hirdetés
2009-01-14 12:10:39 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Az amerikai szuperkrossz bajnokságban két sztárnak, a gyári hondás Ben Townleynak és a gyári yamahás Broc Heplernek nagyon rosszul kezdődött az idény. Hepler az idénynyitó első edzésén bukott és eltörte a jobb vállát. Míg a 2004-es MX2-es világbajnok Townley még mindig nem gyógyult meg a tavalyi sérüléseiből.

hirdetés

A 25 éves új-zélandi Townleyról mindenki tudja, hogy mire képes. 2004-ben ő lett az MX2 első világbajnoka, míg 2007-ben megnyerte a Keleti-parti Lites szuperkrossz bajnokságot is Amerikában. Townley azonban nagyon hajlamos a sérülésekre, amelyek szinte folyamatosak azóta, hogy 2007 végén elhagyta a Kawasakit és átigazolt a Hondához. A kiwi tavaly teljes egészében kihagyta a szuperkrossz bajnokságot, majd a motokrossz sorozatban is csak pár versenyen indult a sérülései miatt.
Nagyon úgy néz ki, hogy az idei szuperkrossz szezonban sem láthatjuk. Townley ugyan ott volt az évadnyitón Anaheimben, de nem versenyzett.
„A sérült vállam már teljesen meggyógyult, de a sérült csuklómról még nem mondhatom el ugyanezt. December utolsó hetében először mentem ki szuperkrossz pályára és azt kell mondjam, hogy még nem bírom a terhelést. Remélhetőleg márciusra minden rendben lesz és Daytonában már rajthoz állhatok.” – nyilatkozta Townley.

A 23 éves Broc Hepler Townleyhoz hasonlóan szintén nagyon sérülékeny. Hepler - ő 2004-ben a Keleti-parti 125-ös szuperkrossz bajnokságban második lett - idén az egyik újonca a szuperkrossz bajnokságnak. A debütálása azonban nagyon nem sikerült. Az 1. edzésen a mosódeszkán durván bukott és eltörte a jobb kulcscsontját. A krosszost azonnal megműtötték, egy rögzítő fémlapot helyeztek el a vállában. „Az operációm nagyon jól sikerült. Reményeim szerint hamarosan megkezdhetem a fizikoterápiát. Ha minden jól megy, akkor egy hónap múlva motorozhatok is és azt követően rövid időn belül már újra versenyezni is szeretnék.” – mondta Hepler, aki a korai sérülése miatt Townleyhoz hasonlóan idén már biztosan nem lesz bajnok a szuperkrosszban. Sőt az is elképzelhető, hogy mindkettőjük sérülése és lábadozási ideje elhúzódik és idén már nem is szerepelhetnek a szuperkrosszban.






A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár