hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Téltemető A fokozott komfort és menetbiztonság mellett a téli használat mámorában is részesül, aki a Piaggio háromkerekűjét választja. A kissé borsos áron kínált MP3 rendkívüli erényei néhány extrával tovább fokozhatók.

 
Piaggio MP3 250

A közcsodálat már akkor is garantált, ha egy teljesen gyári állapotú MP3 nyergében gördülünk a pesti forgalomba. Egyszerűen minden részlete teljesen más az olasz triciklinek, mint amit a nagyrobogóktól megszoktunk, az X8-tól örökölt, puttonyos fartól a két első kerék miatt kiszélesedő orrészig. Sokan szkeptikusak a kanyarban bedönthető első traktus és a különleges formák miatt, de már egy próbakör is meggyőző lehet, mert a negyedliteres, négyszelepes blokkal szerelt alapváltozat sok örömet okoz, elég dinamikus a városban és az ember alig várja, hogy végre kanyarodhasson vele. Érdemes tudni, hogy felborulni ezzel a géppel sem lehetetlen, de előtte a hátsó majd az első kerekek finom sodródása figyelmeztet a közelgő veszélyre.  

Piaggio MP3 250
A gyári szélvédő nagyon hatékony, de hamar koszolódik és torzít.
 

A Piaggio önbizalom fokozó stabilitásáról korábbi bemutató tesztünkben már részletesen írtunk. Ezúttal kíváncsiak voltunk, vajon zavarba hozza-e a kifinomult technikát a tél, a hideg és a sónedves, havas utak. Csakhogy a mostoha körülmények egytől-egyig eltűntek, amikor a természet január közepén úgy döntött, a tavasz demó verziójával örvendezteti meg a fázós országot. Pedig alaposan felkészültünk. A Piaggiora hatalmas gyári szélvédő került, a magasabb növésűek bukósisakjának tetején dobol a felső vége, de abban biztosak lehetünk, hogy nincs ennél hatékonyabb szél és esőfogó. Sajnos az átlátszó műanyag torzít, ráadásul csapadékos időben percek alatt összekoszolja az autók kerekéről felverődő sáros lé. De hát valamit valamiért. Ha megszoktuk a nem éppen makulátlan látási viszonyokat, élvezhetjük a Tucano Urbano thermoscud, vagyis prémmel bélelt lábtakaró tökéletes hideg és esővédelmét. A különös találmány eddig nem tört be a magyar köztudatba, pedig a Piaggion hamar megszoktuk. 
 

Piaggio MP3 250
 
Mélyebb blokkokkal és lamellákkal küzd a csúszás ellen a Metzeler téligumija.

 
Menet közben jól hallhatóan búgnak a kerekek. Olyan hangon énekelnek a Metzeler Feelfree Wintec téli gumik, mint egy terepjáró eredeti abroncsai, melyeket még nem távolított el a diszkólázban égő tulajdonos. Az MP3, nem szolgál más zenével, de hamar örülni kezdünk a szezonhosszabbító papucsoknak. Futófelületük blokkjai mélyebbek és finom lamellákra osztották őket, illetve alapanyagukba szilikát kevertek, így elvileg nem kell drámai tapadáscsökkenéstől tartanunk, ha havazni kezd. Persze csodák nincsenek, a féktávok minden helyzetben hosszabbak, mint nyáron de a gép sokáig kezünkben hagyja az irányítást, és nem enged szabad utat a télnek. Már csak egy kis hóra lenne szükség, hogy kiderüljön meddig tarthat az önbizalmunk három keréken.
 

Címkék:  piaggio , mp3 , mp3 250


2010-03-16 22:24:00

Hát. . . . nem tudom! A motor kétkerekű. Szerintem. De nem kell felárért középsztendert venni.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Piaggio MP3 250

Piaggio MP3 250

údaje

Hengerűrtartalom: 244 cm3

Max. teljesítmény: 22,5 LE (16,5 KW) 8250/min-nál

Max. forgatónyomaték: 21 Nm 6750/min-nál

Gumi elöl: 120/70 - 12

Gumi hátul: 130/70 - 12

Tengelytáv: 1490 mm

Végsebeség: 130 km/h

Piaggio
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár