hirdetés
2010-09-18 10:48:45 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Hat futammal az idei szezon vége előtt már kristályosodik a jövő évi felállás.

hirdetés
A most hétvégi aragonival együtt hat futam van hátra a szezonból. A világbajnoki tabellát jelenleg 271 ponttal vezető Jorge Lorenzo már 63 pontos előnyre tett szert az őt követő Dani Pedrosával szemben. A harmadik helyen álló Andrea Dovisioso eddig 139 pontot gyűjtött, így neki és az őt követőknek is már csak matematikai esélye van a világbajnoki cím elnyerésére (a hátralevő hat futamon összesen 150 pont szerezhető).

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo - Világbajnok esélyes

Nem is a versenyekkel, sokkal inkább a jövő évi felállással foglalkozik mindenki, hiszen a szezon nem volt mentes a hangos csapatváltásoktól, gondoljunk csak Rossi Ducatihoz igazolására. Bár még nem ismertes az összes MotoGP versenyző jövője, a nagy csapatok már nyilvánosságra hozták pilótáik nevét.

A Ducati Teamnél Casey Stonert Valentino Rossi váltja, így Nicky Haydennel 2003 után ismét csapattársként szállnak versenybe.

A Fiat Yamaha Teamnél a Doctor helyét, királykategóriába tavaly a WSBK-ból érkező Ben Spies veszi át. Ezzel valószínűleg megszűnnek a Yamaha csapatán belüli viszályok.

Ben Spies Fiat Yamahához igazolásával a Tech3-nél is megürült egy hely, amelyet a 25 éves brit, WSBK-ból érkező Cal Crutchlow foglal el.

Casey Stoner a Ducati után a Repsol Honda Teamnél folytatja, csapattársa a 2011-es szezonban Dani Pedrosa lesz. A jelenlegi tabellán harmadik helyen álló Andrea Dovisioso sorsát egyelőre homály fedi, de minden valószínűség szerint sikerül szerződnie a 2011 szezonra.

Nem láthatjuk azonban a királykategória jövő évi bajnokságában Marco Melandrit, aki a Honda Gresini csapatát hagyja el, és jövőre a WSBK sorozatban a Yamaha Sterilgarda gárdájában folytatja pályafutását.

Címkék:  motogp




2010-09-18 18:59:28

Érthető, hogy magával viszi a specialistáit.

Nehezen pótolható emberek....

Kíváncsi leszek milyen motort farag a Ducati-ból. A karbonváz technológia még nincs teljesen kiforrva. Kezdetben sokat panaszkodtak, hogy túl merev a váz és valakinél működik, valakinél nem. Ducati a GP10-est fejlesztéseinél elsősorban Hayden igényeire koncentrált, ami Stoner-nek nem volt jó. Stoner idén sokat panaszkodott, hogy a fejlesztések nem abba az irányba mentek, mint amire neki szüksége lenne.
Véleményem szerint, Rossinak most nehezebb dolga lesz, mint a Honda-Yamaha váltásnál. Anno a Honda karakterisztikája közel volt a Yamahához.

2010-09-18 16:26:50

Marcot én is sajnálom, de hát az élet kegyetlen! Azt szeretném a cikkhez hozzátenni, mint észrevételt - hogy a DOKTOR távozásával egyidejűleg a Fiat is lelép a csapattól, így a Fiat-Yamaha csapat, nem indul jövőre ezzel a névvel.
Az új névadó szponzorok egyike talán a Petronas vagy a motorkerékpársportba jövőre visszatérő Telefonica lehet.
De a leginkább várt brigád a Ducati lesz, pláne úgy, hogy megy mindenki a Dokival: Brivio, Burgess, technikusok és talán még a büfés csaj is!

2010-09-18 16:10:42

Sajnálom Marco Melandri-t nagy küzdő és szimpatikus versenyző.
Filippo Preziosi szerint: "Marco Melandrinak kiváló versenyzési képességei vannak de nem egy jó motorfejlesztő versenyző."

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár