hirdetés
1999-09-01 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Még mindig akadnak meglepetések a motorok világában. A legerôsebbek, a leggyorsabbak, a legdrágábbak, a legkényelmesebbek. Egyik szuperlatívusz követi a másikat.

Ezek után az ember ráül a teljesen átlagos Suzuki SV 650-re – és egyszerûen nem akar leszállni róla. És szinte minden tesztelô így volt vele. Pedig az egész teljesen ártatlanul kezdôdik. Helyet foglalunk rajta, elindítjuk, benyomjuk az elsô sebességfokozatot, majd elengedjük alacsony fordulatszámon a kuplungot.



 Könnyedén elindul a gép, kezesen reagál minden mozdulatra. Akár a derék GS 500, ez is egy igazi kellemes kezdô motor. Végigkapcsoljuk alacsony fordulaton a sebességeket, és még mindig minden puhán és könnyen megy. Majd húzunk egy kövér gázt, és jön a meglepetés: óriásit ránt a 650-es V-kettes, és amíg le nem vesszük a gázt, egyre tovább pörög. Ez aztán minden, de nem egy ártatlan kezdô motor! De továbbra is minden könynyedén, természetesen mûködik, még ha fokozzuk is az iramot. Ugyanígy finoman reagál a fék is, és jól adagolhatóan, biztosan lassítja le a gépet.

Ez a természetesség és könnyedség adja az SV varázsát, ettôl zárja mindenki egy pillanat alatt a szívébe. Semmi extremitás, semmi különös, csak az átlag – vagy inkább az átlag tökéletesítése. De azért az átlag nem lehet mindenben tökéletes. Mert a két személyre szabott kényelem 140 fölött semmivé lesz a kemény ellenszélben, és ha két személy mellé sok csomag is társul, a könnyû Suzuki igencsak szûkké és farnehézzé válik.

De egy díjat mindenféleképpen kiérdemel a 650-es kéthengeres: 1 400 000 forintért új motornál ilyen menetdinamizmust ilyen kidolgozási minôséggel kombinálva máshol nem találunk.




2010-01-30 11:20:22

Jól sikerült időtálló,"kis" mindenes gépsárkány!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Suzuki SV 650 - 1999

Suzuki SV 650

údaje

Hengerűrtartalom: 645 cm3

Max. teljesítmény: 71 LE (52 KW) 9000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 62 Nm 7500/min-nál

Fék elöl: 290 mm-es dupla tárcsafék, 4 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 240 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 120/60 ZR 17

Gumi hátul: 160/60 ZR 17

Tengelytáv: 1430 mm

Suzuki
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár