hirdetés
2008-11-26 09:40:03 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Világbajnokunk Talmácsi Gábor befejezte a kétnapos tesztelését Valenciában. Az idei utolsó tesztelését nagyon elégedetten fejezhette be Talma, hiszen csak 1 tizedmásodperccel volt lassabb a vb-ezüstérmes Alvaro Bautistánál. Talma tehát kezd egyre jobban összeszokni az új 250-es gépével!

hirdetés

    Az Aprilia kétnapos valenciai kollektív tesztjének a zárónapján a három géposztály, a 125, a 250 és a szuperbike képviselői közül csak a 250-ben nem gyorsultak fel a legjobbak. A spanyol Bautista hétfőn 1:37.1-et tudott, míg kedden 1:38.1-et mértek neki. Talmácsi Gábor hétfőn 1:38.1-re, kedden 1:38.2-re volt képes. Az Aspar Team három világbajnoka közül csak a francia Mike Di Meglio javított kedden. Az idei 125-ös világbajnok három tizedmásodpercet faragott le kedden a hétfői idejéből. Talmácsi Gábor mégis nagyon elégedetten fejezte be a pályafutása második 250-es tesztjét. Ugyan még mindig eléggé fájt a sérült csuklója, de csak alig maradt el Bautista idejétől kedden – Batigas már két évet lehúzott a 250-ben, van már 6 nagydíjgyőzelme, míg idén vb-címért viaskodott. Talma immár folyamatosan tudott nagyon jó ritmusban motorozni és az elmondása szerint a csapatával megtalálták a helyes fejlesztési irányt, valamint az ideális beállítások irányát. Talma kedden már nagyon érezte a motort, amelyet immár sokkal kényelmesebben is tud vezetni, már nem annyira megterhelő neki erőnlétileg sem. Talmácsi Gábor tehát nyugodtan mehet el a téli szünetére, amely alatt a legfontosabb dolga az lesz, hogy teljesen rendbe tegye a sérült csuklóját.

    A 21 éves spanyol Julian Simon nagyszerűen mutatkozott be az Apriliánál és az Aspar Teamnél. Simon a karrierje alatt először igazolt le az Apriliához – a múltban KTM-mel, Hondával és Malagutival motorozott - , míg 2006 után tért vissza a 125-be. Ennek dacára a kétnapos valenciai teszten egyből ő volt a leggyorsabb. Simon kedden a hétfői naphoz képest 1.2 másodperccel felgyorsult!

    Az Aprilia szuperbike csapatában kedden hárman teszteltek, hiszen Valenciában az idei 250-es világbajnok, az olasz Marco Simoncelli is kipróbálta az új RSV4-et. A hivatalos verzió szerint a Piaggio részéről ez egy jutalom volt Simoncelli számára, amiért az olasz pilóta idén világbajnok lett a Gilerával. Azaz a Piaggio ugyanúgy megajándékozta Simoncellit, mint a Ferrari Valentino Rossit. Nincs okunk kételkedni a Piaggio nagylelkűségében, azonban ez a jutalom teszt jó alkalom volt arra is, hogy a Piaggio felmérje, mennyire ütőképes Simoncelli egy négyütemű motoron. Nos Simoncelli nem okozott csalódást. Ugyan első ízben ült fel egy szuperbike gépre, amellyel csak kevés kört tett meg kedd délután, ám gyorsabb időt motorozott, mint Shinya Nakano hétfőn!

    Nem kezdődött jól a spanyol Hector Faubel hondás korszaka. Talmácsi Gábor 2007-es legnagyobb riválisának is Valenciában kellett volna lennie, azonban nem tesztelhetett az új csapatában, a thaiföldi Stop&Go-nál. Faubel – aki 2002 után hagyta el az Apriliát és a karrierje alatt először fog hondázni – csapatfőnöke Eduardo Perales megbetegedett, amiért törölték az alakulat kétnaposra tervezett valenciai tesztjét.

Valenciai tesztek – 2. nap
125
1. Julian Simon    (spanyol, Aprilia RSA125)      1:40.5    (69 kör)
2. Andrea Iannone    (olasz, Aprilia RSA125)    1:41.0    (36)
3. Bradley Smith    (brit, Aprilia RSA125)         1:41.1    (67)
4. Sergio Gadea    (spanyol, Aprilia RSA125)    1:42.0    (53)

250
1. Alvaro Bautista    (spanyol, Aprilia RSA250)  1:38.1    (44)
1. Talmácsi Gábor    (Aprilia RSA250)              1:38.2    (46)
3. Mike Di Meglio    (francia, Aprilia RS250)      1:38.6    (55)

Szuperbike
1. Shinya Nakano    (japán, Aprilia RSV4)        1:35.3    (69)           
2. Marco Simoncelli    (olasz, Aprilia RSV4)      1:36.3    (37)
3. Alex Hoffman    (német, Aprilia RSV4)         1:37.3    (50)




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár