpa klasszikus naked külsőt kölcsönöz a gépnek.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Egyszerű, letisztult formavilág

A motor szívéül egy 249cm3-es, injektoros, léghűtéses, egyhengeres motor szolgál, ami acél dupla bölcsővázban foglal helyet. A gyár adatai szerint 21 Le-t teljesít 8000-es fordulaton és 21Nm-t 6500-nál. Nem túl sok, gondolhatjuk magunkban, de városba bőven, országútra éppen elég.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
A hajtómű a hagyományos, dupla, acél bölcsővázban

A hangja karakteres, gyári kipufogóval nem túl hangos, katalizátoros, így teljesíti az Euro3-as emissziós normát. Ha a fordulatot nem visszük 4000fölé, addig nyugodt pöfögést hallunk csak, 4000-től 7000-ig egyhengeres brummogást, 7000-től tiltásig (10000rpm) pedig szinte négyhengeres módjára visít, persze ilyenkor is kihallatszik az egyhengeres mivolta. Motorféken a hangja komolynak tűnik, néha-néha visszadurrog, készteti a lovasát minden lassításnál és visszaváltásnál egy kis gázfröccsre.

A gyári kipufogó elég testes darab, de nem ormótlan. Gondolkoztam egy nyitott dobon, de a szervizben lebeszéltek róla, különben, meg vagyok elégedve így is a hangjával.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Szépen szól a gyári dobbal is

Azonban ez a motor nem az ész nélküli, országúti száguldozásról szól, ahhoz kevés a ménes, de a forgalom tempóját gyerekjáték tartani, sőt általában mindig lassúnak bizonyulnak a többiek. A nyugis utazótempó 90 és 100 km/h környékén van, ilyenkor kb. 6300-at forog a főtengely percenként. A gyorsulására nem panaszkodhatom, 7 másodpercen belül 100-on van, ott érezhetőn elfogy az addigi erő, de 120-ig minden probléma nélkül elmegy, általában ezzel a tempóval utazom, de ha kell, megy ez fölé is, egészen 150km/h-ig gyorsítható, de ezt a sebességet csak hosszú nekifutás árán és sík, esetleg lejtős szakaszon képes elérni. Autópályára nem érdemes vele felhajtani, inkább a kanyargós mellékutakat kedveli.

Hogy a mozgási energia hővé alakuljon, abban a szimpla, 282mm átmérőjű, két dugattyús első tárcsa-, és a 130-as hátsó dobfék segédkezik. Feltehetjük a kérdést magunkban, hogy dobféket hátra a 21. században? Igen, ez bőven elegendő ehhez a teljesítményhez, gondozásmentesebb, mint egy tárcsafék. Mivel ennél a motornál ez az egyik fő szempont, hogy olcsón lehessen üzemeltetni, jó választás a dob hátra. Nem csökken az olajszint, nem levegősödik, és nem kell tartani attól, hogy olajszennyeződéstől nem működne megfelelően, lévén, hogy zárt rendszer. Eddig nem volt probléma vele, pedig kanyarodtak ki elém is hirtelen, körülnézés nélkül, mindig meg tudtam állni, szerencsére. Ha kell, simán blokkolja ez a fék is a hátsót. Különben meg mindegy, hogy milyen a fék hátul, ha a hátsó kerék a levegőben van fékezésnél Az első fék nyomáspontja határozott, de nem harap, könnyen adagolható.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Szimpla tárcsa, kétdugattyús nyereggel, a 138 kilót könnyedén megállítja

A futóműve egy személlyel kényelmesnek mondható, elég visszajelzés érkezik az útról, elöl lehetne kicsit keményebb, kanyarban keresztbordán a hátulja elpattoghat, de uralható marad, élvezetes a vele való kanyargás jó minőségű aszfalton. Előre egy 38mm-es hagyományos teleszkóp került, 115 mm rugóúttal, hátul egy progresszív csillapító rendszerrel dolgozó rugóstag található. Az első villa nem állítható, a hátsónál csak a rugóelőfeszítésen tudunk változtatni, ami szerencsére könnyen állítható, mert utassal és csomagokkal a gyári beállítás puhának bizonyul.

A kerekekre gyárilag Pirelli SportDemon kerül, előre 100/80-17, hátulra 130/70-17 méretben, így egész könnyedén terelgethető, erőfeszítés nélkül döntögethető egyik oldalról a másikra. Vizes úton óvatosabb motorozást kíván ez a gumi, de szárazon nagyon jól tapad, könnyen bemelegszik.

A tankja 19,5 literes, amiben sok nagyobb motor örömét lelné. Körülbelül 3 litert eszik meg száz kilométeren országúton, városban lehet 3,4 is, utassal ugyanennyi. A fogyasztását figyelembe véve, egy tankolással, akár 600 km is megtehető vele, bár ehhez fenék is kell és óvatos csukló, 120-as utazótempónál ez a táv 500 km-re csökkenhet, bár még nem feszegettem az étvágyát teljes kiürülésig.

A nyereg kialakítása kényelmes utazást biztosít a vezetőnek és az utasnak is egyaránt, jól párnázott, kellemes tömésű, hátul használható utaskapaszkodó található.A testtartás túrás inkább, mint sportos. A lábtartókat és a kormányt jól helyezték el, nem kell túlságosan összehajtogatnom magamat, viszonylag egyenes háttal lehet rajta ülni, nem terheli a csuklónkat a felvehető póz. Az utas lábtartóját is elég mélyre helyezték, nem érzi magát úgy az ember, mintha kakasülőn lenne. A menetszél 130 felett igencsak rángatja a sisakot az én 186cm-es magasságommal. Azonban, ha egy picit behajolok előre, akkor a műszerfal hatásosan dobja el a szelet, érezhetően csendesebbé válik, alacsonyabbak jól járnak.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Kényelmes ülés, lovasnak és utasának egyaránt

A kezelőszerveket okosan helyezték el, a kapcsolók jól működnek, könnyen járnak. A tükrökből tökéletes kilátás nyílik a mögöttes forgalomra. A műszerfal könnyen olvasható, nagy örömömre két analóg óra tájékoztat az aktuális fordulatszámról és a sebességről. Fokozatkijelző nincs, de nem is hiányzik, mert gyorsan megtanulja az ember az adott sebesség és fordulatszám függvényében az aktuális fokozatokat, csak az ürest jelzi egy zöld N, e fölött helyezkedik el a reflektor visszajelzője. Az üzemanyag szintjelző digitális, hat kis egység jelzi a benzinünk mennyiségét, egy egység kb. 90-100km alatt fogy el. A fedélzeti számítógép egyszerű, van kettő, napi kilométer számláló, egy összkilométert jelző állás és egy óra funkció. Plusz, ha az utolsó egység elkezd villogni a benzinszintnél, akkor méri azt is, hogy azóta hány kilométert tettünk meg.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
Klasszikus körműszerek, a lényeges információkat megtudhatjuk könnyedén

A sebességváltó ötfokozatú, könnyen, de pontosan kapcsolhatóak a fokozatok, a kuplung is könnyedén kezelhető, nem zár hirtelen, nem ránt. Az ürest még jó menet közben megtalálni, vagy legalább az egyest, kettest, mert ötösből érdekes lesz elindulni, ha netalántán nem sikerülne üresbe rakni a lámpánál. A fokozatok kiosztása jó, bár az ötödik lehetne hosszabb, 120-nál már 8000-et forog, de ez szinte minden kisköbcentis motor sajátossága.

Alacsony fordulaton, 2000 alatt csak a láncot rángatja, 2500-tól viszont használható egészen 8500-ig. Felesleges tiltásig kipörgetni, mert 9000 felett érezhetően csak kiabál, de azt legalább szépen teszi.

Sajnos a gyári kiegészítők Európában elég szegényesek ehhez a típushoz, kettő tankpad és egy hátsó csomagtartó. Bukócsövet csak egyedileg lehet készíttetni hozzá, viszont jó hír (véletlen vagy tudatos tervezés), ha a jobb oldalára esik az ember, akkor csak a kormányvég, a kipufogó hővédő lemeze és az első villa alsó sarka kopik, meg a lábtartó bütyke. Szóval a blokk nem sérül. Bal oldali csúszás nem lett tesztelve.

Az összeszerelés minőségégére nem panaszkodhatom, az illesztések pontosak, nem sorjás sehol, a varratok is szépen el vannak dolgozva, nem zörög semmi, a kábelkötegeket is igényesen vezették el. A fényezés minősége sem hagy kívánni valót maga után, pedig nem egy csúcsmodellről van szó. Az ülés alatt viszonylag nagyobb tárolórekesz található, ahova befér egy kis szerszámkészlet, gumijavító, egy félliteres palack és egy tárcsazár. Még egy jó pont, a kipattanó első indexekért, amik egy esésnél nem törnek le, csak simán kipattannak a helyükről, így csak vissza kell helyezni és kész.

A világítás hatásos, gyújtásra automatikusan felkapcsolódik, bár a tompított és a reflektor között nincs túl nagy átmenet.

Felhasználók galériái Fer1 galériája
A világítás hatásos, gyújtásra automatikusan bekapcsol

A modell jelenlegi listaára 1 348 000 Ft, ami bizony nem kevés pénz, főleg mostanság. Ez lehet az egyik eltántorító erő a kettőötvenes kategóriától, mert nem sokkal többért az ember már kaphat egy nagyobbat.

Hibalista:
Nagyon szívesen mondanám, hogy eddig nem volt vele probléma, de sajnos nem tehetem.Még szinte új korában, 87 km-nél nem akart beindulni. A műszerfalon villogott a motorelektronika visszajelzője, még az önindító sem forgatott. Be a szervizbe, ott valamit csináltak vele, igazából ők sem tudták, hogy mitől indult be újra, aztán vittem haza az akkor megint jó motort. Azonban, kb. a 4000-es fordulatot elérve köhögött a motor és leállt. Megint villogott a hibajel. Visszavitték, kicserélték néhány alkatrészét egy másik YBR-ével, aztán vissza újra mindent az enyémbe és működött. Eltelt azóta több, mint 8000km és semmi hibát nem produkál. A kezdeti nehézségek után is bárhová és bármeddig elmernék vele indulni, betudom annak, hogy minden kezdet nehéz. Azóta csak olajat és szűrőt kellett cserélni, láncot kenni, semmi baja, hibátlanul működik. Beszéltem másokkal is, de náluk nem produkált ilyen jellegű hibát. Valószínűleg egyedi eset volt.

Összegzés:

Bátran ajánlom ezt a motort minden kezdőnek és újrakezdőnek, de akár régi motorosoknak is. Azoknak lehet jó választás, akik önmaguk öröméért motoroznak és nem kivagyiságból. Aki villogni akar, az úgysem ezt a típust választja, de akinek fontos a megbízhatóság és a gazdaságos üzembentartás és nem utolsó sorban az élvezetes motorozás, az nagyon jól jár vele. Ellenfele a Honda CBF250-es lehet, de az YBR mind kinézetével, mind a hangjával nagyobb motort sejtet. Nagy különbség nincs a kettő között, ki-ki a szája íze szerint választ a kettő közül. Én ezt választottam, sok boldog kilométert tettünk meg együtt, nem csalódtam. Elsősorban városi motorként tekintenek rá, de nekem túrázásra is tökéletesen megfelel, jól pakolható. Sokan nagyobb motornak nézik és elcsodálkoznak, hogy csak kettőötvenes.

Fürge a városban, kis tömeg, könnyű manőverezhetőség
Nagy hatótávolság
Olcsón fenntartható
Kényelemes üléspozíció
Nem szaladgál belőle sok az utakon
Magas ár
2 személlyel érezhetően gyengébb
Bizonyos fordulaton kellemetlen vibrációk
Kevés kiegészítő
Címkék:  yamaha , ybr , 250 , olvasói teszt


2010-06-04 16:25:47

Elolvastam ezt is meg a véres hétvégét is, egész ügyesen írsz, további témának ajánlanám a hazai járművezető képzés és ezen belül a motoros képzés elemzését.

Üdv:

Kadét

2010-04-14 09:58:41

jó cikk,gratula

2010-03-21 10:15:40

Vártam a cikket, és nem nem csalódtam.
Nagyon jó a minősége, és van tartalma is.
A képek is jól sikerültek. Nekem eddig fel sem tűnt a két nagy óra. Most nagyon megtetszett.
250-es kategória mindig is a legjobb igás ló választás a városi forgalomhoz.
Városon kívül pedig ne az autópáláyt keresse a motoros. Alsóbrendű utakra és magyarországra teljesen megfelel ez a gép, és ezt a fenti cikk is nagyon jól alá támasztja.

Gratula FeR1!
Ha egyszer lesz más motorod, arról is írj majd hasonlót mindannyiunk örömére

2010-03-01 11:03:09

Köszönöm mindenkinek, aki vette a fáradságot és végig olvasta

Hangszoro! Ezt már nem magyarázod ki!

2010-03-01 07:54:19

Ha lenne kalapom, most levenném előtted! Jó lett! Mit jó, nagyon jó! Jó volt olvasni, szépen, hovatovább tematikusan fel van építve, nem csapong, könnyű olvasatú, gördülékeny. Szóval tetszett a mű. A motor is.
Tudnék még szép és hízelgő jelzőket írni, de nem szeretném, ha rám ragasztanák a "mániákus nyaló" titulust, ezért mély férfias hangon csak annyit a végére, hogy : egész jó.

2010-02-28 12:04:44

Ami a fokozatosságot illeti, teljesen egyetértek donquijote-vel ! A mai fogyasztói társadalomban a giga-mega dolgok a trendiek, normál értékrenddel már alig találkozni!
Sajnos, vannak olyanok, akik tényleg a Babetta után azonnal -kis túlzással - Hayabusára ülnek, mert 250 - 500- 750 cc már cikinek tűnik a haveri körökben. Csak az R1, RR, Gixxer1000 a menő...
Persze vannak olyanok is, akiknek nem szivacs van az agyuk helyett és átlátják, hogy a magabiztos gépkezeléshez, az egyre gyorsabb reakciókhoz hozzá kell szoktatni nem csak magunkat -értsd fizikai kondíció !! - hanem a reflexeinket is! Teljesen másként kell megülni egy 125-ös MZ-t, egy 250-es Yamahát, egy 600-as CBF-et, de az 1250-es Bandikát is.
A legszerencsésebb kis kamaszként egy 50-es masinával hegyi dűlőutakon, vagy terepen megtapasztalni a motorkerékpár kezelésének alapjait, hogy beleivódjon a rider vérében, mikor mihez kell nyúlnia, hogy a " kovászos" helyzetekből épp bőrrel kikerüljön. Ilyenkor még belefér egy-két apróbb perec is, mert nem akkora a tempó, de a tanulópénzt jobb ilyenkor kicsengetni.
Aztán ahogy nő a sofőr -és vele együtt a paripák is - már csak az élményre kell figyelni és élvezni a fejlődés által kapott többlet erőt!
Kis lépésekkel lehet a csúcsokat magabiztosan meghódítani, ez igaz a hegymászásra éppúgy, mint a motorozásra!
( Ezért sem értek egyet azzal a jogszabállyal, hogy egy negyven évesen jogsit szerzőnek megengedi, hogy bármilyen mocira azonnal ráülhet, míg egy 16 éves kis srác, 8 éves motorozási tapasztalattal csak max.250-es gépre kap engedélyt. )
De a fej a legfontosabb tartozék a folyamatban, mert a lépcsőfokokat betartva is lehet nagy marhaságokat művelni a motoron, aminek legtöbbször egy márványkő a " jutalma".
Aki ésszel motorozik és átlátja, megérti a fent leírtakat, az remélhetőleg nagyon sokáig hódolhat a világ legszebb szabadidős tevékenységének, a MOTOROZÁSNAK!!

2010-02-28 10:54:52

a fokozatoság nem rossz dolog 125-ös etz volt öt év kihagyás után vettem FZ6-ot eddig megusztam esés nélköl, nem kell eszetlenkedni meg tiszteletben kell tartani ennyi az egész

2010-02-28 10:53:18

ez a cikk tuti jó lett mintha egy ujságíró csinálta volna

2010-02-28 10:11:10

én csak a fokozatosságra utaltam, de ahogy látom nem értetted, tudod robogó után ide a hayabusát utána meg a sírkövet.
Mondjuk a pancsit ezekkel a gépekkel összehasonlítani elég merész.

2010-02-28 07:04:25

Sok olyat ismerek, aki pannónián kezdett, de balesetük mégis volt, kisebb nagyobb.

2010-02-27 21:27:50

Gratulálok a teszthez, jó lenne több ilyen alapos tesztet olvasni a "hozzáértőktől" is.
A motor is nagyon jó tudjátok mint régen a lada reklám Túlzások nélkül...
itthon sajnos a divat miatt már nemcsak ezt az osztályt hanem már 600-as alatt is kicsinek meg pöcsköszörűnek tartják(nekem egy kis varaderom van 125-ös én is mindig megkaptam hogy hülye vagyok hogy ezt vettem de miután kipróbálták más volt a vélemény), pedig alaptalan és ha többen ilyen gépeken tanulnának talán nem lenne annyi durva baleset.

2010-02-26 19:43:57

Tetszik a cikk! Átgondolt, részletesen kidolgozott, szóval nekem átjött, hogy szereted a gépedet! Gratulálok hozzá és még sok baleset -és műszaki hibáktól mentes utat hozzá! ( Ja, meg óccsó benzint... )

2010-02-26 18:34:08

Köszönöm a kimerítő többszörös megnyugtatást! Az enyémben jelenleg 12000 körül van kilométer, és nincs vele gond. (Az enyém is fekete.) Egyszer kicsit elhagyta az ereje pár hétre (nagyon sok esőt kapott), de aztán a probléma magától megszűnt. (Senki nem tudott rá értelmes magyarázatot.) Tatát imádom. Jobbak az arcok, mint Pesten. Úgyhogy még megyek arra motorozni, talán vásárolni is egyszer..

2010-02-26 15:19:54

Jani!
Nnics semmi probléma, nekem nem gond, hogy bemenjek a "szent helyre" ahol a kedvenc újságomat írják Nagyon szívesen megyek oda, akár többször is

2010-02-26 15:13:13

Áh, na igen, ez így pontos volt!

2010-02-26 12:15:45

Ja és még valami.A kiállított motorok cserélgetik egymást,mert ugyanúgy eladók,mint a többi.Mondjuk YBR-ből nem sok fogyott akkor éppen és az is lehet,hogy a donor szürke volt...

2010-02-26 12:09:47

Aki kérdezte a nyitott dobot:nagyon jó,tényleg legalább 200 köbcentivel nagyobbnak tűnik a hangja alapján.Teljesítménytöbblet nem lesz tőle.Akinek jobban tetszik a markánsabb hang,az úgyis rárakja.A lényeg,hogy Feri Ybrahimjában van lambda-szonda,ami a nyitott dobtól folyton szegénynek fogja érezni a keveréket és plusz benzint dobál rá.Nem 2-3 év alatt fog jelentkezni a motoron,de ettől még megadhatnánk a gépnek az esélyt egy szép,csillogó öregkorra.Nem akarok hazudni,mert én is szeretem a mély,gátlás nélküli hangorkánt,de ennek megvan az ára,amikor az ember kiborítja a blokkot.Mindegy,nem rizsázok.
Az se aggódjon,aki szintén Tatán vette az YBR-t!Mivel mindenki(tulajdonos és márkaszerviz) a leghamarabb szeretné,ha a motor újra használható állapotba kerülne,ezért a legegyszerűbb,ha egy ugyanolyan,kiállított darabból kölcsönveszünk néhány alkatrészt.Ferinek mákja volt,mert azért egyszerre nem szokott két 250-es lenni,mivel sajnos nem elég népszerű.Egy gyújtáselektronikára egyszerű szervizkörülmények között nem könnyű rámérni,ezért cserélgettük ki próbaképpen azt és az összes hozzá tartozó alkatrészt.Azért szép látvány ám,két új YBR vázra szétszedve egymás mellett...Amikor Feri bátyja motorja feltámadt,a hibás alkatrészt lerendeltük és amikor megérkezett,az került a kiállított motorba vissza.Feri ettől még ugyanolyan új cuccot kapott a motorjába,mert kiállított motor csak null-kilométeres szokott lenni.A csere-bere lényege,hogy mire lejött az új cucc a donorgépbe,addigra Feri már motorozhatott a sajátjával.Senki ne aggódjon,ha új Yamahát vesz,nem lesz benne használt alkatrész!

2010-02-25 23:15:26

Kedves FeR1!

Ezért a valóban szép tesztért megkapod a kövemet. Nem vese, nem is epe, marokkő, akarom mondani marokkói kő...
Már zsebre is vágtam nehogy harmadszor is hiába gyere be érte... Még egyszer elnézést, azért a bizonyos esetért....

2010-02-25 21:08:11

Nagyon szép összeszedett teszt. Gratulálok. Tapasztalatból én is ezeket írtam volna le. Az új ára valóban borsos, amire a Honda le is csapott nyomban, viszont mellette szól, hogy a használt példányok már lényegesen megfizethetőbbek. Nekem kicsit gyenge azért a hátsó dobfék, a tároló rekeszt pedig szívesen hizlalnám még egy cseppet, de a városi dugóhúzóban ideális választás.

2010-02-25 19:23:03

Nem hiszem, hogy a tiéd lett volna a donor, ugyanis nekem 2009. júniusában lett meg a jogsim, akkor kezdtem volna hajtani, a probléma is akkor jelentkezett. Te addigra már nagyban gyűjtötted a kilométereket vele. Amúgy az enyém is 2008. októberében lett forgalomba helyezve Úgy, hogy nyugi, nem szedték szét a gépedet, mielőtt eladták volna. Különben is, a tatai Yamaha nem olyan!

2010-02-25 18:20:10

Most tudatosult bennem, hogy én 2008 őszén vettem az enyémet a tatai márkakereskedésben. Ez volt a mintadarab. Tehát akkor ez volt a donorkerékpár?!

2010-02-25 12:19:42

Nem tesz jót a motornak, mert nincs hozzá típusspecifikus dob, legalábbis itthon, az univerzális meg tönkrevghatja a szelepeket, meg hasonlók.
Jól mondtam motorturkasz?

2010-02-25 11:12:31

FeR1!
miért beszéltek le a tuning dobról?

2010-02-24 21:30:12

Hát Laci, azaz motorturkasz, örülök, hogy tetszett. Amúgy már kíváncsi vagyok a tavaszi szerviz akcióra Meg egy jó fórummotorozásra is vágyom
Olvastam az új YS250Fazerről, meg láttam is a képeit...szerinte elég randa szegény azzal a fejjel Viszont a tárcsa jó ötlet hátra is, már csak a dizájn miatt is Ja és még egy darabig maradok az Ybrahimnál, nem csalódtam benne

2010-02-24 20:54:09

"Azoknak lehet jó választás, akik önmaguk öröméért motoroznak és nem kivagyiságból."
Ez nagyon tetszett. Szép lett a teszt, és ez az egy mondatt megfogott. Sok igazság van benne, amiről szerintem mindannyian tudnánk beszélni!
Gratula!

2010-02-24 20:03:58

Feri,ez még az én Hondát kereső szememből is könnyet csalt.A szerviz büszke rád!

2010-02-24 18:04:13

Köszönöm szépen! Örülök, hogy kikerült az oldalra. Igen, sajnos kissé túl van árazva, mint szinte mindegyik Yamaha, ha most vásárolnék, lehet nálam is a VTR lenne a nyerő, bár az utasülés miatt lehet mégsem

2010-02-24 16:41:24

Vártam ennek a motornak a tesztjét! Jó lett. Sokat megtudtam róla. Csinálhattál volna egy képet az ülés alatti tároló rekeszről is. Szép gép. Nekem tetszik. Nekem is 250-m van. És valóban rengeteg pozitívuma van. Igaz hogy ez jóval könnyebb.
Nagyon pozitív a nagy tank! majd 20L!!! Ilyen fogyasztás mellett ez igen csak jónak mondható!
Használt motor ára, 2 éves mivolta miatt kedvezőbb! Hátha használtan többen döntenek mellette.
Újonnan viszont egy VTR250 Honda igen csak keresztbe tesz neki.Főleg hogy még olcsóbb is!
Nagyon tetszik a motorod. Jó a cikk is. Remélem tavasszal motorozunk egyet együtt!
üdv
Kobra

2010-02-24 16:37:11

Csinos verda, lehet hogy nemsokára nálunk is fészernek hívják majd:
http://totalbike.hu/hirek/2010/02/24/kiskiralysag_250-bol/

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár