hirdetés
1998-07-29 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Elôzô tesztrobogónk szomorú végérôl – ellopták – korábban már beszámoltunk olvasóinknak. Hiánya érzékenyen érintett bennünket, és nemcsak az elveszett 5000 tesztkilométer miatt.

Ez a kis jármû a mobilitás olyan fokát kínálta nekünk, amit az udvaron várakozó legragyogóbb tesztautók egyike sem. Ha a belvárosban rendezett sajtótájékoztató volt az úti cél, mi mentesültünk a parkolási gondoktól, és ha gyorsan kellett filmeket hozni-vinni, minket nem akasztott meg a csúcsforgalmi dugó. Leszállva róla ugyancsak könnyebben mozgatható, mint a nagyobb motorkerékpárok. De vajon menynyire tartós (reméljük nem lopják el) és menynyibe kerül az üzemben tartása?



E kérdésekre ad majd választ mostani – újra indított – tartós tesztünk, amelyhez a Motorország biztosította a jármûvet. A Yamaha Jog Aprio kilométer-számlálója 9025 kilométert mutatott az átvétel idôpontjában. Nemcsak a kilométer-számláló árulkodott arról, hogy ez a 190 000 Ft értékû gép nem éppen vadiúj darab.

Az idomokon számos kisebb-nagyobb karc árulkodott a korábbi, nem éppen kíméletes használatról, és erre utalt a szakadt ülésborítás és a hiányzó mûanyag kiegészítô is. Az akkumulátor már olyannyira elhasználódott, hogy a kismotor csupán berúgókarral indítható, igaz az elsô kísérlet mindig eredményes. Innen kezdve a kis jármû száll, mint a szél.

Bár a menetkomfort viszonylagos a gyenge elsô és az alig csillapított hátsó rugózás miatt, de nem kell várakoznunk sem dugóban, sem megállóban. Ráadásul a kis robogó olyan szolgáltatást is nyújt, amilyet egyetlen nagymotor sem. A csomagok elhelyezésére még a hiányzó hátsó csomagtartó nélkül is számos és bôséges hely kínálkozik. Ami hiányzik (de pótolható) a visszapillantó tükör, enélkül a sûrû és agresszív forgalomban állandóan tekergetni kell a fejkünket.

Most hideg napok következnek, s ilyenkor kevésbé kellemes a nyeregben csücsülni. Sebaj, rendületlenül fogyasztjuk tovább a kilométereket, hogy aztán megoszthassuk tapasztalatainkat önökkel.




2010-01-30 11:51:35

Hát ez az egyik olyan "robantyú" ami a világból kimenne ha van rá időd,igaz nem rakéta de A-ból - B-be tökéletes!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Yamaha Jog Aprio - 1998

Yamaha Jog Aprio - 1998

údaje

Hengerűrtartalom: 49 cm3

Max. teljesítmény: 7,2 LE (5,3 KW) 7000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 7 Nm 6500/min-nál

Fék elöl: 130 mm mm-es dobfék, dugattyús

Fék hátul: 130 mm mm-es dobfék, dugattyús

Gumi elöl: 90/90 - 10

Gumi hátul: 100/90 - 10

Tengelytáv: 1110 mm

Végsebeség: 50 km/h

Yamaha
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár