hirdetés
2010-03-30 13:48:06 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Talmácsi Gábor csapata újításokkal próbálkozott, de változtatások nem hoztak előrelépést.

hirdetés
A jerezi három napos teszt utolsó napján borult időre ébredt a 125-ös és a Moto2-es kategória mezőnye. Délelőtt még száraz körülmények között edzhetett a hatvanöt motoros, így volt idő néhány újabb beállítás kipróbálására. A magyar versenyző rótta a köröket, de nem tapasztalt javulást. A motor elejének pattogása mérséklődött, de még mindig hátráltatja Gábort, hogy gyorsabb legyen. A mérnökök rájöttek, hogy a jelenséget a kuplung beállítása okozza, erre dolgoztak ki néhány variációt.

Talma arra is panaszkodott a nap során, hogy a motor nem fordul elég könnyedén, néhány fordulót alig tudott bevenni. Ezen probléma megoldására, a geometrián és a futóműn beállításain kell módosítani. A mérnökök nagy változtatásra szánták el magukat, de ekkor az időjárás közbeszólt, elkezdett ugyanis esni az eső. A Fimmco Speedup Team úgy ítélte meg nincs értelme kockáztatni a zuhogó esőben, így a délután nagy részét a boxban töltötte Talmácsi Gábor és csapattársa, Andrea Iannone. Talma harminckilenc kört ment tegnap, és a huszonötödik helyen zárta a napot, 1’45.982-es legjobbal.

A csapat a nap végén összeült egy végső megbeszélésre, majd megkezdődött a pakolás, hiszen másfél hét múlva elrajtol a világbajnoki szezon. Április kilencedikén az első szabadedzéssel Katarban a Losail Circuit-on indul a pontvadászat.



Talmácsi Gábor tegnapi nyilatkozata:
"Többet vártam a mai naptól, de az új ötleteink nem vittek minket előrébb. Az időjárás sem kedvezett számunkra. Sokat tanultunk a motorról, majd a versenyek alatt még jobban összecsiszolódunk. A csapatom és a mérnökeim rengeteget dolgoztak a teszt időszak során, a következő megmérettetés számukra és számomra is a katari nagydíj."

Címkék:  teszt , moto2 , talmácsi gábor , jerez , motogp




2010-04-05 13:00:45

nem ártana egy jó eredmény

2010-03-30 18:31:22

Nem túl jó hírek.
Azért remélem Katar-ban megtalálják a beállítást, és odaér.
Gyerünk Talma!

2010-03-30 14:04:00

Egy kalappal hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár