hirdetés
2010-01-21 15:43:30 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Ausztrál dizájner hallgatók megtervezték a világ legszexisebb elektromos motorkerékpárját.

hirdetés
Az elektromos motorok forma terve - valljuk be - hagy némi kívánni valót maga után. Ez a szépség azonban garantáltan megváltoztatja eddigi nézeteinket. Az ausztrál Dan Anderson motorkerékpár terve, a Voltra újat hoz az alternatív hajtású motorok világában. Dan ötlete egyszerre kombinálja a korszerű gondolkodást a klasszikus motorépítés hagyományaival.

Motorok Voltra Elektromos motorkerékpár
Kattintson a képre a galériáért!

Ironikus, hogy az elektromos motorkerékpárok tervezői nem képesek elvonatkoztatni a benzintanktól. Bár erre ugye nincs szükség, de valahogy mégis azt gondolják, hogy tank nélkül már nem is motor a motor. Egészen eddig. Dan Anderson térhálós acélcső kerettel formálta meg a benzintank csontvázát, és a saját fantáziánkra bízza, hogy azt odaképzeljük-e, vagy sem. A képzeletbeli tank végéhez csatolták a café racer-es jellegű ülést. A lecsatolható műszeregység - egyben ez a gyújtáskulcs is - nem csak mutatja a működési paramétereket, de azokat meg is jegyzi, így a napi motorozás után azok a garázsban letölthetőek. Dan a szénszálas gerincváz üreges szerkezetében talált helyet a lítium ion akkumulátoroknak, míg a váltóáramú indukciós villanymotor alumíniumöntvény háza egyben a térhálós lengővilla és a váz csatlakozási pontja. Ennek köszönhető a merev kapcsolat a lengőkar és a váz között, valamint állandó láncfeszességet biztosít a hátsó lengőkar mozgásától függetlenül.
A villanymotor és a lítium ion akkumulátorok programozható vezérlő egységhez kapcsolódnak. A tervező szerint a motor menetkészen kb. 200 kg-ot nyom, míg 129 Nm-es nyomatékra és 200 km/h végsebességre képes.

Motorok Voltra Elektromos motorkerékpár

Nem esik messze az alma a fájától – szokták mondani. A tervező apja sikeres motorversenyző – háromszoros ausztrál bajnok - volt az 1980-as évek végén, és jelenleg is egy Norton Commando és néhány Ducati áll a garázsában. Dan rajongása a Ducatik felé tehát nem véletlen, saját motorkerékpárja, egy Ducati Pantah 600, amelyet ő maga restaurált.

Az ausztrál hallgató jelenleg negyedik évfolyamos az egyetemen, de már keresi a motorgyárat, ahol elkezdhetné karrierjét, és ahol nyitottak álmai gépére. Reméljük, megtalálja.

Kedves Olvasó, átváltana elektromos motorkerékpárra?

Címkék:  voltra , elektromos motorkerékpár




2010-01-30 16:49:08

Ha nem lesz kőolaj,olyan lesz a helyzet mint a MadMax című filmben!!
Harc az üzemanyagért!!!!!

2010-01-29 21:31:57

képes lennél össze vissza karcolna azokat a szép felniket??? :O

2010-01-29 17:00:33

ELŐRELÁTÓNAK KELL LENNI, MEG HANGOSNAK! SPATULÁT A KÜLLŐK KÖZÉ !!

2010-01-28 21:01:28

majd megszokod az áramot ha nem lesz köolaj

2010-01-26 13:45:08

Nálam az üzemanyagot úgy hívják,hogy BENZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44

2010-01-26 13:22:57

Akkor valami kereplőszerűség jönne ki..

2010-01-23 08:30:26

lenne szived össze karcolni

2010-01-22 21:18:13

A tankot imitáló csövek közé frankón lehet pakolni, hátizsák, esőruha, fotós cucc, aztán ,ár nem is nyomja a csontokat! Zajgenerátornak meg jó lenne egy spatula a küllők mellé...

2010-01-22 17:39:57

CD-ről betölthető hang mik vannak

2010-01-22 17:05:47

ja csak nehogy a diselét ted be véletlen vicces lenne

2010-01-22 15:10:55

Előbb utóbb biztosan lesz majd CD-ről betölthető hang az elektromos motorokhoz.
Ha jól tudom a Vectrixhez az USA-ban árulnak már ilyeneket.

2010-01-21 21:44:02

Nem csak az energiaforrás, de a kinézet is alternatív! Nem tusom, kicsit soknak tűnik a 200kg hozzá... nehéz az aksi?!?! Meg milyen lehet vajon, mikor 200-nál ráhasalsz a tankhelyére....és mikor majd leszálsz a gépről egy 'V' betű lesz a mellkasodra nyomva Amúgy nem rossz, kipróbálnám

2010-01-21 17:34:05

feri1 igazad van az elektromos gépek egyik hibája a hang amit sajnálni fogunk(
De ez a motor gyönyörű!amugy a hangot előbb vagy utobb meg kell szoknunk sajna

2010-01-21 17:33:37

kipróbálni minden féle képpen kipróbálnák eggyet, aztán ki tudja. Meghát elöbb utobb muszáj is lesz

2010-01-21 17:25:36

Nem! Milyen hangja lenne már? Züüüüiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár