hirdetés
2008-10-03 12:22:47 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Hector Barbera a Japán Nagydíj hétvégéjén, a szombati szabadedzésen, súlyos gerincsérülést szenvedett és orvosi utasításra nem versenyezhet Ausztráliában és valószínűleg Malajziában sem.


hirdetés
    A spanyol versenyzőt azóta, a Togichiben lévő Dayko kórházban ápolták, ahol az orvosi stáb úgy döntött, hogy a versenyzőnek az tesz a legjobbat, ha biztonságos körülményeket biztosítva hazaszállítják Spanyolországba, ahol minél hamarabb megkezdheti a felépülését. Repülőgépének megérkezését követően egy mentővel, a valenciai kórházba szállítják.



    Közben a magyar alakulatnál Barbera elvesztése átrendezte a felállást. A gyári motort, ami eddig a spanyolt szolgálta, most Tóth Imre kapta meg az Aprilia gyártól. Ez egyben az is jelenti, hogy Ausztráliában Imre, Rossano Brazzival dolgozik együtt az Aprilián, míg saját csapata Stefano Bianco olasz versenyzőt segíti, Imre motorjával. Az első edzést még száraz körülmények között teljesítette a mezőny, ám a délutáni időmérő idejére már esni kezdett az eső. Az első tréningen Imre a 14. helyen zárt, 1,7 másodpercre maradva el az első időtől, amit első nekifutásra pozitív eredménynek könyvelt el Brazzi úr. Délután maradt a helyezése és pillanatnyilag az ideiglenes 14. rajthely az övé, habár végig a negyedik, ötödik helyen körözött, egy rossz gumiválasztás megakadályozta a magyar pilótát abban, hogy megtartsa a helyezését. Stefano Bianco a 18. rajtidőt érte el első napján a magyar csapatnál.



Tóth Imre#10: 14. ideiglenes rajthely
„Ég és föld a különbség a két motor között. Teljesen más ezzel a motorral menni, mint az enyémmel, még akkor is, ha Barbera alapbeállításaival kezdtem el a munkát, hogy szokjam a gépet. Az „új”csapatom remekül dolgozott és nagyon sokat segítettek nekem, hogy minél rövidebb idő alatt megszokjam a motort. A kvalifikáción jobb eredményben reménykedtem, hiszen a korábbiakban is mindig jobban mentem esőben, mint szárazon. Nem is volt baj, amíg ki nem jöttem gumit cserélni. Az új abroncs egyáltalán nem feküdt nekem és nem bírtam tartani a korábbi helyezésem. Nem baj, ebből is tanultunk és holnap még javíthatunk a mai eredményeken.”






2008-10-03 13:10:28

Remélem hamar megszokja Imi az új motort és jó helyen zárja majd a gp-t

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
_
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Kawasaki ZX-10R Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 BMW S 1000 RR 2010 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha SR125 1997- Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSR750
És ezt olvasta már?Bezár