hirdetés
2009-05-25 18:15:03 , Írta: Égő Katalin
Bookmark and Share

hangzott Talmácsi Gábor első mondata a Balatonring Team ma délutáni sajtótájékoztatóján. A bejelentés még úgyis rendesen szíven szúrta az összehívott újságírókat, hogy egy ideje már tudjuk, nincs minden rendben Talma és jelenlegi csapata körül.

hirdetés
Jorge Martínez Salvadores (Aspar Team, Balatornring Team) nyilatkozata:„Nagyon nehéz helyzet ez számomra. Ahogy önök mind tudják, március folyamán bemutattuk a Balatonring új szponzorait, 5. helyen álltunk a világbajnoki pontversenyben, azaz a helyzet nagyon jó volt. És most a csapat és Talmácsi Gábor szakított. Gábor részéről érkezett a döntés, hogy felbontja a szerződést, mivel viták adódtak a csapattal. A francia nagydíjon Le Mans-ban már nem is ült motorra. Megpróbáltunk megegyezni, ám a média és kommunikációs jogok miatt nem sikerült megállapodásra jutnunk. A csapat kapcsolata Gáborral az elmúlt években kiváló volt, ennek megfelelően a lehető legjobban kívánunk neki a jövőben. Tovább küzdünk magyarországi terveink megvalósítása érdekében, a Balatonring projekt még nagyobb lesz, mint azt eredetileg terveztük, és minden megteszünk, hogy a magyar pálya elkészüljön, és létrejöjjön a magyar csapat magyar versenyzőkkel.”


Jorge Aspar Martínezt megviselte a szakítás

Talmácsi Gábor nyilatkozata:„Másfél hete nincs érvényes szerződésem. A mai tárgyalásokat követően kijelenthetem: nem folytatom tovább a motorozást. (Gábor minden bizonnyal, itt arra gondolt, hogy a Balatonring színeiben. A szerk.) Szívesen emlékezem vissza az Aspar Teammel átélt elmúlt két éves időszakra, és minden jót kívánok nekik további munkájukhoz. A mai tárgyalásokon nem sikerült megállapodnunk. Nincs szerződés. A jövőről nem szeretnék, és nem is tudok mit mondani.”


Talmácsi Gábor feketében – A sikeres versenyző a múltat gyászolja, vagy a jövőt látja ilyen színben?

Martínez úr első sorban azért érkezett Magyarországra, hogy Gáborral valamiféle megegyezésre jusson. A mai napon zajlott tárgyalások során Talma és Jorge Martínez mellett jelen volt természetesen Gábor menedzsere – és ahogy ő mondta – legjobb barátja, Stefano Favaro, Gábor szülei és az Aspar csapat jogásza. Sajnos a tárgyalás eredménytelenül zajlott, egyetlen pontban, a kommunikációs és média jogok tulajdonában nem tudtak megegyezni. Hogy ez miért ilyen sarkalatos pont? Egyik megkérdezett sem volt erre hajlandó konkrét választ adni, Gábor a nyílt kérdésre úgy felelt, hogy ez egyáltalán nem pénz kérdése, mert ha az lenne, akkor vígan húzná tovább a gázt fizetésért az Aspar istállóban.
Martínez úr kijelentette, hogy már ma délután folytatják a munkát, beszélnek néhány magyar versenyzővel, aki esetleg szóba jöhet, hogy akár már a következő hétvégén, Mugellóban magyar pilóta ülhessen Gábor árván maradt motorján. Konkrét név még nem hangzott el, az új pilóta kilétének bejelentése holnap, azaz kedden lesz esedékes.



Gábor jövőbeli terveiről semmit sem árult el. Elmondása szerint csúcsformában van. Ahhoz viszont, hogy még ebben a szezonban motorra tudjon ülni, mindenképpen szükség van a Balatonring Team csapat engedélyére. Martínez úr szavaiból úgy derült ki, hogy jó viszonyban váltak el, - és valószínűleg, ha a csapat érdekeit nem sérti – nem áll Gábor további karrierje útjába. Reméljük, Gábor nyitómondata csak véletlen baki volt, és csakhamar újra drukkolhatunk az ország egyik legeredményesebb motorversenyzőjének.




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár