hirdetés
2009-03-17 10:07:11 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Talma tegnap nemcsak a saját legjobb köridején sikerült javítania, hanem a beállítások is egyre jobban sikerültek.

hirdetés
Bár a kezdeti lendületet néhány nehézség hátráltatta, ez sem vett vissza azonban a csapat elszántságából. Délelőtt 10 és 13 óra között akadtak ugyan fennakadások, többek között az elektronikával nem volt minden rendben, és furcsa helyzetet teremtett az is, amikor több esetben a motor le akart állni a kanyarban. Sokszor szaggatott, megszakadt a gyújtás, az egyenesekben is nehezebb volt tartania Gábornak a motort, mert rángatott. Az energia utánpótlás azonban csavart hozott az eredményekben, mert ebédidő után meredeken ívelt felfelé a csapat, a motor és Talma összhangja. Sikerült olyan bázisbeállításokat találni, amivel könnyedébben tudott motorozni, jobbak voltak a féktávok, jobb volt a hátsó gumi tapadása, délután már a motor sem rángatott. Kicsit visszavett Gábor teljesítményéből az, hogy a tegnap előtti nap hatásai, többek között a motor kiugrásai, komolyan igénybe vették a még nem teljesen jó csuklóját, ráadásul a tenyerét is kikezdte a kesztyű, de ha ezekre a problémákra sikerül megoldást találni, akkor ez a kevés időkülönbség is könnyedén leküzdhetővé válik. Most következik néhány nap regenerálódás, hogy március 25-26-27-én újult erővel folytatódjon a kemény munka készülve az idei VB szezonra.


Talmácsi Gábor

Talmácsi Gábor nyilatkozata: „Nem állíthatom, hogy száz százalékosan sikerült a legjobb beállításokat megtalálni, de mégis egy nagyon kemény napon vagyunk túl, ami összességében nagyon eredményes. Ha megnézzük a legjobb köridőket, akkor látszik, hogy sok olyan pilóta van mögöttem, akik már több éve motoroznak a 250 cc-ben, nagyobb a tapasztalatuk, mégis gyengébb időt futottak. Ez mindenképpen erősíti bennem a versenyszellemet, és az érzést, hogy ennél még jobbak is tudunk lenni. A mezőny változatlanul igen erős, de az, hogy csak ilyen kicsivel vagyok elmaradva az első háromtól mindenképpen bizakodóvá tesz. Most kipihenem az elmúlt két nap fáradalmait és energiát gyűjtök az első hivatalos teszthez, aminek a napja már egyre közelebb van. Nagyon várom, hogy újra elkezdődjön a szezon, és kihozzam magamból a maximumot!”

A tegnapi nap eredményei:

Hector BARBERA
Alvaro BAUTISTA
Marco SIMONCELLI
TALMÁCSI Gábor
1:41:113
1:41:119
1:41:138
1:41:563

Címkék:  Talmácsi Gábor , Estirol , teszt , második nap




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár