hirdetés
2010-05-11 , Írta: Zách Dániel, Képek: Szabó-Jelik Ádám
Bookmark and Share

hirdetés

Egyre nehezebb kiigazodni az ötven köbcentis robogók közt. Eddig mindenki fújta, hogy ha dögöset akarsz, vegyél olaszt, ha megbízható kell, japánt, ha megelégszel a bóvlival, akkor marad a kínai. Most pedig itt a Magnet RS, és mi csak kapkodjuk a fejünket.

Ha teligázzal indulok, nagyot lendül a fordulatszámmérő mutatója és meg sem áll hat és fél ezerig. Ott a Magnet RS vízhűtéses, kétütemű blokkja valószínűleg túl sok anyagot kap. Dadog egy kicsit mielőtt továbbforog a gyilkos, kilencezres határig. Bár a Hungaroring boxutcájában ez nem annyira hajmeresztő, simán eléri a nyolcvan kilométeres tempót, legalábbis óra szerint.

Motorok Motowell Magnet RS

Lassításkor szintén csak majdnem tökéletes a magyar cég Kínában gyártott sportrobogójának produkciója. Az első féket akár satuval is húzhatnám, önmagában elég gyatrán lassítja a Magnet RS-t. A hátsó tárcsafékkel nincs gond, azzal akár még táncoltatni is lehet egy kicsit a tizenhármas kereket.

Motorok Motowell Magnet RS

Az alaposan bemelegített robogó a megállás után általában lefullad, tehát érdemes volna állítani a karburátorán. Egyébként nem az ezekhez hasonló bakik jelentik a legnagyobb meglepetést a Motowell csúcsmodelljének nyergében, hanem, hogy valójában nincs is olyan sok bosszantó hibája.

Motorok Motowell Magnet RS

Az RS már nem szánalmas próbálkozás valami robogószerűségre, amitől mindenki megutálja az automatákat, hanem jól használható kis gép. A divatos fazonú típus a Motowell fejlesztéseinek irányát is jelöli, hiszen a korábbiaknál kevesebb rajta a tucatalkatrész és a minőség is korrekt. Ha például eltűnnének a műszerfalról az üresen hagyott visszajelző lámpa helyek, ha még több idomtartó csavart rejtenének el és jobban ügyelnének a műanyag illesztések pontosságára, ez a gép valódi bestseller lehetne a magyar piacon. A gyártó szándéka pont ez, vagyis hamarosan újabb, remélhetőleg még barátságosabb robogókat mutatnak majd be. Csak így tovább Motowell, várjuk a meglepetéseket.

Motorok Motowell Magnet RS


Összegzés:

Az olasz versenytársak árának feléért kínál divatos és elfogadható minőségű sportrobogót a Motowell. A Magnet RS apró hibái ellenére reményteljes darab.

Címkék:  rs , magnet , motowell


2010-06-08 18:17:14

Egy bizonyos méret alatt kezdhetsz akármit, kevés lesz. Ilyen az 50-es kategória, mondjuk országútra

2010-05-19 13:00:48

Aranyos kis dög, de jobb a nagy..igaz nem mindig a méret a lényeg, hanem hogy mit kezdesz vele

2010-05-13 22:13:49

Ennyi pénzért dizájn? na ez igen.

2010-05-11 12:35:52

Szép kis robogó, olyan igazi "robogóformájú".

2010-05-11 09:55:24

Ez a ledes tekintet nagyon bejön, amíg gyári megoldás. De várom már a pillanatot, amikor bejön a tyúning led robogókra is, akkor a telepi hülyegyerek nem csak a fastrájára nyomja rá csálén össze-vissza, hanem a kis robikat is így akarják "egyedivé" varázsolni

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Motowell Magnet RS

údaje

Hengerűrtartalom: 49,3 cm3

Max. teljesítmény: 4 LE (3 KW) 7900/min-nál

Max. forgatónyomaték: 3 Nm 6500/min-nál

Gumi elöl: 130/60-13

Gumi hátul: 130/60-13

Tengelytáv: 1270 mm

Hossz: 1800 mm

Végsebeség: 60 km/h

Motowell
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár