hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Tartósteszt-motorjainkról 2007/04 Tomos ST, Hyosung GV 650, Triumph Daytona 675, KTM 990 Adventure...

A Tomos ST változatlanul rója a kilométereket, most éppen 2750 van benne. Egy rejtélyes gyertyazárlat (amely már tíz éve egyetlen tesztmotoron sem volt tapasztalható) kétségeket keltett, az üzemanyag minőséget illetően. A kismotor elkoszolódott gyertyáját megpucolva nem produkált újabb hibát. Gyengült viszont a motor teljesítménye, így Moldvai Tibor kollégánk megbeszélte a szervizzel, hogy hamarosan utána járnak a probléma okának.

Tartósteszt naplóHuzamosabbra sikerült a kisszerviz a Hyosung GV 650 életében, mint azt a szokásos teendők igényelték volna, de részben időegyeztetési problémák miatt. A korábban említett apró-cseprő dolgok miatt került a gép szakemberek kezébe. Az utolsó nagyszerviz alatt a tankot is kilakatolták, az üzemanyag-szintmérő viszont csak most került rendesen a helyére. Az önindítóval kapcsolatos hang normálisnak bizonyult. Mindemellett a motor általános felülvizsgálaton esett át és új tükrökkel is dicsekedhet azóta. A Hyosung rossz csillagzat alatt született, hiszen az eddigi balszerencséi után most esztétikailag szenvedett egy kis műhelybalesetet, ugyanis nekidőlt valaminek a szervizi tartózkodása alatt. Ennek következményeképp a plexiből letört egy karéj, a tank kismértékben meghorpadt és karcolódott, az újonnan visszahelyezett oldalidom sem karcmentes már és egy másik műanyag idom megrepedt. Már majdnem más hátsójának is örvendhetett a paripa, de Bayer Petra maradt még mindig a nyeregben. Tavasz beköszöntével megszaporodtak a motorozási lehetőségek, így a szélrózsa több irányába is elcsatangolt a gép hosszabb-rövidebb utakra. A GV650-es a fentiektől eltekintve jól szolgál, bár a váltópedál esetenként kicsit nehezen hajtja végre a vezető óhaját. A kilométer számláló közel 21000 kilométert mutat.

A Triumph Daytona 675 tartóstesztje ismét szünetel, várjuk az alkatrészeket a Yeti Race alatt szenvedett bukáskár megjavítására.


Tartósteszt napló
A KTM 990 Adventure a sivatag után a hazai és közeli országok telét élvezhette. Paulovits Imre kétszer is elment vele Zágrábba, felelős kiadói tevékenységeit végezni a horvát kollégáknál. Szinte olyannak tűnt ez az út a Thermoflash-el felszerelt Adventure-rel, mint egy kiruccanás a szomszéd faluig. Ettől felbuzdulva Paulovits a március 15.-i hosszú hétvégére elment a motorral Stuttgartba. Visszafelé viszont megjárta, mert jött a hidegfront, és nem elég, hogy végig esőben kellett megtenni a visszautat, útközben a csapadék átment hóba. Hála a ruhafűtésnek, a Pinlock fóliának és a Berning esőruhának túlélte felelős kiadónk, a motornak meg sem kottyant az időjárás. Jelenleg 12 170 km-nél áll az órája.

 

Tartósteszt naplóKis ember nagy motorral jár

Mivel az új KTM Supermoto és SuperDuke bemutatója pont Sebestyén Peti Valenciai és Jerezi MotoGP Rookies Kupa tesztjei közé esett, Paulovits elvitte magával. A vagány szőke kisfiú azonnal az összes újságíró és a rendező személyzet kedvence lett. Így a KTM főnökei úgy döntöttek, Calafaton ő is kipróbálhatja az új SuperDuke-ot, és persze, hogy Peti nem kérette magát kétszer.




 



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Kawasaki ZX-10R Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 BMW S 1000 RR 2010 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha SR125 1997- Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSR750
És ezt olvasta már?Bezár