hirdetés
2000-10-07 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share Megosztás Iwiw-re.

hirdetés
Get Adobe Flash player

Tulajdonképen az új Bandit még nem is létezik. Valójában viszont igen. Csak még nem nálunk, hanem Japánban. És ha már kapható, akkor miért ne menjünk oda kipróbálni? Hiszen már biztos, hogy pont így fog festeni a Bandit a Suzuki jövô évi európai kínálatában is.



hirdetés
Get Adobe Flash player



Úgy kezdõdött, hogy majdnem a rossz motorra ültünk, mivel a nagy Bandit pont úgy néz ki, mint a mellette parkoló 600-as. De miért is ártana a nagynak az a felfrissítés, ami a kis Banditnek olyan jót tett a múlt évben?

Az új Bandit úgy fest a régi mellett, mintha a munkaruha helyett báli ruhát kapott volna. Fõleg az elegáns félidommal díszített S-változat láttán támad ilyen érzésünk. Semmi köze a régi, darabos borításhoz, nagyon dinamikus, és jól illik hozzá a mosolygó dupla fényszóró. Hátrafelé haladva folytatódik ez a lendület a csúcsos vázban, a karcsúsított tankban és a kecses hátsó idomban. Stílszerû öltözék, és passzol a finoman bordázott lég/olajhûtésû erõforráshoz. Igaz, ez sok évig szolgált sportmotorokban, mégis mintha csak arra várt volna, hogy egyszer egy naked bike-ba kerüljön. Ha kívülrõl nem is változott, belül sok minden átalakult ezzel a modellváltással. Az 1200-as belsejében 120 alkatrész mozog, és mindegyiknek mintha ugyanaz lenne a célja: nem a megnövelt teljesítmény, mert abból már a régi Banditnak is több volt a szükségesnél, hanem a még jobb kezelhetõség. A régi Bandit alul úgy tolt, hogy mindig vigyázni kellett: az elsõ kerék maradjon a földön. Ez túl sok, ez felülmúlja a legtöbb motoros tudását, vélték a Suzuki mérnökei, ez az újhoz nem illik – a ruha teszi a motort is?



A Suzuki olyan karakterisztikával látta el az új Banditet, amellyel még mindig nagyon céltudatosan tör a többletteljesítmény irányába, de jóval kontrollálhatóbban. A maximális forgatónyomaték nem egybõl az alapjárat fölött, hanem csak 6500-nál jelentkezik. A gyakorlatban ez azt jelenti hogy a Bandit még mindig nagyon tol, csak éppen az elsõ kerék emelgetése nélkül.

A tengelytáv 1435-rõl 1430-ra csökkent, a villaszög egy fél fokkal meredekebb lett, és a rugóstagokat is átdolgozták. Így ugyanolyan elegánsan halad a nagy Bandit, mint ahogy kinéz. Biztosan fekszik a kanyarban, pontosan kormányozható, és könnyedén billen egyik oldalról a másikra. Az már alig lep meg, hogy kényelmesebb is lett. Meg az sem, hogy a fékei is jobbak lettek. A 310-es tárcsákba most hatdugattyús féknyergek harapnak, erõteljesen és jól adagolhatóan.

A Suzuki fõnökei szerint ezzel bárki elboldogul, ezért megszüntették az ABS-t, amit a régi Bandithez felár ellenében lehetett kapni.

De így is jó ajánlatnak bizonyul az új Bandit, mert ahogy a Suzukit ismerjük, az árát is úgy fogja kalkulálni, hogy sokan azt fogják modani: „Ez aztán finom!”    




2010-03-30 13:46:19

Ez az. Jó nagy mozdony!

2009-11-23 22:43:14

Mozdony.Teljes idommal nagyon szép,jó hosszú(aszfaltos) túrára vinném legszívesebben.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés

Suzuki GSF 1200 S Bandit

Suzuki GSF1200 S Bandit

údaje

Hengerűrtartalom: 1157 cm3

Max. teljesítmény: 100 LE (74 KW) 8500/min-nál

Max. forgatónyomaték: 93 Nm 6500/min-nál

Fék elöl: 310 mm-es dupla tárcsafék, 4 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 240 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 120/70 ZR 17

Gumi hátul: 180/55 ZR 17

Tengelytáv: 1430 mm

Végsebeség: 227 km/h

Suzuki
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Szerkesztőség: 1056 Budapest, Szerb u. 17-19. | Tel: 445-3022
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Aprilia RS 50 Honda CBR 125 R Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia RS 125 Aprilia SR 50 LC - 1997 Aprilia SR 50 DiTech Factory R Honda XL700V Transalp Yamaha Vmax 2009- Suzuki DL650 V-Strom Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Suzuki SV650 2003- Kawasaki Ninja 250 R Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Honda VTX 1800 Yamaha XV535 Virago Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Suzuki GSR 600 Suzuki Intruder C 1800 R KTM 1190 RC8 R 2009 Honda CBF125 2009 Moto Guzzi V7 Classic 2008 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda VFR 800 2003- Triumph Tiger 1050 Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Yamaha SR125 1997- Suzuki GSX-R 600 K8 BMW R 1200 GS 2010 Kawasaki KLR650 / R MV Agusta F4 KTM 990 Supermoto T 2009 Kawasaki ER-6n 2009 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Suzuki B-King Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 BMW F800GS 2008 Honda VTR250 2009
És ezt olvasta már?Bezár