hirdetés
2011-01-14 10:47:58 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Biztosan nem szerződik Talmácsi Gábor a Team Pedercinihez, és motorozni sem tudott.

hirdetés
A Team Pedercini csapat folytatta a munkát, mely során érthető módon a csapat, már aláírt versenyzője, Roberto Rolfo jutott előbb lehetőséghez. Majd mikor a magyar motoros került volna sorra, az időjárás ismét közbe szólt és ő már nem tudott kigurulni a boxból a pályára. Hiába, a maláj monszuneső kiszámíthatatlan.

Talmácsi Gábor Superbike teszt

„Az eddigi 3 tesztnapból az időjárás miatt több volt a kényszerpihenő, mint a motorozás, amit nagyon sajnálok, hiszen senki sem így tervezte a dolgot. Mivel már biztos vagyok abban, hogy nem lesz közöttünk szerződés-aláírás a Pedercini csapattal, nem szeretném elvenni Robertotól a felkészülési lehetőséget, hiszen én csak vendég résztvevőként vagyok a teszten, éppen ezért már nem ülök motorra.”- nyilatkozta Gábor. „Versenyzőként pontosan tudom mennyire fontos ez az időszak a pilótának és a csapatnak egyaránt, ráadásul ezzel a motorral február végén már világbajnoki futam vár rájuk. Összegezve a történteket: élmény volt kipróbálni egy superbike motort. Köszönöm a csapatnak és a Kawasaki gyárnak ezt a lehetőséget, ami egyben egy feltöltődés is volt számomra.” – folytatta a világbajnok motorosunk.

Címkék:  talmácsi gábor , pedercini kawasaki , wsbk




2011-01-14 15:05:11

Hát valami nem ártana. Ha rajta kívül álló okok miatt is, de kezd nevetségessé válni. A nyilatkozatból nem tudunk meg semmi hasznosat. Most üzleti titok vagy tényleg ennyire bénán csinálja a dolgait Gábor?
Ne röhögtessenek már, hogy a kedves Pedercini csapat és mások nem tudják, hogy monszuneső lesz ott és akkor. Eléggé kiszámítható az időjárás ma már.

2011-01-14 12:49:13

lassan elgondolkozhatna rajta, hogy elmenjen kőműves segéd munkásnak

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár