hirdetés
0000-00-00 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Piros-fehér szárnyalás

Közkívánatra az összes jövő évi Husqvarna offroad motor a gyári versenycsapat piros-fehér színében pompázik. De műszakilag is kifinomultak.

 

2007-es Husqvarna offroad modellek


Erre a szezonra módosított hagyományos kék-sárga színein a Husqvarna, és a gyári csapatokat piros-fehér színkombinációval küldte a rajthoz. Ezen kívül a megvásárolható krossz és a szupermotó gépek is új színekben pompáztak. Nem maradt ki a hatás, a rajongók egyhangúan a piros-fehér szín mellett voksoltak, és követelték, hogy az endurók is megkapják. Így az egész 2007-es kínálat ebben a színkombinációban prezentálja magát. Az endurók ezüstszínű, a krossz modellek feketére eloxált Excel felnikkel. Ahogy ez várható volt, Miguel-Angel Galuzzi az összes kezelőszervet és tartozékot is hozzáillesztette az új mintához, így friss, egységes, benyomást keltenek az új Huskik. Kidolgozásuk is nagyon igényes, nagyon precízek a hegesztések és illesztések.


2007-es Husqvarna offroad modellekPersze nem egyedül a külcsínen dolgoztak az olaszok, főleg a 125-ös kétüteműjükre szenteltek sok időt, és számos módosítást hajtottak végre. Nem véletlenül, hiszen annak ellenére, hogy a Husqvarna volt a modern négyüteműek úttörője a motokrosszban - tizenhárom évvel ezelőtt Jacky Martens és a Husqvarna lett az első négyütemű világbajnok több mint 15 évvel Cyril Smith BSA-ja után -, szerintük a 125-ös kétüteműek a legalkalmasabbak ahhoz, hogy a fiatalok, akik végighaladtak az 50-es, 65-ös és 85-ös kategóriákon, fel tudjanak zárkózni a felnőttekhez a 125/250-es kategóriában.


Az új erőforrásnál könnyebb lett a főtengely, és módosítottak az égéstéren, valamint a kipufogón, és új, V Force 3 elnevezésű membránblokkot használnak a beömlő oldalon. Hogy feltudják venni a versenyt a 250-es négyüteműekkel a rajtnál is, közelebb hozták a második sebességfokozat áttételét az elsőhöz.


A négyüteműeknél főleg a DOHC motorok erőátvitelén dolgoztak. A TC 250-nél megerősítették a fogaskerekeket, mind a 250-es, a 450-es és az 510-es új, Ergal-alumínium kuplungkosarat kapott. A TE endurók új automata dekompresszor rendszert kaptak, ami az önindítót és - ha szükség lenne mégis berúgni őket - a pilótát egyaránt kíméli.


2007-es Husqvarna offroad modellek


A futómű oldalon finomhangolásokat végeztek a Marzocchi villákon, a motokrossz-modellek Öhlins és az endurók Sachs rugóstagjain. A hátsó Brembo fékpumpa integrált fékfolyadék tartályt kapott. A forgalmi engedéllyel ellátott endurók megfelelnek az Euro 3-as követelményeknek, a versenyzésre szükséges átalakító kit széria tartozékként van hozzájuk csomagolva, és két év garancia van a motorokra.


2007-es Husqvarna offroad modellekSzépen sorban készen állnak az új motorok a tesztelésre. Az új  kétütemű CR 125 motokrossz gép azonnal jó futóművével tűnik szembe. A rugózás elöl-hátul ugyanolyan jól eltalált, mint a Brembo fékek, melyeknek nagyon jó hatása van. Nagyon fordulékony a motor és az új 125-ös alapról is szépen elindul, de nagy fordulatszámon él igazán. Akik  szeretik a kétütemű motor által nyújtott teljesítményt és fordulat számot, azoknak tetszeni fog.


A TE 250-es enduro motorját ugyanúgy gyengének érzi a gyakoroltabb, de főleg a nehezebb pilóta, mint más 250 négyütemű endurókét. Amatőr endurósok viszont annál könnyebben elboldogulnak a nem túl nagy teljesítményű motorral. A futómű elöl-hátul első osztályú, ha a pilóta súlyára be van állítva, biztos, hogy nem fog összekoppanni. A Brembo fékek bármilyen súlyú és magasságú embert megállítanak.


Sokkal erősebb motorokkal is elbánik ez a futómű, mint amilyenek a TC 450 és TC 510 krosszgépek. Már a TC 450-es motorja is forgós és bivaly erős. Nagy fordulatszámon szeret igazán üzemelni, de kis fordulaton is hibátlanul elindul. És végül nézzük a legnagyobb testvért, a TC 510-et: iszonyatos módon nyomatékos motor. Ez az erőforrás motokrosszra és endurozásra egyaránt első osztályú, de a TC 510 szupermotó versenyeken is megállná a helyét, természetesen egy supermoto-szett segítségével. De ez már egy másik történet.



Husqvarna CR (WR) 125 - 2007 - Adatlap


 

Husqvarna WR 250 - 2007- Adatlap



Husqvarna TC (TE) 250 - 2007 - Adatlap


Husqvarna TC (TE) 450 - 2007- Adatlap


Husqvarna TC (TE) 510 - 2007 - Adatlap







A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Husqvarna TC (TE) 510 - 2007 -

Husqvarna TC 510

údaje

Hengerűrtartalom: 501 cm3

Max. teljesítmény: 61 LE (45 KW) 10000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 60 Nm 8000/min-nál

Fék elöl: 260 mm-es fix tárcsafék, úszóágyazású, dugattyús

Fék hátul: 240 mm-es úszóágyazású tárcsafék, úszóágyazású, dugattyús

Gumi elöl: 80/100 - 21 (90/90 - 21)

Gumi hátul: 110/90 - 19 (140/80 - 18)

Tengelytáv: 1495 mm

Hossz: 2207 mm

Végsebeség: 170 km/h

Husqvarna
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár