hirdetés
2008-08-24 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Lássuk, hogyan teljesítenek tesztmotorjaink a téli időszakban.



A Honda Zoomer egy kis időre mellőzve lett a nagyobb vasak felgyorsított tesztje miatt, de eddig hibátlanul teljesít és sokoldalúságával hívja fel magára a figyelmet. Moldvai Tibor kipróbálta mindenféle eszköz szállítására, és azoknak az elhelyezése, rögzítése nem okozott gondot. 2400 km-t araszolt le vele.



Hyosung Aquila 250 az őszi kirándulások kellemes, szoftos útitársa. A hideg időben nem húz mindig egyenletesen a motor, szervizre vár a hiba kikutatása. A jelenség úgy keletkezik, hogy az elindulást követően közepes fordulatszámról nem akar a motor tovább gyorsulni 5-8 másodpercig, aztán meglódul. Ha ezt kanyarodás közben csinálja, igen kellemetlen helyzeteket teremt. Másik kellemetlenkedő alkatrésze az indexkapcsoló, akárcsak nagyobb testvérénél, a 650 GT-nél. Akadozik, nem mindig vált vissza. A lánc rendszeres karbantartás ellenére annyira megnyúlt, hogy már nem lehet a kereket hátrább állítani, így cserére szorult. A  kilométer óra 15 500 közelit mutat, a gumiköpenyek még használható profilmélységgel rendelkeznek.



A Beta Alp is szorgalmasan falja a tesztávot, már túl vagyunk vele a 19 000 km-en. Azért amikor csak tehetjük, inkább a murvás, vagy a földutakra kanyarodunk vele. A motorral semmi gond, csak a hátsó lámpában a helyzetjelző izzószál már másodszor is kiégett. A szoros kormánycsapágyon lazítani kellet, most már nem szögletesen, hanem simán lehet irányítani az első kereket. Hidegindítása a mínuszos reggeleken is problémamentes. Műszertáblájáról este semmi nem olvasható le, nem kap megvilágítást, így nincs info a sebességről, ami rendőri eljárást hozhat maga után...



A lengyel kollégák sem voltak tétlenek, befejezték a Yamaha R46 és Yamaha TDM 900 teszttávját. Utóbbi a lapzárta utáni héten Varsóban kerül szétszedésre, az R46 a Yamaha Hungáriánál. Hiba egyiknél sem fordult elő.



Miközben ez a szám elkészült, a BMW R 1200 GS és a KTM 640 Adventure átszelték a líbiai sivatagot. Már úton vannak haza felé, a KTM órája utolsó hír szerint 23 700, a BMW-jé 40 850-et mutatott.



2009-12-01 11:50:09

A libíai sivatagot én is szívesen kipróbálnám bármelyik nyergében!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár