hirdetés
Bookmark and Share

Kedves Olvasóink!

 

Nem titkolt szándékunk, hogy Horváth Lajos, azaz Laller mögé beálljunk és minden rendelkezésre álló eszközünkkel segítsünk neki régi álma valóra váltásában, hogy elinduljon a Dakaron. Fegyelmezettsége és elszántsága előtt emeljük a kalapunkat és bízunk benne, hogy ha kijut, sikerül is teljesítenie a világ legnehezebb terepralijának mind a 10 000 km-ét.

 

Annak érdekében, hogy velünk együtt Önök is könnyen nyomon követhessék a napi nyolc órás munka mellett tréningező motoros felkészülését és versenyét, ezen az oldalon összegyűjtjük a vele kapcsolatos, eddig megjelent cikkeinket.

 

 


 

Halálfélelem és tanácstalanság vetett véget Laller versenyének


... Laller a harmadik napon, nagyjából 30-40 km-rel a speciál rajtja után néhányadmagával rendkívül nehéz terepre tévedt és többször elakadt, eltévedt. A kiút keresése közben szép lassan fogyott az ereje és a vize is, végül pedig amikor már éppen rátalált a helyes irányra még balesetet is szenvedett, ami úgy látszik végleg megpecsételte a sorsát... Tovább a cikkhez >>>

 

4-kor ébresztő, 47 fokos hőség és feltört ülep


Laller a második napot is sikeresen teljesítette pedig most már tényleg óriási feladattal kellett megbirkóznia. A hajnali 4 órás ébresztővel kezdve, a soha korábban nem tapasztalt, 47 fokos hőségen keresztül, a több száz kilométer hosszú összekötőszakaszok sem könnyítették a dolgát... Tovább a cikkhez >>>

 

"Elóvatoskodtam, nagyon féltem" (Videó)


Ahogyan arról tegnap már beszámoltunk, a Dakar-rali hivatalosan is kezdetét vette egy, a folytatáshoz képest bemelegítőnek tűnő, 39 km-es mért szakasszal. A viadalon több magyar versenyző indult, köztük Laller is, aki az első etap után így nyilatkozott... Tovább a cikkhez >>>

 

Laller a Dakar prológon (videó)


...Íme, így teljesül be egy állom. Horváth Lajos, alias Laller álma, aki évek óta azon dolgozott, hogy kijusson a Dakarra és most végre sikerült neki... Tovább a cikkhez >>>

 

Brutális kihívás mind az embereknek, mind majd a motoroknak


Nagyon durván kiszúrtam magammal tegnap este. Már kezdtem jól lenni valószínű, hatott a kemény antibiotikum, jó volt a közérzetem. Elfoglaltuk a szállásunk egy igen impozáns szállodába és kipakoltuk a dolgainkat, irány a vacsi. Természetesen előtte bevettem az antibiotikum következő adagját. Na, ezt nem kellett volna. Mármint üres gyomorra. Elkezdetem émelyegni... Tovább a cikkhez >>>

 

Itt még a madarak is hátizsákkal járnak


...Menet közben rengeteg csapattal találkozunk, akik konvojszerűen kígyóznak az autóúton. Kezdem elhinni, hogy tényleg itt vagyunk a Dakaron. Ahogy kiírom ezt a szót, feláll a szőr a hátamon. Hétéve erre vágyom, és most kezdek belekóstolni. Mi lesz a rajtnál? Nagyon érdekes érzések kavarognak bennünk... Tovább a cikkhez >>>

 

"Nem nyaralni jöttünk, hanem a Dakarra!"


...Most újból felvesszük a történet fonalát, immáron onnan, amikor Laller és kísérői megérkeztek Argentínába, ahol 33 fokos hőség és szikrázó napsütés, valamint iszonyú páratartalom fogadta őket. A 16 órányi repülés után még előttük állt egy 1250 km-es autóutazás Asunciónba, ami már csak azért sem volt leányálom, mert a repülőgép legkondijában Lallernek sikerült megfáznia, így a hosszú út során még a betegséggel is küzdenie kellett... Tovább a cikkhez >>>

 

Ennél többet képtelenség készülni


Tegnap tartottuk a Motorrevü karácsonyi vacsoráját, ahol Laller is tiszteletét tette egy rövid beszámoló erejéig. A Dakar-ralira készülő, váci motoros néhány perces ottléte alatt arról mesélt, hogy úgy érzi tiszta a lelkiismerete, mert minden tőle telhetőt megtett azért, hogy jól szerepeljen a néhány nap múlva kezdődő viadalon. Napi nyolc órás munka mellett ennél többet egyszerűen lehetetlenség készülni... Tovább a cikkhez >>>

 

Beteg gyerekeknek segít Laller


Laller a Dakar-rali után elárverezi a bukósisakját, a befolyó összeget pedig a Ronald Mcdonald Gyermeksegély Alapítvány javára adományozza. A felajánlás hátterébe egy szívszorító történet áll, ami idén májusban kezdődött, amikor Laller és Kosaras Renáta látogatást tettek a Ronald McDonald házban. A versenyző és festőművész barátja, aki a sisak végső dizájnjáért felelős, akkor egy hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttek, hogy a gyerekek is besegíthetnének a munkába, és a hozott próbavásznak mellett elkészíthetnének egy alapot a bukóra is.... Tovább a cikkhez >>>

 

Megvan a rajtszám


Tegnap, a Dakar-rali sajtótájékoztatóján Párizsban, Marc Coma bejelentette, hogy a mostani lesz a valaha volt legkeményebb megmérettetés. Rengeteg kihívással megtűzdelve, közel 1 hétig, egészen pontosan 6 napon keresztül, 3000 méteres tengerszint feletti magasságban zajlik majd a viadal egy része... Tovább a cikkhez >>>

 

Teherautóba pakolták Laller motorját


Laller, azaz Horváth Lajos, a Dakar-ralira napi nyolcórás munka mellett készülő lelkes motoros kalandjai a következő fejezethez érkeztek. Verseny KTM-je többé már nincs itthon, mert tegnap, 41 nappal a rajt előtt a többi szükséges felszereléssel együtt begördült a teherautóba és útra kelt Franciaország felé... Tovább a cikkhez >>>

 

Elkészült a versenymotor új festése


Előző cikkünk megíráskor még csak készülőben volt Laller KTM-jének új fényezése, mostanra azonban befejeződött a munka, és a versenymotor végre új pompájában díszeleg előttünk. Tovább a cikkhez >>>

 

Még 1450 km kell!


...A magyar motoros töretlenül edz és verseny KTM-je is éppen megkapja az új fényezését. A következő fontos állomás pedig már a franciaországi Le Havre, ahol a kikötőben lezajlik az adminisztrációs- és a technikai gépátvétel. Ha ott mindent rendben találnak, akkor jöhet a rajtszám és irány a hajó, ami november 25-én indul Buenos Airesbe... Tovább a cikkhez >>>

 

Lallert a Dakarra!


Kedves Olvasóink emlékezhetnek még a márciusi számunkban közölt interjúra, amiben Horváth Lajossal, alias Lallerrel beszélgettünk arról, hogy gyerekkori álmát megvalósítandó, elindulna a 2017-es Dakaron. Napi nyolc óra munka mellett készül a világ legnehezebb terepralijára.

Azóta bő félév eltelt és Laller rendületlenül, napi nyolc óra munka mellett készül a világ legnagyobb és legveszélyesebb terepralijára. A részvételhez azonban az elképesztő mentális és fizikai tréningezésen túl 30 millió forint szükséges... Tovább a cikkhez >>>


A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Elképesztő, mi zajlik a hengerben, 2. rész

150 szeresére lassított felvételek a motor belsejéből
Tovább >>
<< 2017 Március >>
H K Sze Cs P Szo V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Küldjön be eseményt Ön is >>

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Kawasaki ZX-10R Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 BMW S 1000 RR 2010 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár