hirdetés
2010-08-31 11:22:02 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Elképzelhetetlennek tűnt mégis megtörtént. A Ducati a szezon végével kiszáll a WSBK sorozatból, így jövőre már nem láthatunk gyári Ducatit a bajnokságban.

hirdetés
Az olasz cég arra hivatkozva hozta meg döntését, hogy a jövőben nagyobb hangsúlyt fog fektetni a termékei fejlesztésére, így ezzel egyidejűleg nem tudnak gyári csapatot indítani a 2011 WSBK sorozatban. Ezt némiképp igazolják a Ducati által az elmúlt években bemutatott új modellek, mint a Hypermotard, a tavalyi év szenzációja a sport-túra-endúró Multistrada 1200, vagy az idei milánói EICMA show várható power cruiser, a Diavel.



Más vélemények szerint a Ducati döntésének hátterében elsősorban az anyagiak állnak. Az utóbbi években jelentős hátrányba kerültek a bajnokságban, így a közeljövőben nem sok esélyük van a sorozat világbajnoki címének elhódítására. Rossi MotoGP-beli átigazolásával pedig továbbra is biztosítani tudják a márka népszerűségét a versenysportban és komoly esélyeik vannak a jövő évi bajnoki címért folyó harcban is.

A Ducati 1988 óta folyamatosan jelen van a világ élvonalbeli motorversenyein és az eltelt 22 év alatt 16 konstruktőri és 13 egyéni világbajnoki címet gyűjtött be. A gyár kiszállása azonban nem jelenti azt, hogy Ducatival versenyző magán csapatokat sem láthatunk jövőre a WSBK-n, bár a jelenlegi fejlesztési trendek tükrében ez is igencsak kétséges. A Ducati szerint ugyanis a jelenlegi gazdasági helyzetnek teljesen ellentmond az, hogy a Superbike sorozatban –hasonlóan a MotoGP-hez- az átalakított utcai motorok helyett egyre inkább az egyedi versenymotorok irányába halad a gépek fejlesztése.

Címkék:  ducati , wsbk




2010-09-04 21:34:37

Fura lesz a Superbike Ducati nélkül......a két fogalom számomra összefort...még anno Fogarty és a többi nagymenő nevével együtt!

2010-09-02 20:21:57

Mint görögország a flancos joghurtjuk nélkül...

2010-08-31 20:35:33

Pffff, piszkos anyagiak..............

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár