hirdetés
2010-10-01 17:10:17 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A nagydíj első edzésnapján az időjárásra nem lehetett panasz, azonban a pálya rendesen szedte „áldozatait”, főleg a 125cc és a GP tréningjein.

hirdetés
A felkelő nap országában folytatódik most hétvégén a világbajnokság, majd szünet nélkül két újabb verseny is vár a mezőnyre. A vb hajrájában azonban senkinek sincs kifogása az „erőltetett menet” ellen, hiszen a versenyzők már hozzászoktak ehhez és minden szezon során külön készülnek a tengerentúli viadalokra.

Talmácsi Gábor - Motegi

Talmácsi Gábor már hétfőn elutazott, hogy minél gyorsabban fel tudja venni a kinti ritmust. Tervszerűen építette fel napi programját, melyben a reggeli futástól a kikapcsolódásig sok minden helyet kapott. Egy dologra azonban nem lehet felkészülni még úgy sem, hogy az ember tudja, Japánban nem szokatlanok a földrengések. Hát az utóbbi néhány napban eléggé gyakran megmozdult a föld, amit nem csak világbajnok motorosunk, de valamennyi külföldi nehezebben viselt, főleg úgy, hogy szerdán hajnalban álmukból felriadva ébredtek eme ijesztő természeti jelenségre.



A nagydíj első edzésnapján az időjárásra nem lehetett panasz, azonban a pálya rendesen szedte „áldozatait”, főleg a 125cc és a GP tréningjein. Talmácsi Gábor a 9. helyen zárta az első gyakorlást, míg csapattársa a 27. helyet szerezte meg.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
Az aragoni beállításokkal kezdtünk, de erre a pályára ezek nem használhatóak, ezt Andrea 27. helye mutatja is és nekem is kínkeservesen sikerült a 9. pozíciót megszereznem. Nincs a motor hátulján tapadás, iszonyatosan tolja az elejét, így holnap mindenképpen változtatnunk kell a beállításokon. Ami viszont jó hír, hogy a csapatom tudja, hogy mi a teendő. Várom, hogy tudjak gyorsulni, mert csakúgy, mint ma, én holnap is beleadok mindent. Tavalyhoz képest lényegesen rosszabb az aszfalt minősége, több az útegyenetlenség, sok a javítás, foltozás, amit nagyon megérzünk motorozás közben. Valószínűleg ez is közrejátszhatott, hogy a mai edzések során sok bukásnak lehettünk szemtanúi.

Japán, Motegi – első szabadedzés
 1. Simon  1.54.203
 2. Elias  1.54.327
 3. De Angelis  1.54.456
 9. Talmácsi  1.55.155


Címkék:  talmácsi gábor , moto2




2010-10-04 06:23:20

Lehet, hogy a csapat tudja/tudta mi a teendő, de mégsem sikerült valami jól végrehajtani a beállításokat........sajna.

2010-10-01 18:23:18

Megnézném milyen az a sok útegyenetlenség, javítás, foltozás..)

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár