hirdetés
2005-03-31 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Kezdődik a tavasz! A jó idő még várat magára, motorjainkba, viszont továbbra is szorgosan pakoljuk a kilómétereket.


Beta Alp.4.0


 
 A Beta forgalombahelyezése kissé elhúzódott a hatóságok nehézkessége miatt, és mire megkaptuk a rendszámot, kisvártatva leszakadt a hó. Ami e rövid, 450 km alatt leszűrődött a Betáról, az a következő: kifejezetten jónak találjuk a keményebb vonalú enduróknál a csúszós téli hónapokra alacsonyabb ülésmagassága miatt, de a téli igénybevételt kissé nehezíti a mindössze 7 Ah-ás zselés akkumulátor kis kapacitása. A Betának az olaszországi igénybevételre beállított karburálása kissé szegényesnek bizonyul a nagy hidegben, mert még teljesen kihúzott szivatóval is csak többedszerre indul be. Egy hetes állás után - amikor is a reggeli -10-15 fokokkal kellett megbirkóznia - az akkumulátor az indítózás alatt lemerült, feltöltés után tudtuk csak a motort elindítani. Javasolt nagyobb kapacitású akkumulátor beszerelése téli igénybevételre, vagy naponta kell járatni keveset a gépet. A másik apró hiba, hogy az oldaltámasz visszahúzó rugó vázhoz hegesztett szeme elpattant, ezt újra kell hegeszteni.


Álom és valóság - Harley Davidson Softail Deluxe



Nektek aztán aranyéletetek van. A legjobb motorokat tesztelitek végig a napsütésben – hányszor hallhattuk már az ilyen véleményeket. Mert a tesztek és a benne szereplő motorok természetesen csak akkor néznek ki jól, ha azokat napsütésben fotózzuk, olyan ruhában, amivel nyáron, szép időben motorozunk velük. Persze télen is mindent megteszünk, hogy ilyen képekkel szolgálhassunk. A legegyszerűbb módja ennek, ha lemegyünk Spanyolország déli csücskére, de ez a pénzügyi osztály összes munkatársának komoly egészségi károsodásával, valamint a mi állásunk komoly kockáztatásával járna. Tehát itthon kell megoldani.

A fényképeken csak az látszik, hogy süt a nap, hogy közben hány fok van, az szerencsére nem. És itt kezdődik a tesztpilóták kínszenvedése. A fotós kiválaszt gondosan egy olyan helyet, ahol nem látszódik, hogy épp a tél közepén vagyunk, majd a szenvedő alany leveheti a melegítő termoruhát, és nyári cuccban, az arcára fagyott mosollyal játszhatja meg a motorozás szépségét. Ha közbe az orra először piros, majd kék színt ölt, azt a retus kijavítja.

Aztán a motor csak akkor néz ki szépen, ha tiszta. Tehát fotózás közben, minden helyszínváltásnál le kell tisztogatni, ami az ebben a számban szereplő Harley-Davidson Softail Deluxe számtalan krómdíszítette alkatrésze mellett nem rövid feladat. Aztán jön a teljes körű teszt, ami adott esetben több órás motorozást jelent fagypont körüli időjárásban. De mit panaszkodunk? Pont olyan lett a produkció, ahogy megálmodtuk.






2009-12-10 18:08:07

Fórumban már részletesen elmeséltem, milyen volt tetőtől-talpig beöltözve, friss jogsival a kézben indulni az első hivatalos körre a motorommal...csak nem indult... Mondjuk ott nem az akksi volt a hibás.

2009-08-21 10:20:11

A 7 Ah -s akksi az tényleg kicsi, pár indítózás és nincs indítózás, amíg fel nem töltődik. Nincs is kellemesebb, mint talpig beöltözve káromkodni a motor mellett. . . . .

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár