hirdetés
2010-07-09 19:44:49 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A negyven fok feletti hőmérséklet ellenére Talmácsi Gábor az IRTA teszt második etapjában a második leggyorsabb volt.

hirdetés
Az IRTA teszt második napján már nem járta át a pályát az a kellemes szél, amitől előző nap elviselhető volt az időjárás Aragónban, a hőmérő higanyszála feljebb kúszott, bőven negyven fok fölött próbálgatták motorjaikat a versenyzők.



Talmácsi Gábor délelőtt elég hamar megkezdte a gyakorlást, hiszen ekkor még nem volt annyira meleg. A motornak is kedvezett ez, hiszen Talma ugyanazzal a beállítással kezdett, amivel tegnap zárt, mégis fél másodperccel gyorsabbnak bizonyult. A Fimmco Speed Up magyarja egy új gumit is kipróbált, változtattak az első villán, és az első futóművön. Az ebédszünet előtt még sikerült tovább javítania köridejét, ami egy másodperccel jobb volt, mint egy nappal korábban.



Délutánra tetőzött a kánikula. Ötvenhét fokos volt az aszfalt, a levegő negyvenhat, a napon tartózkodni is alig lehetett, és ebben az időben kellett a versenyzőknek megfeszülni. Talmácsi Gábor feladata két új fejlesztésű gumi tesztelése volt és, hogy próbálja kihozni a motorból az edzés végén a maximumot. Talma meg is tett mindent, ma is az utolsó körében futotta a leggyorsabb körét, 1’56.177-et, ami délután a második leggyorsabb körnek számított az aragóni Motorlanden.

A versenyzők kapnak néhány nap pihenőt a jövő hét végéig. Július 16-án a vb Németországban folytatódik.



Talmácsi Gábor nyilatkozata:
Elégedett vagyok a két teszt nappal, sok mindent kipróbáltunk, találtunk néhány bázis beállítást, amire építkezhetünk ezután. Rengeteget dolgoztunk és ennek meg kell, hogy legyen az eredménye. Még soha nem motoroztam ennyit élesben, mint az utóbbi egy hónapban, úgy érzem, rám fér néhány nap kikapcsolódás. Egy hét múlva már utazunk a következő versenyre, addig a regenerálódásé lesz a főszerep.

Címkék:  talmácsi gábor , moto2 , irta teszt




2010-07-10 13:09:37

osztom kedves motoros kolléga véleményét. ilyen eredmények kellenénk

2010-07-09 23:41:08

Most már nagyon remélem, hogy versenyben is tudja hozni ezt a formáját! Ráférne a győzelem jóleső érzése

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár