hirdetés
2008-08-27 , Írta: zuluzoli
Bookmark and Share

hirdetés

Japán motort nem akartam, nem mintha bármilyen ellenszenvet táplálnék irányukba, de valami különlegesebbet szerettem volna. Sokáig gondolkoztam a Triumph Speedmaster és a HD között, végül az utóbbi mellett döntöttem és nem csalódtam.

Gyerekkorom óta álmodoztam a motorokról és most 40 éves koromra adatott meg, hogy megvalósuljon ez az álom. Mivel a sportmotorok soha nem vonzottak maradt a nyugodtabb cirkálás. Japán motort nem akartam, nem mintha bármilyen ellenszenvet táplálnék irányukba – az autóm pl. japán, nem is kéne más-, de valami különlegesebbet szerettem volna. Sokáig gondolkoztam a Triumph Speedmaster és a HD között, végül az utóbbi mellett döntöttem és nem csalódtam.

Mivel a munkám miatt csak a hétvégeken tudok nyeregbe pattanni, az eddigi néhány ezer km alatt szerzett benyomásaimat szeretném megosztani másokkal. Nem fogok lóerőkről, szelepekről stb. beszélni, mert szerintem elsősorban nem az a döntő, persze az is fontos, hanem az, hogy összességében milyen érzésekkel száll le a motorról az ember.


Írói vélemény:

Nekem nagyon bejött, az eddigi közel 10000 km alatt semmi gond nem volt. Nagyon tetszik az önmagától kikapcsoló kétoldali irányjelző és az automatikus riasztó. Annak ellenére, hogy a legkisebb motorral van szerelve, bőven elég az ereje, kényelmesa tempó 100 km/h-ig, felette már erősen kapaszkodni kell (nincs plexim). A fékek azok olyan Harley-sak, tehát vannak és még dolgoznak is, de azért nem ártana erősebbel felszerelni. A gyári csöveket és a légszűrőt lecseréltem, a hangzás szenzációs lett, egyébként – egyenlőre – minden más gyári. A tervek már körvonalazódnak.


Előnyök:

  • Megjelenés
  • Megbízható – minden legenda ellenére
  • Hang – Screamin’Eagle kipufogók + nyitott SE légszűrővel
  • Sokféle egyedi kiegészítő

Hátrányok:

  • Fékek, a gyári eléggé halovány, ha összejön biztos cserélem
  • Gyári kétszemélyes ülés – felejtsd el az utast, vagy csere egy túraülésre
  • Gyári kipufogók – szerintem direkt rondák
  • Túlzott ár



2010-04-02 14:13:44

én meg olaszt akarok,mert lelke van.A tübbi meg nem is számít

2010-01-26 19:13:25

Nekem japcsi mocim van.A végtelenségig elégedett vagyok vele.De azért mindig ott bujkál a kisördög az emberben,hogy egy HD.Na de hát az én mocim a felébe sem kerül mint az a gép amit a HD-ék közül kinéztem.Persze ha veszettül megtollasodom akkor megveszem azt is.

2009-12-01 11:37:34

Én meg pont fordítva vagyok! Japán motort akarok! Nem zavar, ha nem különleges, nekem elég, ha megbízható, gazdaságos, gyors, csendes, nem folyik, nem csöpög, nem zörög, csak megy.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár