hirdetés
2000-08-09 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Már a motorgyártók is rájöttek, hogy a nõk is szívesen átélik a motorozás adta szabadság érzését. Az Estilete-et például kifejezetten a mi számunkra készítette a Suzuki – legalábbis ezt állítja.




Az elsõ pillantás kétségeket ébreszt e tekintetben. Egy nõt jobban megragadnak a finoman ívelt formák, ennek a robogónak azonban élesek a kontúrjai. Itt van mindjárt a kormányidom csúcsos végzõdése, amely más ívekkel ugyan, de megismétlõdik a pajzson és a sárvédõn – ezt neveznénk nõiesnek? Mégis, a teljes borítás finoman kidolgozott és gondosan kivitelezett átmenetei szinte vonzzák a tekintetet – talán ez a titka, hogy mindenki megnézi a kis Suzukit. A mûszakilag is igényesen kidolgozott Estilete-en sok praktikus részletet találunk.

Az ülés alatt akkora teret hagytak a tervezõk, hogy míg vásárolunk, ide zárhatjuk a bukósisakot, aztán pedig a boltból kihozott árut. Gondoltak a környezetvédelemre is, és a csinos, krómozott kipufogóba katalizátort építettek.

Aki valaha kerékpározott, annak nem okozhat gondot az Estilete vezetése. A beindításnál is csak arra kell ügyelnünk, hogy valamelyik fékkart behúzzuk, mielõtt benyomjuk az önindítót. Ezután csak a gázt kell húznunk, hiszen a kuplung és a sebességváltó automata. Fékezni sem nehéz, mivel a fékek hatékonyak, és a fékkarok a biciklihez hasonlóan a kormányon találhatók. A kényelmes kormányon két ovális tükör tájékoztat a mögöttes forgalom alakulásáról.

Az Estilete nagyobb a megszokott japán robogóknál, a kerekei úgyszintén. Így valamivel magasabban ülhetünk, s a kátyús utakon is bátrabban húzhatjuk a gázt. A helykínálat bõséges, a rugóstagok sportosan feszesek és a kényelmes nyeregben akár hosszabb túrát is megtehetünk fenékfájás nélkül.

Sötétben is nyugodtan útra kelhetünk, hiszen a nyíl alakú „ff” fényszóró nagyon jó fényt ad. Lehet, hogy a csábítás végül sikeres lesz.    




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Suzuki AN 50 Estilete

Suzuki AN 50 Estilete

údaje

Hengerűrtartalom: 49 cm3

Max. teljesítmény: 2,7 LE (1,5 KW) 7500/min-nál

Max. forgatónyomaték: 3 Nm 6000/min-nál

Fék elöl: 180 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 120 mm-es dobfék, dugattyús

Gumi elöl: 120/70 R12

Gumi hátul: 120 / 70 R12

Tengelytáv: 1259 mm

Hossz: 1840 mm

Végsebeség: 50 km/h

Suzuki
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár