hirdetés
2010-04-06 12:30:41 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Kicsit szkeptikusan állt a média az új Pannonia sokadik bemutatójához, de ezúttal egy kész motor áll itt előttünk.

hirdetés
Még most is zajlik az új Pannonia bemutatója. Mázló úr, az alkotó mellett az egykori Bol’d Or Pannonia csapat, valamint Talmácsi Gábor és Stefano Favaro is jelen van az eseményen. Persze fontos ez is, de közel sem annyira, mint maga a motor, amelyen mindössze egy Pannónia logó idézi a múltat. Más semmi. Az aranyszínűre eloxált felnikkel szerelt, a szupermotók és a dirt track gépek hangulatát egyaránt visszaadó koncepciómodell egy Suzuki DR-Z blokkot rejt magában, amely az ígéretek szerint 48 lóerőt teljesít.

Motorok Pannonia prototípus
További képek a galériában

Az új Pannonia most a közlekedési hatóság kezei közé kerül, a típusbizonyítvány kiadásának erejéig. A jelenlegi blokk köré három modellt, a fent említett roadstert, egy szupermotót és egy endurót építenek majd, a tervek szerint azonban hét darabosra hizlalt modellpaletta adja majd a Pannónia kínálatát 50-től egészen 1000 cm3-es lökettérfogatig.

Motorok Pannonia prototípus

Arra a kérdésre, hogy miért nem egy retro motorral indított a feltámasztott márka, megtudtuk, hogy elsősorban a fiatalokat szeretnék megcélozni az új Pannoniával, amelyet exkluzív árkategóriába sorolnak. Hogy ez pontosan mit jelent, egyelőre nem tudjuk. Az azonban már biztos, hogy márkakereskedői hálózat nélkül, egy budapesti és egy vidéki bemutató szalonban lesz lehetőség a motorok megtekintésére és megrendelésére.

Motorok Pannonia prototípusMotorok Pannonia prototípus

Az első darabok 2011-ben a legendás Bol’d Or győzelem 55. évfordulóján debütáló, 55 darabból álló limitált széria modelljei lesznek, a sorozatgyártás - kizárólag rendelésre - csak ezt követően indul majd meg.

Címkék:  supermoto , roadster , pannónia , enduro




2010-07-26 12:09:11

Emlékeztek még az áprilisban itt is kirobbant vitára ?
Nekünk pesszimistáknak lett igazunk.Az álmodozó "gyártók" csak beszélnek és nem cselekszenek. Isten óvjon bennünket az ilyen vállalkozóktól.Nekik csak a pénzünk kell. Ezért zavarja el őket Várpalota :
http://nol.hu/auto/20100726-pannonia__kohog_a_motor

2010-04-16 01:14:42

Ha már a Bol'd Orra akarnak vele emlékezni, akkor talán nem ezt az endúrós külsőt kellett volna kialakítani. Ugyanis ez egy hosszútávú országúti verseny, amelyen valaha kategória győztes volt a Pannónia. A gyűjtőt is, ha nekik készül, de ha nem, legalább mást is emlékeztessen a régi sikerre. Hiszen abból lehet profitálni, ezt más márkák is fényesen bizonyítják.

2010-04-15 17:00:39

Nos, skacok nem tudom ki volt a formatervező de ilyen mocit akkor is tudok rajzolni ha az egyik kezem a hátsómban van !!!!! Addig rendben van, hogy egy vadi, minden alkatrészében új motort építeni rendkívül költségigényes. Nem véletlen, hogy válogatott, kész alkatrészekből állt össze. De könyörgöm, a formatervezőt hajtsák el a bánatba mert ez szerintem ebben a formában eladhatatlan lesz !

2010-04-15 06:59:50

Hááááát, valóban csak az embléma emlékeztet az "igazira"! Akik a Pannóniát kedvelik, szeretik, tisztelik véleményem szerint nem az emblémáért teszik mindezt. A motorért, melyet Magyarországon gyártottak, itteni szakik, itteni alkatrészekből. Ez csak a jól hangzó név üzleti felhasználása. Semmi köze ahhoz a szellemiséghez, hozzáálláshoz melyben az eredeti márka készült. Sajnálom, mert ez így csak a márkanévnek árt. A külföldiek - osztrákok, németek, hollandok, svájciak -akik Pannóniára vadásznak helyreállított állapotban, többre fogják értékelni mindig az "igazit". Ezekből az új szériákból soha nem lesz veterán vas. Egyszerűen nem tudja tartani az értékét több 10 éven át. Igaz nem is a maradandóságnak alkotják, hanem nyereség utáni vágyakozásból, egy jól csengő névvel. Talán a matricát fogják egyedül Pannóniában gyártani. Sajnálom.

2010-04-10 16:01:49

Ha a garázsban találsz egy régi motort akkor annak híve leszel tapasztalatból mondom , megtanulod tisztelni és ha még elkezded javítgatni szépen megtanítja a bütykölést is,
de nyilván nem ők lesznek a fizetőképes kereslet, ez csak egy próbálkozás ami lehet hogy csak humbuk , de reménykedjünk hátha lesz belőle valami csak ne legyen ez a Magyar Ugaron hozzáállás mindenütt, Népmotor ilyen módon biztos nem lesz belőle.
talán amit most a Romet csinál az járható útnak tűnik.

2010-04-09 22:54:27

Igazad van 1.motoros!
Tedd még hozzá, hogy a ma Pannóniával motorozók hány százaléka Pannónia-hívő? Netán csak a nagypapa sufnijában talált egyet, és ez számára a legolcsóbb módja a motorozásnak? És még ideológia is van hozzá, ők a szocreál motorosok.
Nem Őket akarom bántani, szegény ember vízzel főz, de egy bűnronda motort aranyáron megvenni, na ehhez kell a fanatizmus, vagy az igazi hazafiúi érzelem! Ezek belőlem hiányoznak, vessetek követ rám!

2010-04-09 20:58:58

Nem tudom ki olvasta el a cikk végét is ? 55 db-ot kivánnak ebből gyártani ( ami szerintem nevetséges szám) , majd a továbbiakban csak rendelésre. Vajon hogyan gondolják, hogy megbizható gyártóbázis és szervizhálózat nélkül lesz valaki -már elnézést a kifejezésért - olyan hülye , hogy ma még ismeretlen összeget fizet a megrendelendő motorért. Az a kevés Pannónia-barát valószinűleg nem tud,vagy nem mer,vagy nem akar több százezret kockáztatni egy álom esetleges beteljesüléséért. Én még láttam a sorozatgyártásukat Csepelen. Úgy gondolom az álom elszállt, vagy mondhatjuk úgy is, hogy ez a hajó már elment.

2010-04-08 21:43:29

Az árakat saccoló vagy becslő emberek közül nekem a 800e a legreálisabb.Viszont be kell valljam,hogy semmi esetre sem venném meg.

2010-04-08 21:41:00

nem tudom vissza tudtok-e emlékezni a Danuvia terveire ill. a kész motorokra? azok azért nem kicsit néznek jól ki. az sokkal eladhatóbb motor lenne és a ugyebár abból sem lett semmi, pedig azt még lehet vettem is volna. mondjuk azt csak 1,5 millió körülire lőttekbe

2010-04-08 09:59:41

Hát ezt lehetetlen lesz eladni,ritkaronda dolgok lógnak rajta néhány minőségi alkatrész mellett.Olyan,mintha bevásároltak volna,megvették a csini futóművet,fékeket,a blokk is jó választás,aztán mikor elfogyott a della,gyorsan csavaroztak rá amit hátul találtak.A tank olyan rajta,mintha a bontóba találták volna,hátulja meg mintha karambolos lenne.inkább csinálnák azt,mint a távol keletiek,hogy vesznek egy öreg japánt,ráragasszák a saját matri cájukat,és árulják a használt motorok ára alatt,az legalább átlagos külsejű,és lehet belőle fejlődni.Szerintem inkább vennék egy pl egy cb250est pannónia matricákkal,mint ezt "exkluziv "áron

2010-04-08 07:40:12

Dunavíz: Én dícsértem az elejét...
És hogy miért van bajom a porlasztóval? Azért, mert legjobb tudomásom szerint a ma érvényben lévő emissziós előírásokat a porlasztós belsőégésű benzinmotoork nem tudják teljesíteni. Tehát ha gyártanák is, nem lehet forgalomba helyezni az unió területén! Innentől elhet akármilyen jó dolog, megbukott! És ez kicsit megkérdőjelezi a motor prototípus mivoltát is, hiszen azért ez nem egy tükörcsere szintű módosítás, bár nem lehetetlen.
A T5 hullámvonalát is kerestem, de nem találom. Pedig van T5-ös a garázsban, így talán kb tudom, hogy is néz ki. Esetleg a P20 lámpafej hasonlít erre, ez kétségtelen.
Azzal egyébként nem értek egyet a többiekkel, hogy olcsó népmotor a járható út. Szerintem egy gyár akkor tud sikeres lenni, ha megáll a saját lábán. Nem hinném, hogy akkora darabszám elképzelhető, hogy alacsony árral gazdaságos legyen, akkor pedig egyetlen út lehetséges, prémiummárkát faragni a Pannóniából. Ez még kedvemre való lenne, annak ellenére, hogy ez esetben vélhetően a közelébe se fogok jutni egynek sem.
És még valami. Az, hogy állami támogatást javasolt itt valaki, mélységesen felháborít! Azért vonják le a fizetésem 40 %-át, hogy egy kis csoportot támogassanak, akik valami -számomra elérhetetlen - motort gyártanak? És kemény 15 embernek munkát adnak?(azoknak is kb minimálbérért) Felháborító! Ez esetben nem X millió forint a vételára, hanem + az adóm. Persze tudom, dübörög a feketegazdaság, és akinek egy prémiummotorra van pénze, általában könyvelőre is, meg vállalkozásra is, hogy adózni minél kevesebbet kelljen.

2010-04-07 21:57:31

Ennyi hozzászólász végigolvasva leginkább IP-Billy-vel értek egyet.
Csak itt ez a néhány hozzászólás így megosztja a népet, hát...
Szerintem ahhoz, hogy sikere lehessen, sokkal populárisabb forma kellene, amit a többség elfogadna. Ez leginkább egy rosszul sikerült mix, amit ráadásul egy prémium árral akarnak megfejelni- minden adott a bukáshoz.
Én sajnálom, hogy megint nem jön össze, de én se adnék egy fillért se egy olyan gépért, ami nem tetszik, műszakilag a motorozás alja (a fordított telók, meg a Brembo fékek ellenére!), és még drága is!
Ha valóban a Pannoniát akarják feléleszteni, tessék ott kezdeni, mint anno. Egyszerű szerkezet, általánosan tetsző forma, tömegek számára elérhető ár. Nem kell ebbe politikát, vagy nemzeti érzelmeket vinni, egyszerűen jó motort kell jó áron kínálni.
S aztán, ha beindul az űzlet, lehet akár ilyen spec gépeket is gyártásba venni, de én még olyat nem hallottam, hogy bárhol a világon egy limitált szériás rétegmodellel sikerült volna beindítani egy akármilyen gyárat.

2010-04-07 21:06:55

Nehéz ez így.Azon kár is vitatkozni,hogy kinek mennyire tetszik.Egyrészt azért,mert ez (ha jól emlékszem) a harmadik változat,ami végre testet is öltött,másrészt ahány ember,annyi ízlés.Szerintem fiatalos,hajtós.A termelés beindítása nem rajtunk múlik.(sajnos...)A piacképes ár?Szerintem még a használt CBF250-esek is konkurenciát jelentenek rá vagyis a fél milliós ár lenne a legütőképesebb akár itthon,akár külföldön.Elég a Kymco/Keeway gyárakra gondolni.Persze végignézve a mai gazdasági helyzeten az általam álmodott ár abszurd és nevetséges.Szeretném,ha lenne új Pannónia.Több féle is,hogy mindenki megtalálja benne a kedvencét.Szeretnék én is egy új Pannóniát akár az elveimet meghazudtolva hitelért is és én mondjuk szívesen dolgoznék is a gyárban.
Ha tehetném támogatnám az feltámadást.

2010-04-07 20:23:32

Erre is rá lehet majd rakni a motorkulit?

2010-04-07 20:06:44

Kedves Dunavíz! Amit írsz, azzal semmi baj nincs akkor, ha ezt a terméket majd százezrével ontják a szerelőszalagok! De ez most csak egy Prototípus és magyar benne csak a márkanév, meg az alkotók. Egy ilyen prototípust összerakni - mivel magam is a járműiparban dolgozom, ezért van rálátásom - nem tart három évig, pláne nem úgy, hogy mindent úgy vásároltak össze hozzá. Várjuk meg a történet végét!
Én kicsit elkapkodottnak látom az egész projektet! Nincs termelőbázis, nincsenek beszállítók, csak egy puszta első minta van, meg a szöveg a jövőről. Erre nem lehet építkezni! Ha felépül valahol az országban az üzem, ami gyártani fogja a motorkerékpárokat, már akkor örülni fogok!
De odáig még igen hosszú az út, hosszabb, mint ezt a motort összerakni és a médiában beharangozni....

2010-04-07 16:57:48

Kedves Dunavíz! Minden tiszteletem azoké az embereké akik megpróbálnak feléleszteni egy elfeledett magyar motorkerékpárt. Engedtessék meg, hogy elmondjam a véleményemet egy termékről melyet velem szeretnének megvetetni, az én keservesen megkeresett pénzemet kérik el mikor megvásárlom. Én arra adok pénzt amire a racionalitásom, vagy a szépérzékem engedélyt ad. Ez a motor nem mozgatta meg a fantáziámat, és a többség hozzászólásából ítélve még sokaknak nem nyerte el a tetszését. Szeretnék Magyar Motorral járni, de csak ha tetszik, megbízható, ár-érték arányban jónak mondható. Ha ez a motor mindezt nem tudja,akkor nem piacképes. Mivel még az árát sem tudjuk így véleményezni nem tudjuk az ár-érték arányt, de ha ezt hosszútávon tervezik, sokkal jobb marketingstratégiát kell választaniuk. Ha mindenki a nemzeti öntudatra építene akkor a Németek csak BMW-vel járnának, az Olaszok csak Olasz motorral, a Japók csak japán vasakkal stb. Ezt a motort exportálni is kellene, mert a Magyar felvevőpiac túl kicsi, hogy egy motorgyárat, vagy üzemet fenntartson. Úgy gondolom, hogy indulásnak ez jó, de ennél komolyabb motorok is a süllyesztőben végezték, mert drágák voltak és nem illeszkedtek a közízléshez. Ha elég erős a gyár és megengedhet magának egy exkluzív motort csak a kisszámú célközönségnek, akkor drukkolok nekik, de én nem tartozom közéjük.
Végezetül szeretnék kívánni valamit.

Szeretnék egy olcsó egyszerű MAGYAR népmotort. Szeretném ha több híres, tehetséges, MAGYAR tervező rajzolna terveket és lehetőségem-lehetőségünk lenne kiválasztani a három legjobb tervet. A tervek alapján elkészítenék a motort és a Magyar állam támogatná, kedvezményes hitelkonstrukcióval a Magyar Műszaki Remekmű vásárlását!

2010-04-07 16:13:15

Tudjátok, engem nem érdekel hogy mi van a Lajtától nyugatra és az sem hogy külföldön hogyan teszik vagy nem teszik szét a lábukat ettől a márkanévtől a csajok. Én egyet tudok: nyugodtan lehet jobban csinálni mint Mázlóék. Meglepő hogy senki nem tesz semmit. Gyanús, hogy nem tudtok örülni semminek és mindenkit csak az zavar hogy miért nem kap a személyi igazzolványa mellé 14 évesen ingyen egy olyan motort, amit kitalált magának kénye-kedve szerint és egy csapat mérnök és ipari formatervező legyárt csak neki. Mégegyszer mondom, ingyen. Más baj nincs is az új Pannoniával, igaz? És közben senki nem dicséri meg a fordított villát aminek kisebb a csillapítatlan tömege a nomálisnál, senkinek nem tetszik a farokidomba észrevehetetlen finomsággal elrejtett lámpasor, az első lámpa és a tank T5-ösre emlékeztető hullámvonala, az egyszerűség, a mindig megjavítható karburátor, és senki nem számolt utána "szilárdsági tartó méretezése/ellenőrzése" módszerrel a hátsó villa merevségének, ami megintcsak szembetűnően könnyű szerkezetnek tűnik, ami számomra a jó talajkövető képességet sugallja. Ja és persze azt is elfelejtjük tisztelni a tervező csapatban hogy munkájuk legközepén Magyarország tényleg válságban volt.
Fiúk! Ez a motor tiszteletet érdemel csakúgy, mint az alkotói. Ha szeretnétek hogy a Ti fiaitok is ismerjék a márkát, akkor nem azzal foglalkoztok hogy hogyan néz ki vagy hogy milyen a mai stílus hanem eljártok vele melóba, hétvégén kirándulni az asszonnyal, agyongyilkoljátok és mindig újat vesztek. Itthonról, az itthoniból. És meglátjátok hogy egyre több lesz benne a hazai alkatrész és esélyt adunk önmagunknak arra hogy ne külföldön tervezzünk BMW diesel v8-at meg AudiTT futóművet ami már nem dől föl az autópályán 180-nál, stb. stb.
Mondjátok hogy értitek...

2010-04-07 12:17:18

max 1,5 miska
de nekem nem jön be ez a retrós modern keverék nem az igazi vagy legyen ilyen vagy olyan

2010-04-07 11:14:09

Sajnálom, de csalódást kell okozzak.....így ahogy van, nekem nem ér pénzt. Jó, persze, ha azt mondanák, hogy tessék Laci a tiéd nyóccázezeré, akkor törhetném a fejem, vagy DILEMMÁZHATNÉK , de millió fölött semmiképp. az már egy pár éves Transalp ára!!!!!

2010-04-07 09:27:07

Én minél többet nézem annál jobban tetszik! Igaz,hogy nem sokkal több mint aminek látszik egy enduró átalakitva, de ötletesen és igényesen, motorépítő munkának sem lenne rossz.
Viszont azzal teljesen egyetértek,hogy csak limitált szériában életképes az ötlet. Ha azon kellene gondolkodnom,hogy az adóforintjaimat festményekbe vagy ebbe a motorba öljem egy másodpercet sem gondolkodnék, mint ahogy valószinűleg sok gyűjtő is így tesz.
Ha meglőknék még egyedi festéssel és egyedi üléssel talán még csalogatóbb lehet.
mindennapos használatra nem tudom elképzelni, de kicsit villogni a kávéház előtt jó. (De városon kivül csúnyán megalázhat néhány régi masina is ).
Egy kicsi marketinget azért még vittem volna bele, teljesen véletlenül találtam a hírt!
Remélem minden példány gazdára talál,de azért hagyjatok majd egy példányt a kirakat mögé,hogy 10 év múlva csorgathassuk a nyálunk előtte .

2010-04-07 09:24:51

Hmmm... nem is tudom. Valahogy olyan BMW F650CS érzésem támadt tőle... Ehhez a magas építéshez, én se értem, hogy passzol a csutkakormány, valami magasabb jobb lenne. A kipuffogó úgy néz ki, mintha patentívekből hegesztette volna össze valaki, a lengővilla meg lehet, hogy retrós, de az első villa robosztussága mellett számomra kicsit viccesen hat... Mindemellett az összhatás nem olyan rossz, és a 400cm3 kb 50Le-vel egész jó kezdőmotorrá teszi. DR-Z árban el is gondolkodnék rajta, akár hitelre is, főleg, ha a szervizhátterét is megoldanák.

2010-04-07 08:36:40

Nekem nem tiszták a részletek, de ebben a formában nem nagyon tetszik! Szívesen lecserélném a jelenlegi Japánt egy Magyar motorra, de szerintem nincsenek összhangban a különböző elemek az új pancsin. Nem teszik a kormánykifli, a tank, a műszerfal, az első fékmunkahenger felfogatása, a hátsó lengővilla, a kipufogó elvezetése, és kivezetése. Viszont a váz , a telók, az ülés, a lámpák, a blokk, a festés, a szín összeállítás tetszik, de ha csak a hátulját nézem akkor egy sufnituningos öreg pankára emlékeztet. Tudom, hogy most rengeteg Nemzeti érzelmű motorost megsértek, de ebben a formában nem vásárolnék ebből a motorból. Szívesen látnék egy műszakilag nem a legjobb, illetve exkluzívabb alkatrészekből összerakott mocit, aminek az összetevői szépen illeszkednek és összhangban vannak egymással. Egy szép, akár retro motorért szívesen adnék 2 milió forintot, de sajnos ez nem tetszik! A Danuviáról kiszivárgott képek viszont tetszettek. Az ár annál sem ismert.

2010-04-07 08:18:56

Hogy mennyit adnék érte?!?! ha 1,3m körül lenne +-50e ,akkor valóban elgondolkoznék. Fölötte biztosan nem.1,6-ért már jól bevált 500-as Hondát kapok!
Ez a motor így csak ,egy név... Több nincs benne.

2010-04-07 08:04:02

Nekem rögtön egy hintaló képe ugrott be. Ha 1,3 körül lenne lehet vinném. De nem ez a formavilág jön be, ezért mégsem

2010-04-07 07:40:40

Mit mondjak, nekem sem igazán tetszik! Futurisztikus, de valahogy nem illenek össze az alkatrészek. A szögletes tank olyan befejezetlen, az icipici műszerek pedig mintha egy Simsonról érkeztek volna. Az első villa+fék bizalomgerjesztő, a hátsó futómű annyira nem. Mindenesetre a csutkakormány ezzel a félig supermoto formával érdekes, a szó jó értelmében! Meglátjuk.
És bár tagadhatatlan, hogy munkás tucatmotort haszonnal gyártani valószínűleg nehezebb, mint exkluzív valamit, azt se szabad elfeledni, hogy akinek az számít, hogy álljon a garázsába egy méregdrága valami, az vélhetően nem a hazafiasságát akarja ezzel táplálni.
És hogy mennyit adnék érte? Nehéz kérdés. De valószínűleg a Hyosungom nem. Sőt, a szedett-vedett T5-ösöm sem. Vélhetően akkor tud csak labdába rúgni, ha alacsony árat szabnak neki. Alacsonyabbat, mint a konkurenciának. Félek kevés a piacképes fanatikus ahhoz, hogy élni tudjon.

2010-04-06 23:38:07

ha az én kisvarám újonnan 1 340 000-ből indulok ki akkor 1 000 000-1 300 000 körül talán hitelre, már így is van egy a nyakamban, már tökmindegy hányat bukok be egyszer élünk
de szerintem sajnos jóval följebb szerintem kb 2-2,5 milla hanem még 3-ra is feltornásszák limitált,egyedi stb...

2010-04-06 23:15:10

800 000 Ft

Nem röhög! :-)

2010-04-06 23:02:44

Szevasztok!
Egy kicsit játsszunk az árakkal! Ki mennyit adna meg érte? Felelőtlenül ne dobáljátok a százezreket. Amennyiért tényleg elgondolkodnátok a megvételén. Kp,vagy hitel?

2010-04-06 20:53:09

Én megmondom őszintén ,teljesen más irányzatú motorra számítottam.Egy café racing 8 vagy 900ccm-is sokkal pannóniásabb lett volna.Viszont a színösszeállítása korrekt.

2010-04-06 20:46:51

"exkluzív árkategóriába"

Ha ez az olasz márkák árszintjét jelenti, akkor nem sok jövője lesz.
Az olaszok is sokszor kerültek a csőd szélére.
Igaz, hogy van bennük sok minőségi alkatrész, de szerintem irreálisan drágák.
A Pannóniára pedig visszatérve, jó lenne, ha gondolnának a kispénzű emberekre is, akik dolgozni járnának vele hétköznap, hétvégén pedig elmennének kirándulni, úgy mént régen.

2010-04-06 20:24:35

Kezdeményezésnek jó , szerintem ha egy versenymotorra utalnak a formavilága is találó reméljük lesz belőle valami, sajnos még az is benne van a pakliban hogy humbuk az egész és csak a város támogatásának lenyúlása volt a cél, de bízzunk benne hogy nem így lesz,
Ami viszont baj hogy a másik igen "színvonalas" oldalon egyből ment a a gép totális szétalázása, sőt ilyen értelmes részletek lettek kiragadva hogy még a hátsó fék is brembo, én személy szerint örülök hogy egyelőre nem házi tárcsafék állítja meg, azzal még nincs baj hogy idegen alkatrészek vannak benne majd ha elindul utána majd lesznek valószínűleg magyar beszállítók is, csak tényleg nem kéne egyből ez lefikázás (természetesen nem az itteni cikkre gondolok).
szurkolok neki!

2010-04-06 19:55:59

Hr.Geiger hozzászólása - a részletek ismerete nélkül is - jól sikerült. Ajánlhatom az index fórumon az Igen! (vagy nem???) Lesz új Pannónia témakört megnézni. Természetesen másoknak is.

2010-04-06 19:14:17

Már sok Mikulást láttam életemben, ezért óvatosan közelítem meg ezt a hírt.
1. Motor:
A márka feltámasztásának kísérete dicséretes törekvés, de azért nem kéne egyből az árakat a jelenlegi Top márkákhoz pozicionálni. A Pannónia név szvsz. csak nekünk cseng jól, Nyugaton nem dobják hanyatt magukat tőle- márpedig eladni inkább ott tudják majd.
Meg aztán két éve a Danúviát is beharangozták, aztán azóta semmi...
2. Design:
A magyar motorépítők munkáját eddig mindenhol dicsérték és díjazták, ezen a motoron mintha mellőzték volna a munkájukat. Véleményem szerint igen rondára sikeredett - messze áll attól, amit én négyévesen megszerettem 1973-ban. Az ugyan is a nagyapámé volt, tükrözte a magyar motortervezés és gyártás szintjét, ennél meg összekapkodták az e-bayről a cuccokat és a szépérzéket mellőzve összehányták egy garázsban.

Persze jó lenne, ha egy Főnixmadárként feléledne ismét a magyar motorkerékpár gyártás
(lásd: Gaia, Danúvia, Pannónia ) de az élet már igen elment mellettünk. Sajnos ez még a Lajtától nyugatabbra sem egyszerű feladat ( lásd MZ, Norton ) pedig ott pezsgőbb a piac is. De a remény hal meg utoljára!

2010-04-06 18:42:16

Bocsánat,de nekem tetszik...A legjobban akkor,ha újra gyárthatnák és tényleg nem csak az exkluzív pénztárcájúaknak.Szép lett,jól áll neki ez a színösszeállítás.Én fiatal vagyok és talán ezért,de az sem lenne rossz,ha lenne magyar Ducati is.Én támogatnám őket,ha kell,megyek a gyárba összeszerelőnek.Meg aztán az is lehet,hogy elcserélem az 1000F-emet egyre...

2010-04-06 18:23:09

"exkluzív árkategóriába" ez azt jelenit annyiba fog kerülmi minr például egy DUCATI mert akkor nem kérdéses mejik a nyeröbb

2010-04-06 16:47:01

Nos, függetlenül attól, hogy a mi kutyánk kölke, ez vazze ritka ronda.
Sikerült minden stílusból a legrosszabbat átvenni, + hozzákutyulni egy kis rosszul eltalált egyéniséget. Ha feleannyiért adnák, mint más márkákat, akkor sem kéne.

2010-04-06 16:11:52

Nem örülök! Oly messze van a Pannóniától, mint Makó Jeruzsálemtől, s a sok ködösités után ma sem tiszta a kép. Ha nem Pannónia - mert nem az - akkor mi köze van a magyar termékhez ? Minden darabja import nyilatkozatuk szerint. Hát ...tényleg nem örülök.

2010-04-06 15:27:47

Hát......örülök, hogy lesz megint, de tényleg! Viszont a képeken látottak annyira nem dobogtatták meg a szívem, remélem lesz ez még jobb is, mert ebben a köntösben szerintem, csak "réteg érdeklődést" fog kiváltani, s az a réteg nem túl vastag, attól tartok.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár