hirdetés
2008-08-27 , Írta: Chopperes
Bookmark and Share

hirdetés

A második chopperem, ami nagyon jól szolgál 4 éve engem. Klasszikus formája (a tank formája, a keskeny első kerék, az emberhez méretezett – nem talicska szarvú – kormány, kényelmes ülések), fényezése, krómozása emeli ki a mai cruiserek közül. Használt motorként (3800 km-rel) került hozzám, igazából én járattam be.

A motor ereje kiváló, alulról is jól húz, bár magas fokozatban jellegzetes dohogós hangot ad, szereti, hogy visszakapcsoljunk, ha nagyobb teljesítményt, gyorsulást várunk tőle. Két karburátora és kétszelepes hengerei miatt adja le a kívánt teljesítményt és kéri a 6 liter körüli üzemanyagot. Emiatt elgondolkodtató a kis tank, amiért 150 kilométerenként be kell állni egy kúthoz. A gyár szerint ez azért van, hogy pihenjünk, ezzel is balesetet előzünk meg. A motoros túratársak ezt nehezebben tolerálják. Eddig 23000 kilométert mentünk együtt, gond nélkül, idén cseréltem gumikat az öregedés miatt, csupán az első keréken vettem észre kagylósodást, a teleszkópoknál enyhe olajfolyás mutatkozott az egyik oldalon. Elektromos rendszere nem bírja a riasztót, idényenként egy akkumulátort evett meg. Nem szervizigényes, a kötelező szervizeket betartva gond nélkül motorozható. Eddig az első fékbetéteket és a gyertyákat cseréltem benne – előírás szerint, persze az olaj-olajszűrőn, levegőszűrőn kívül.

Írói vélemény:

Nagyon jól motorozható az Intruder, könnyen lépést tart túrákon más nagyobb chopperekkel, cruiserekkel. Erőtartaléka megfelelő, ülése, ülésmagassága kényelmes. Kicsit sokat eszik, de a teljesítményt nem adják ingyen.


Előnyök:

  • Erős, jól gyorsul
  • Csekély szervizköltség
  • Kényelmes, jól motorozható

Hátrányok:

  • Kis tank, kis hatótávolság
  • Nagy fogyasztás (6 liter/100 km)



2009-12-01 11:40:37

Motorkiállításon másztam fel, ill. huppantam le egyre, meglepően kényelmes és kézreálló rajta minden, szerintem nem igényel, hosszútávú megszokást a terelgetése.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár