hirdetés
2010-10-18 13:48:32 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A 18. helyen végzett Talmácsi Gábor, komoly gondok voltak a motorral.

hirdetés
A versenyre sem lett melegebb, mint az előző napokon, de legalább az eső nem esett, ami a bemelegítő edzések alatt nem volt elmondható. A warm up-ra átszelepelték Talma első futóművét, de semmi előrelépés nem mutatkozott, hiába bízott benne Talmácsi.

A futamot a 22. helyről várta és bár néhány pozíciót sikerült a start után feljebb jönnie, esélye sem volt arra, hogy akár egyetlen pontot is szerezzen ezen a versenyen... Ez pedig nagyon elszomorító és elgondolkodtató is egyben, hiszen az aragoni versenyen dobogóra állhatott és az azt megelőző futamokon is rendre a legjobb tíz között szerepelt.



Azóta azonban valami történt a motorral és Talma valósággal élet-halál harcot vív a célba érésekért, ami ugyan hozzátartozik egy versenyző életéhez, de Talmácsi tőle szokatlan módon mindezt a 20. hely környékén teszi, ahol korábban nemigen fordult meg. Az ausztrál futamot végül Alex De Angelis nyerte, Scott Redding és Talma csapattársa, Andrea Iannone előtt - Gábor csak a 18. helyen zárt.

"Katasztrofális a helyzet" - értékelt a futam után Talmácsi. "Az aragoni dobogó után gondolni sem mertem volna, hogy ilyen folytatás vár ránk, azóta egyszerűen bármit változtattunk a motoron, nem lett jobb. Folyamatosan azon agyalok, hogy vajon mi lehet a gond a géppel, mert hogy valami komoly gond van, az biztos. Eddig bármilyen is volt a beállítás, képes voltam hozzátenni a tudásomat, tapasztalatomat, és bejöttem az első 10-ben"

"A versenyt követően volt egy csapatmeeting, ahol felvetettük, hogy szükség lenne egy plusz futómű-mérnökre erősítésként, mert egy helyben toporgunk. Illetve felvetődött az is, hogy miután elestem a boxutcában, a vázat nem cseréltük ki, mert a mérnökeim úgy ítélték meg, hogy nem sérült meg annyira, hogy szükség lenne erre a lépésre. Én viszont nem tudok már másra gondolni, minthogy innen eredhet minden problémánk forrása, így a következő versenyre kértük a váz cseréjét is. Bármi is legyen még a hátralévő két versenyen, én nem adom fel és hiszek abban, hogy lesz megoldás" - nyilatkozott a magyar versenyző.

Címkék:  moto2 , talmácsi gábor




2010-10-26 14:13:24

Pusmogók vagytok. S attól tartok, igazatok van....

2010-10-20 17:34:49

vagy lekellene nyulni INNONE motroját. miota nem a Talmácsi beálitásait használja egész jol megy neki hihetetlen nem ????

2010-10-18 20:11:34

"A warm up-ra átszelepelték Talma első futóművét, de semmi előrelépés nem mutatkozott, hiába bízott benne Talmácsi. "
Én ugyan tök hülye vagyok a versenymotorokhoz, de ha szerinte a váz görbe, akkor miért bízott a javulásban egy villa átszelepelés után? Nem kéne már ezt erőltetni szerintem...

2010-10-18 20:04:45

Az utcánkban lakik egy bácsi, profi Simson szakember, majd szólok mán neki, hogy jelentkezzen ebbe a szerelő gárdábaje oszt jóóóvan!

2010-10-18 13:56:52

Talma, Talma, normális szerelőgárdára lenne szükséged! Szarral nem lehet motorozni.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár