hirdetés
1998-09-01 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Franciaországban a Husqvarna kiskerekû krosszmutánsai mára legendává váltak, miután Stéphane és Boris Chambon révén sorozatban nyerték meg a rangos supermotard bajnokságot.

A Husqvarna most egy replikát kínál a rajongóknak, s egyidejûleg az új, kiegyensúlyozótengellyel és önindítóval ellátott erôforrással, 17 colos kerekekkel és nagy Brembo-fékkel épült enduróját is bemutatta.



Bevallom, eddig nem akadt motor, amely ilyen rövid idô alatt ennyi csínyre csábított, mint ez a Husqvarna. A Cham-bon-fivérek tapasztalatai úgy tûnik teljes mértékben megjelentek a futómû fejlesztésében, mert a súlyelosztás és a rugóstagok hangolása tökéletesre sikerült. A gép a legkisebb comb-nyomásra reagál, és könnyen emelkedik az elsô vagy hátsó kerekére, ahogy ezt a pilóta éppen kívánja. A Pirelli Dragon gumik nagyon jól tapadnak, és a Huskynak van elég szabad magassága is ahhoz, hogy ezt a lehetséges dôlésszöget valóban ki lehessen használni. Igaz, a villa mélyen besüpped ha a jól adagolható Brembo-fék keményen harap, de nem csavarodik el, és így is tiszta íven lehet vele kanyarodni.

Az új, két olajpumpával, kiegyensúlyozótengellyel és önindítóval ellátott blokk mind-össze a hengert és a hengerfejet örökölte az elôdjétôl. Bár már három évvel korábbra ígérték, csak most érkezett meg, viszont annál jobban mûködik. Mohón követi a gázparancsokat, már alacsony fordulaton is tisztán húz, a közép-tartományban keményen tol, és felül sem fogy ki belôle a szusz. Egy igazi enduro sportmotor, de olyan bársonyos gördülési kultúrával, hogy a legtöbb soft-enduro erôforrás is példát vehetne róla. Szintén dicséretre méltó, hogy a kipufogó két kiömlôcsövében egy-egy katalizátor kapott helyet. Már csak azt remélhetjük, hogy az új Husky erôforrás elég hosszú életû is lesz.

Bár az üléspozíció a keskeny tankátmenettel kényelmes és laza testtartást tesz lehetôvé, és ezáltal könnyebben kezelhetô a gép, a keskeny ülés legkésôbb 100 kilométer után már nagyon kényelmetlen a pilóta ülepének, 180 kilométer után pedig elkezd apadni a tank. A supermotard pilótája tehát jól teszi, ha nem tervez túl hosszú túrákat. Ez az ára ennyi élvezetnek. Szerintünk megéri.




2010-01-30 11:31:11

Szerintem is megéri az árát,bár szerintem elég szervízigényes!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Husqvarna SM 610

údaje

Hengerűrtartalom: 576 cm3

Max. teljesítmény: 53 LE (37 KW) 7000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 52 Nm 6250/min-nál

Fék elöl: 320 mm-es úszóágyazású tárcsafék, fix, 4 dugattyús Brembo féknyereg

Fék hátul: 220 mm-es úszóágyazású tárcsafék, úszóágyazású, 2 dugattyús Brembo féknyereg

Gumi elöl: 120/70 - 17

Gumi hátul: 160/60 - 17

Tengelytáv: 1485 mm

Hossz: 2080 mm

Végsebeség: 170 km/h

Husqvarna
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár