hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Hiánypótlás A Kawasaki modellpalettájáról eddig hiányzott egy igazi hard enduro. Úgy tűnik az űrt betöltendő, a zöldek most erősen belehúztak.

Kawasaki KLX450R


Az off-road motorsport magyarországi húzó ágazatát inkább a túragépek adták. A Kawasakinak üzletpolitikai szempontból is régóta be kellett volna mutatnia egy négyütemű versenyendurót. Most végre itt van. Ehhez szükség volt egy jó vázra és erőforrásra, ami a krossz 450F-ből fejlődött. Az erőforrást James Stewart nevével már mindenki megismerhette. A változtatások csak annyiban érintették a motort, hogy a tartósságát és hatótávolságát a komforttal párhuzamosan növeljék.Megkapta a kihagyhatatlan önindítót és az oldaltámaszt. Az indítómotor mellett meghagyták a berúgó kart is, hogy az akkumulátor lemerülése esetén is maradjon lehetőség az út folytatására. A módosított vezérlés és az acél kipufogószelepek is a simább járást és egyenletesebb nyomatékgörbét eredményezik. A hangtalanul járó motor kényszerűségből hord nagyon lefojtott kipufogót, de a gyár állítása szerint ez nem vesz le sokat a teljesítményből.

Kawasaki KLX450R

A nyereg krosszmororokéhoz hasonló, ergonómiája sportos vezetést enged


Nagy erénye a csúszós, saras, köves részek, ahol alacsony fordulatszámról is egyenletes teljesítményt vár a pilóta. A duplájára növelt forgattyús tömeg és a kifejezetten endurós, ötfokozatú sebességváltó mellett a puha futómű és a 18-as hátsó kerék is hozzájárul ezen körülmények között a jó kezelhetőséghez. A hosszú, hűtőt nem kímélő sárdagasztáskor jól jön a hűtő kiegyenlítő tartály, az O-gyűrűs lánc teljesítményveszteségét a kisebb ellenállású láncvezetőkkel ellensúlyozták. A Kayaba első teleszkópok szintén a KX450F krosszgépből érkeztek, csak az enduro puhább szelepelést kapott és kisebb ellenállású szimmeringeket, ezzel kevésbé fárasztó, mint a krossz változat.
 

Kawasaki KLX450R      Kawasaki KLX450R 

Az óra akár egy közúti motoron, az önindító mellett pedig ott található a berúgókar


A motor vázgeometriáját hozzáigazították a köves és szűk terepen való manőverezéshez, melyet szélesebb és csúszásálló ülés egészít ki. A design-hoz hozzá tartozik a hátsó LED világítás és a fejidomban elhelyezett lámpatest, mely a 35 W-os izzójával a szürkületben való motorozást is megengedi. A könnyű és egyszerű műszerfalon, a sebességmérőn kívül elhelyeztek egy napi kilóméterszámlálót is. 

Kawaski KLX 450 R


Az új KLX igazi versenyenduro, mely a hosszú, kitartást igénylő terepen is ígéretes társnak mutatkozik, jóindulatú teljesítmény-leadását a tapasztalatok szerint amatőrök is könnyen kezelik.

Igazi versenygépre vall, hogy a légszűrőházat a bajonett-záras oldalidom irányából érhetjük el, így két versenynap között gyorsan cserélhetünk légszűrőt. Nagy különbség még a krossz verziókkal szemben, hogy a rengeteg szellőzőnyílást és túlfolyót eltüntették, így egyrészt az Euro3-as szabványnak, másrészt a "készen a sárra "elvnek is megfelel.



A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kawasaki KLX450F

Kawasaki KLX450F

údaje

Hengerűrtartalom: 449 cm3

Max. teljesítmény: 52 LE (38 KW) 9000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 45 Nm 8000/min-nál

Gumi elöl: 90/100-21

Gumi hátul: 120/80-19

Végsebeség: 150 km/h

Kawasaki
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár