hirdetés
2010-09-16 12:35:38 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A Z750 a Kawasaki igazi sikermodelljévé nőtte ki magát Európában, a gyár megalkotta a keményebb R verziót a 2011-es modellévre.

hirdetés
A Kawasaki ragaszkodik a régi idők klasszikus kategóriájához, a 750-esekhez. A Z750 2004-es bemutatkozása óta igazi diadalmenet Európában - Olaszországban, Franciaországban és Spanyolországban például ez az egyik legtöbbet eladott típus. A számos Z750 tulajdonos számos észrevételt juttatott vissza a gyárnak, ami végül a sportosabb Z750R megalkotásához vezetett. Az új modell a 2011-es modellévben debütál, és a Z750-nel párhuzamosan szerepel majd a kínálatban.

Kawasaki Z750R 2011
Még több kép a galériában. Kattintson a képre!

A Z750-től örökölt vázat és a 106 lóerőt teljesítő motorblokkot az R-é válás folyamata nem érintette. Ezen kívül azonban minden mást.

Motorok Kawasaki Z750R 2011Motorok Kawasaki Z750R 2011

Az első és hátsó futómű elemek a 2009-es Z1000-ről érkeztek, hangolásuk így sokkal keményebb az alapmodellénél, továbbá az R modell 41 mm-es fordított teleszkópjainak húzófokozati csillapítása is állítható a rugó előfeszítés mellett. A hátsó traktusban az új központi rugóstagon túl, a Z750 acél zártszelvény lengővilláját egy annál nagyobb merevségű, préselt alumínium darab váltja.

Kawasaki Z750R új első futómű és fékek

A keményebb futóműhöz keményebb fékekkel is felvértezik az R modellt. A fékalkatrészek szintén a nagytestvértől érkeznek. Elöl 300 mm átmérőjű dupla tárcsákat és négydugattyús radiálisan rögzített féknyergeket találunk. Az első főfékhenger szintén radiális kivitelű, a fém fékcső szériatartozék, az ABS-hez azonban csak felárért juthatunk hozzá.

Motorok Kawasaki Z750R 2011

A sportosabb karaktert az újragondolt külső is erősíti. Megújult a fejidom és a mögötte megbúvó műszerfal, amely bőséges információval látja el gazdáját. Az Z750R kéttónusú fényezéssel és az alapmodellnél szögletesebb, élesebb formákkal fokozza az agresszivitást.

Címkék:  kawasaki , z750 , z750r , 2011




2010-09-19 09:03:46

Nekem a tank fényezése tetszik nagyon, és bár lehet hogy ez furcsa, de nekem a kipufogó is tetszik! Valahogy olyan odaillőnek hat a képen. Minden esetre jobb mint a legtöbb gyári dob, és ezt az összes gyártó modelljeire értem.

2010-09-18 16:33:32

Ez így átjön Neked a képről??
Mármint a futómű kiválósága..., mert annak megítélése igencsak szubjektív dolog. Kinek a pap, kinek a papné, kinek meg a leányuk.

2010-09-17 20:04:58

jut eszembe erre ugy nézki raktak egy rendes futómúvet amit az FZ8-ra ne msikerült sajna

2010-09-17 20:02:17

mutatos gratula a kawának

2010-09-17 10:38:18

Nekem hiányzik a baloldalról egy szép kipufogó! Kettővel sokkal jobban nézne ki és talán nem kellett volna ekkora " hordót" szerkeszteni rá.
Nekem ez a 4 in 1 rendszer igen bántja a szememet..., mert amúgy nem csúnya gép!
De az FZ8 akkor is jobban tetszik!

2010-09-17 06:29:05

Én a "régebbi" változatot próbáltam ki, hát nem az én vérmérsékletemhez van kitalálva, ez fix.

2010-09-16 20:19:39

Végülis a GéPeZet a nagybácsija ennek a gépnek!
Tehát tetszik!

2010-09-16 19:49:26

"de ilyenem még nem volt" alapon elég sok motort kellene beszereznem..

2010-09-16 13:36:05

Ez vadi új, ami igaz, hogy újabb az enyémnél, de ilyenem még nem volt!
Viszont lehet, hogy az én Gépsárkányom kényelmesebb hosszabb távon mint a Z750R....

2010-09-16 12:54:37

Most cserélted a gépedet nemrég, aztán már megint kéne egy újabb? Mondjuk megértelek, én is szívesen elnézegetném.

2010-09-16 12:51:16

Nekem kell egy ilyen! Ezennel gyűjtés indítok "Z750R-t Garynek" jeligével! Minden adományt szeretettel várok!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár