hirdetés
2000-05-09 , Írta: Motorrevü, Képek: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Úgy látszik nem csak az amerikaiak próbálnak több bôrt is lehúzni egy rókáról, – ez a Ducatinál sikeres volt – de az egykori Ducati-tulajdonos, a Cagiva is követi ezt a módszert. Alig került piacra az elsô Ducati sikermodell nevét megöröklô Cucciolo, máris melléállítottak egy nagyobb változatot is.




A koncepció ugyanaz, mint az 50-esnél. Egyenesfutása 16 colos kerekeinek köszönhetôen stabil, és az úthibák sem tudják megzavarni. A célcsoport viszont ez esetben más. Fôleg azokat a nyugat-európai autósokat akarja a Cagiva megnyerni, akik jogosítványukkal 125 köbcentis motorokat is vezethetnek. Talán ezért is méreteztek a Cagiva technikusai mindent egy kicsivel erôsebbre, így ha a gép alapméretei nagyrészt megegyeznek is az 50-essel, minden sokkal maszszívabb rajta. Hely bôségesen található a nagykutyán, viszont a csomagoknak kicsit szûkösre sikeredett a rakodóhelye. Ami csomagtérnek fest a pajzs mögött, az valójában csak egy iratrekesz, de ennél még sokkal rosszabb a sisaktartóban elhelyezett nagy akkumulátor, amiért legjobb esetben is csak egy fülig érô sisaknak marad hely az ülés alatt. Ennél sokkal jobb megoldás, hogy a vázhoz egy erôs fül is tartozik, és így a kutyust hozzákötözhetjük egy oszlophoz.

A négyütemû erôforrás az ékszíj-automata váltóval a nagyon könnyen kezelhetô példányok közé tartozik. Bár nem erômûvész, mégis 95-ös végsebességig repíti a robogót, és nem zaklatja kellemetlen rezgésekkel sem a vezetôt, sem az utast. Az utóbbi különben szintén elég helyet talál, és hogy ne csúszkáljon a lába, a deszkán külön lábtartót alakítottak ki számára. Összefoglalva, a nagy Cucciolo olyan, mint egy jó kutya: nem hangoskodik és hûségesen szolgál.




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Cagiva Cucciolo 125

Cagiva Cucciolo 125

údaje

Hengerűrtartalom: 124 cm3

Max. teljesítmény: 10 LE (7 KW) 7500/min-nál

Max. forgatónyomaték: 12 Nm 5500/min-nál

Fék elöl: 240 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 140 mm-es dobfék, dugattyús

Gumi elöl: 90/80 – 16

Gumi hátul: 110/80 – 16

Tengelytáv: 1290 mm

Végsebeség: 112 km/h

Cagiva
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár