hirdetés
2010-06-21 10:38:49 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Abraham motorjából szivárgó olajon csúszott el a százötvenedszer rajthoz álló Talma.

hirdetés
Az angol időjárás változatos ezt tudtuk, most bizonyította is mindezt a sziget ország. Pénteken sütött a nap, majd jött az eső, szombat reggelre téli hideg érkezett a pályára. Talmácsi Gábor nagykabátban dideregve megjegyezte az egyik helyi biztonsági embernek, hogy hirtelen milyen hűvös lett, ő csodálkozva csak annyit mondott: „Pedig most teljesen nyárias a klíma...”

A szabadedzésen a motor beállítása volt a fő feladat, mivel Gábor a pálya második felében ugyan gyors volt, de a második negyedével akadtak gondjai. A helyes beállítást nem sikerült megtalálni, így a délutáni időmérő edzésen csak a tizenkilencedik rajtkockát sikerült megszerezni, annak ellenére, hogy Gábor motorja a második leggyorsabb volt a mezőnyben.

Talma százötvenedszer a rajtrácson

A vasárnapi versenyen Talmácsi Gábor százötvenedszer állt fel a rajtrácsra, hogy harcba szálljon a világbajnoki pontokért. A magyar világbajnok nevét már az első kör végén a tízedik helyen írta ki a számítógép. Később néhány pozíciót vesztve tizenötödikként küzdött, majd egyre hátrébb csúszott. Hat körrel a vége előtt a tizenkilencedik helyen motorozott Abraham mögött, akinek a motorjából folyamatosan olaj került a magyar versenyzőre. Talma megpróbálta megelőzni a cseh pilótát, de sehol nem tudott elmenni mellette. Még két kör volt hátra, amikor a teljesen olajos első idomról az olaj elkezdett a gumira folyni, és ennek következtében Gábor az egyik kanyarban elesett. Szerencsére sérülés nélkül megúszta a kicsúszást.

A versenyt Jules Cluzel nyerte, Luthi és Simon előtt. Gábor csapattársa Andrea Iannone tizenkettedik lett. Talmácsi Gábor összetettben a tízedik helyen áll.

Nem így képzelte

Talmácsi Gábor nyilatkozata:
„A rajtom jó sikerült, minden tökéletesen kijött az első körben. Utána nem tudtam az élbolyra tapadni, a kanyarokban küzdöttem a motorral. Abraham mögött mentem jó pár körön át, akinek a motorjából spriccelt az olaj, nem láttam semmit. A motorom, a sisakom plexije, minden csupa olaj volt. Aztán az egyik kanyarban elment a motorom eleje és kicsúsztam, így a sóderágyban fejeztem be a nagydíjat. Bajom nem lett szerencsére, de nem ilyen 150. futamot képzeltem el az biztos.”

Címkék:  talmácsi gábor , silverstone , motogp , moto2




2010-06-21 20:50:30

azt nem értem ha spriccelt az olaj akkor miért nem elözte meg? ha már folyt az olaj belöle akkor ott baj van gondolom teljesitmény csökkenés is fellépet. kiérti ezt

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár