hirdetés
1999-08-10 , Írta: Motorrevü , Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Csak a bennfentesek ismerik a márkát, a koreai Hyosung többféle robogója mellett kismotorokat is épít, és most már nálunk is kapható a Garagent Rt. kínálatában. Egy kis 125-ös choppert választottunk ki tesztelésre, a Cruise II-t.





Ismert minta szerint készült ez a gép, hiszen a japánok, kínaiak és tajvaniak már tucatszámra építettek hasonló küllemû és méretû nyolcadliteres kis choppereket. Könnyen kezelhetôek, ezért kezdôknek is alkalmasak, keveset fogyasztanak, fordulékonyak és nagyon kényelmesek. A Cruise II-re is mindez jellemzô, a külseje meg a 80-as évek japán barokk-choppereire emlékeztet. A díszítéssel viszont nem spóroltak a Hyosungnál. Piros gyöngyházfestéssel és többtucatnyi krómozott alkatrésszel tündököl a kis gép. Létezik még egy Classic-változat is, amely még több krómmal dicsekszik.

A koreai újonc felszereltsége is messze maga mögött hagyja japán konkurenseit: közép-és oldalsztender, önindító és berúgókar, vastagon párnázott ülés, sissy-bar, kilométeróra és fordulatszámmérô, mindennek a csúcsaként pedig olyan benzinszint-kijelzô, ahol a fele állást és a takarékot két külön visszajelzô lámpa mutatja. Az erôforrást is jól felszerelték: négyszelepes hengerfej, olajhûtô – bámulhat a konkurencia. A kidolgozás minôsége viszont nem kifogástalan. Az alumíniumöntvény alkatrészek több esetben durva, reszelôvel történt utánmunkálásról tanúskodnak, a csillogó fényezés is narancsbôrös, és elôtûnnek alóla a durva elôkészítés nyomai.

De vajon hogy mûködik az egész? A gép akár két személynek is kifejezetten kényelmes, csak kár, hogy kicsit puha az ülés szivacsanyaga, ezért már közepesen nehéz pilóták alatt is teljesen összenyomódik. A rugóstagok is kényelmesre hangoltak, az elsô villa tekintélyes 170 mm rugóútjával akár a Thököly út gödreit is elsimítja. Az erôforrás nagyon keveset fogyaszt, egyenletesen húz a fordulatszámskáláján, viszont elég heves rezgések kísérik, az ötfokozatú váltó kissé keményen mûködik, és nehéz az üreset megtalálni. Az indexkapcsolóval akadt még gondunk – nehezen lehet megtalálni a középállását.

Árban viszont a Hyosung veri a konkurenciát: legaláb tíz százalékkal elmarad a japán gépekétôl, amelyek közül ráadásul egyik sem kínál ilyen felszereltséget.




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Hyosung Cruise II - 1999

Hyosung Cruise II

údaje

Hengerűrtartalom: 124 cm3

Max. teljesítmény: 14,3 LE (10 KW) 8600/min-nál

Max. forgatónyomaték: 11 Nm 7600/min-nál

Fék elöl: 267 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 160 mm-es dugattyús

Gumi elöl: 90/90 – 18

Gumi hátul: 110/90 – 16

Tengelytáv: 1385 mm

Végsebeség: 120 km/h

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár