hirdetés
2017-01-24 , Írta: Johannes Müller, Képek: Jörg Künstle
Bookmark and Share

hirdetés

A Yamaha hosszabb távokra is alkalmassá tette a piac egyik kedvencét, az MT-07-et. Toptesztünk megmutatja, hogy az így általános kezdő allrounderré érett Tracer 700-nak sikerül-e az MT nyomába érnie, vagy esetleg le is pipálja testvérét.

Háromszáz kilós kalandtraktorok, 200 lóerős gránátok a tanksapkáig telezsúfolva szabályzóelektronikával, és retró, retró, retró – ezek manapság azok a dolgok, amelyek leginkább izgalomban tartják a motorosvilágot. Mi van azonban az (alsó) középosztállyal? Mi van az egyszerű, vérbeli motorkerékpárokkal? Lehet, hogy rengeteg embert érdekelnek a nagyobb kaliberű motorok. De a statisztikák szerint továbbra is túlnyomó részben a középkategóriás motorokat veszik meg, és ilyenekkel motoroznak a valóságban, odakint az úton. A Yamahának pedig pont itt vannak az erősségei, az MT-09 és az MT-07 tudvalevőleg kiváló eladásokkal büszkélkednek.

 

 

A kis 07-es több hónapon keresztül a második helyen állt az eladási listán, amelyet előtte a 09-es bérelt ki hosszabb időre. Utóbbi túrasport-leszármazottja, a Tracer 900 pedig mára már gyakrabban gördül ki a szalonokból, mint pucér testvére. Teljesen egyértelmű tehát, hogy a Yamaha szeretné kiegészíteni a kínálatot, és az MT-07 mellé is megjelenteti a félidomos túrasportváltozatot. A gyermek a Tracer 700 névre hallgat, semmi köze a 200 lóerős teljesítményhez, a szabályzóelektronikához és a retró dizájnhoz, mégis fel tudja kavarni az állóvizet. Sokak szemében ugyanis a 07 a legkiegyensúlyozottabb MT és a Tracer a jobb 09-es. Így a várakozások szerint a Tracer 700 a legjobb, legkerekebb MT lesz az összes közül, és vonzó kezdő allrounderként letarolja majd a piacot...

 

A teljes cikk a Motorrevü legfrissebb (2017/02-es) számában olvasható! A lap csütörtöktől (2017. 02. 26) megtalálható az újságárusoknál, illetve megrendelhető előfizetéssel! Utóbbival kapcsolatban további információ ezen a linken található!

Címkék:  topteszt , tracer 700 , yamaha


A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 BMW R 1200 GS 2010 Kawasaki ZX-10R Suzuki GSX-R600 2006-2007 Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 BMW S 1000 RR 2010 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár