hirdetés
2009-12-18 10:42:05 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A MotoGP 2012-ben visszatér az 1000 köbcentis motorokhoz.

hirdetés
Alig három éve, hogy a FIM 800 köbcentire csökkentette a MotoGP motorok hengerűrtartalmát, hamarosan ismét ezresek mennek a királykategóriában. Az új szabályok szerint a motorblokk maximum négyhengeres lehet, és a furat mérete nem haladhatja meg a 81 mm-t. Utóbbi korlátozás csak a négyhengeres gépeket érinti.A szabályzat további része még nem nyilvános, de ez is elég ahhoz, hogy a csapatok kitalálják az új fejlesztési irányokat.

Az, hogy alig néhány év után miért térnek vissza a nagyobb hengerűrtartalomhoz, nagyon jó kérdés. Valószínűleg a 250-es géposztály Moto2-vé alakulása lehet a háttérben, mivel így a két géposztály nagyon közel került egymáshoz, mindössze 200 cm3 választja el őket.

A váltás nyertesei egyértelműen a MotoGP veteránjai, akiknek nem meg, mindössze vissza kell szokniuk az 1000 köbcentiméterhez.

Címkék:  motogp , 2012 , 1000 cm3 , szabályváltozás




2010-01-12 20:21:52

Ez a szabály ( 81mm-es furat ) igen izgatja a BMW-t, mert jelenleg az S1000RR 80mm-en áll..., Tardozzi nem tartja elrugaszkodott ötletnek a MotoGP-s kalandot és maga is szívesen lenne dirigens egy ilyen alakulatnál! Szóval 2012-től lehet, hogy jönnek a bajorok ??

2009-12-19 22:48:48

A motogp-t már én is csak a szereplők és a sporthoz kapcsolódó hűségem miatt néztem.
Az idei versenyek a legfelsőbb kategóriában végtelenül unalmasak voltak. Próbálták fényezni a kommentátorok, de a pulzusom nem sűrűn ment 70 fölé...
Viszont ha megmarad ez az elektronikákból adódó különbség a csapatok között, akkor továbbra sem lesz változás...
Megmarad (max.) 4 szereplősnek a játék, a többiek meg asszisztálhatnak.

2009-12-19 17:14:16

Ez így jó, utcára is így van, legyen a versenyen is...supersport 600, superbike 1000. Amúgy nem hinném ,hogy a MotoGP-nek hátrányt jelentene ez az újítás nézők tekintetében.

2009-12-18 20:21:50

Én nem hinném, hogy a háttérben a két lökettérfogat közti különbség lenne az indítóok. Ha belegondolunk, akkor a klasszikus 125 - 250 - 500 -as kategóriák közt sem volt több !
Egyszerűen dög unalmasak a futamok, a nézők inkább a látványosabb SBK versenyeket nézik, mert ott legalább történik valami...ráadásul egy jegy áráért kétszer is a porondra lépnek a sztárok hétvégenként.
Most majd lesz párhuzamosan két-két VB sorozat a 600 ill az 1000-es motorkerékpároknak.
Ez kinek lesz jó ?
Mert a gyártók előbb vagy utóbb majd oda teszik le a garast, ahol több lesz a néző és a piaci részesedés..., a duplikációt ma nem bírja el egyetlen gyártó sem

2009-12-18 14:20:15

600 és 1000! Ennek így kell lennie!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár