hirdetés
2008-10-22 , Írta: Kovács Patrik, Képek: Fehérvári Orsolya
Bookmark and Share

hirdetés

A Keeway új nagykerekű robogója Outlook névre hallgat. E kifejezés mellett a szótárban a „kilátás, remény, szemléletmód” található. Mindhárom szó igaz ebben az esetben, de nem csak a robogóra.


    Ha a szemléletmód szót ragadjuk ki a jelentések közül, akkor arra a törekvésre gondolhatunk, melyet a Keeway, mint márka tesz azért, hogy még „európaibbak” legyenek járművei. A remény jelző ennek a törekvésnek a kifejeződése. A kilátás szópedig megfelelően illik a nagykerekű robogóra, mivel magas építése folytán pompás rálátásunk nyílik a forgalomra nyergéből.

    A nagykerekű Outlookból 125 és 150 köbcentis változat készül mindössze, viszont színekben bőven tudunk válogatni. A tesztpéldány nagyon jól mutat fehérben, örömteli, hogy a Keeway is csatlakozott a Triumph, Honda és egyre több neves márka által használt trendi színösszeállításhoz. A Keeway-t sokszor érte kritika az összeszerelési minőség miatt. Az új generációs Keeway-ek (Flash, X-ray), melyeket európai design stúdiók terveznek már nem teljesen szolgálnak rá erre a kifejezésre. Az a meglepő az Outlookon, hogy néhány részlet egészen minőségi, néhány viszont még mindig hagy kívánnivalót maga után. Persze azt is sietve hozzá kell tenni, hogy a motor bruttó kisker ára mindössze 399 000 forint!

    Az Outlook meglehetősen magas építésű, így jól átlátni a városi forgalom felett. A jól párnázott ülés hatalmas, nem csak hosszú, de széles is és ezért két személy is kényelmesen elfér rajta. Az utasnak jó dolga van, mivel nagy, lehajtható lábtartó trepniken pihentetheti lábát és a szintén tetemes méretű csomagtartó-kapaszkodót markolhatja. Egyedül a pilóta lábtere szűkös, noha nagykerekű robogókon nem jellemző a talpaknak szánt „táncparkett”.


    Ha a szűkösségről beszélünk, akkor meg kell említeni a sisaktartó, vagyis inkább az ülés alatti rekesz kicsinységét, melyért szériatartozékként nagy hátsó dobozzal kárpótol a gyár. A kettősség sok helyen tetten érhető, hiszen a motor első lámpája és a körülötte húzódó rácsok és króm keretek elegánsak és minőségiek, a műszerfal viszont még kicsit keleties benyomást kelt. Hasonló példa, hogy a gázkarnak tetemes a holtjátéka, viszont riasztóval felszerelt és távindítóval ellátott bicska-slusszkulcs jár az Outlookhoz – akárcsak egy jobb autóhoz!

    Menettulajdonságok terén azonban minden a legnagyobb rendben van. A blokk csendesen jár, kultúrált minden tekintetben. Kellemesen tol alul is, viszont nincs olyan érzése az embernek, hogy erőtől duzzadna az erőforrás. Lendületesen lehet vele haladni a forgalomban és az előzéssel sem akadt probléma. Kellemesen fordul, nem inog kanyarban, magas építése ellenére is mindig stabil. A futómű az összes útegyenetlenségről beszámol a pilótának. Mindig érezzük milyen az út felülete, mégsem zavaróak a visszajelzések. Rossz minőségű úton azonban, a gerincre jutó rázkódások is jelentősen növekszenek a feszesebb hátsó rugóstagnak köszönhetően. Az Outlookot elöl-hátul tárcsafék lassítja, mégpedig jól. A két féket kombinálva minden helyzetben meg lehet állni és az adagolhatósággal sem akadprobléma.



    Összességében elmondható az Outlookról, hogy akár csak a Keeway, ez a típus is előre mutat. Az Outlook jó kilátással rendelkezik a robogópiacon, mert ár érték aránya vitathatatlan és összességében egy elegáns és szerethető motor.




2009-12-01 10:44:52

Ez a "távindítósdi" valami remek dolog lehet és biztos bennem van a hiba, hogy nem tudom értékelni azon egyszerű ok miatt, hogy ha beindítom, akkor menni is akarok vele, tehát oda kell menni hozzá, akkor meg minek? Az erre szánt időt és pénzt használják fel inkább a kezelőszervek tartósságának fejlesztésére. . . .

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Keeway Outlook 125

údaje

Hengerűrtartalom: 125 cm3

Max. teljesítmény: 12,1 LE (8,4 KW) 8250/min-nál

Max. forgatónyomaték: 12,5 Nm 6000/min-nál

Fék elöl: 24 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 240 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 100/80-16

Gumi hátul: 120/80-16

Tengelytáv: 1360 mm

Hossz: 2070 mm

Végsebeség: 117 km/h

Keeway
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár