hirdetés
1998-10-27 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Helmut Faidt ez alkalommal nem akart hinni a szemének: az ártalmatlan külsejû naked bike minden erôlködés nélkül olyan értékeket varázsolt a Tellert mérômûszer számlapjára, amely szinte hihetetlennek tûnt. 2,88 másodperc 0–100 km/órára. Ilyet még egy sportmotor sem teljesített.

Pedig a jelenleg még csak a japán piacon kapható Inazuma (villám) erôforrása egy régi ismerôs. 1986-ban készítették el a GSX-R 1100-hoz, majd a Banditban tért vissza a lég/olajhûtéses négyhengeres. Az Inazumánál újra átdolgozták a hangolását, és hogy alacsony fordulatról nôjön a nyomatéka, a karburátorok torokátmérôjét visszavették 32 milliméterre.



Már alapjárattól csodálatosan követ minden gázparancsot és hihetetlen nyomatékkal rántja a gépet elôre. És ami a legjobb: miközben a legtöbb sportmotor 5000-es fordulat fölött emeli az elsô kerekét, az Inazumáé mindig a földön marad. A teletankoltan 231 kilós gép csodálatosan fordulékony, Brembo dupla tárcsaféke jól lassít, mindössze a lábtartók lehetnének kicsivel magasabban, mert túl hamar leérnek.

Az Inazuma külseje és méretei azonosak a sikeres GSX 750-ével. A legtöbb európai importôr ugyanúgy el volt tôle ragadtatva, mint mi, hamarosan nálunk is kapható lesz.




2014-04-17 21:02:40

A leggyönyörűbb klasszikus naked bike szerintem. Egészen a 400-astól ugyanaz a vonalvezetés, aki állt a kicsike mellett láthatta - az xjr 400 elbújhat mellette. Vicces mert pont egy 400-as és 1200-as Inazuma ácsorog egymás mellett - nem mondom meg hol, mert még elviszi valaki előlem - és az a döbbenet hogy egyáltalán nem szembetűnő a különbség külsőleg.

2009-11-28 19:39:43

Aztaa! 2,88sec...az nagyon szép...sőt...papíron a hayabusa produkál ennyit...az pedig majdnem kétszer ilyen erős

2009-09-28 09:07:35

Ez szeeep eredmeeny. Remeeelem majd az S-es Bandit is hasonloan harap.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Suzuki GSX 1200 Inazuma - 1998

Suzuki GSX 1200 Inazuma

údaje

Hengerűrtartalom: 1157 cm3

Max. teljesítmény: 100 LE (75 KW) 8500/min-nál

Max. forgatónyomaték: 98 Nm 4500/min-nál

Fék elöl: 310 mm-es dupla tárcsafék, 4 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 240 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 120/70 ZR 17

Gumi hátul: 170/60 ZR 17

Tengelytáv: 1645 mm

Hossz: 2140 mm

Végsebeség: 232 km/h

Suzuki
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár