hirdetés
2010-12-30 12:37:48 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Sanyarú sors vár ránk, lassan elkezdhetünk megszabadulni az ünnepek alatt felhalmozott plusz kilóktól. A Suzukinak van egy remek receptje, 1 év alatt 10 kiló mínusz. A GSX-R600-nál már bevált.

hirdetés
A Suzuki az egyetlen a japán gyártók közül, aki a 2011-es modellévre megújította 600 köbcentis sportgépét. Első ránézésre akár azt is hihetnénk, hogy egy enyhe ráncfelvarrásról van szó csupán, de ha alaposan megnézzük a számokat, hamar kiderül, hogy lényegesen többről van szó.

Motorok Suzuki GSX-R600 2011
Még több kép a 2011-es GSX-R600-ról a galériában

Ahogy a kölni motorkiállítás után már beszámoltunk, a legkisebb GSX-R is megkapta a Big Piston rendszerű első villákat, az első féknyergek pedig immár monoblock Brembo-k. Mégsem ezeken a marad tátva a szemlélő szája, hanem a tömeg adaton, főként, ha a 2010-es modelléhez hasonlítja azt.

A sportmotorok modellváltásakor kiemelt helyen szerepel a tömeg, és minden gyártó, minden évben büszkén jelenti be, hogy sikerült egy kicsit lefaragni itt, egy picit meg ott. Az azonban ritkán fordul elő, hogy egy modell közel tíz kilogramm mínusszal kezdje a következő évet. Összegyűjtöttük azokat az alkatrészeket, amelyek tömegét a Suzukinak sikerült csökkentenie.

Váz -1,35 kg
Lengővilla -0,9 kg
Teleszkópvillák -0,8 kg
Kerekek, fékek és hátsó futómű -2 kg
Idomok -3,15 kg
Kipufogó rendszer -1,7 kg

A módosításoknak köszönhetően, a Suzuki GSX-R600 – papíron – ismét a csúcsra tört, hiszen teljesítmény-súly aránya a kategória legjobbja. Hogy ez mit jelent a valóságban, az az első teszteken fog kiderülni.

Címkék:  suzuki , gsx-r 600




2011-01-01 11:12:52

Milyen kreatívok vagytok!!!!!!!

2011-01-01 10:27:30

Gondolj a celebekre, és még hányni is tudsz....

2010-12-31 15:14:57

Hát még, ha a boxban tolsz egyet ebéd után, az újabb 70deka mínusz. Te leszel a pálya ördöge...

2010-12-31 14:24:36

- = minusz

- a két tükör (első pályázásnál)
- a hátsó lágtartó
- hátsó sárhányó
- a rendszámtábla és tartozékai

- kevesebb cucli a tankban az ára miatt
stb
stb

2010-12-31 13:12:10

Hát Dragboyz! Csontritkulás miatt -10kg? Nekem nem kéne! Inkább maradok erős csontozatú

2010-12-31 10:50:48

Fer1! Olyan negatív vagy mint Suzukinak a kilók



Sikeres, kilométerekben gazdag új évet kívánok minden sporttársnak!

2010-12-30 20:10:13

De jó vóna, ha ez az én kilóóimbú is csak úgy menne...

2010-12-30 15:27:58

Hogy ez mit jelent a valóságban? Egy kőfelverődéstől már ketté fog szakadni a gixxer váza

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár