hirdetés
2008-04-13 14:36:42 , Írta: Hírszerkesztő
Bookmark and Share

A kecskeméti forduló A kecskeméti gokart pálya vonalvezetése a régi, de gyönyörűen felújított, kiváló minőségű új aszfaltréteg várta az 50 fős mezőnyt.

hirdetés

Már az első edzés jelezte, hogy ezen a pályán Hanson Schruf (ÖAMTC, Yamaha) lesz a menő. Az 1 perces körön azonnal 1 mp-cel volt gyorsabb a többieknél. Kökényesi György (Vega MSC, Aprilia) csak az 5. időt mente, nyomasztották őt a korábbi versenyekről maradt nem túl szép emlékei erről a pályáról. Az öt quados játéknak vette az eseményt, bajnoki pontot nem kaphattak (legalább 6 versenyző részvétele a feltétel), de ez arra mindenképpen jó volt, hogy a superquad világkupában meghatározó magyar versenyzők egy jót edzenek és beállítsák motorjaikat. A mért edzés már reálisabb képet mutatott: Schruf még mindig az élen, de Kiskökény már 3 századra megközelítette az osztrák bajnokot. A harmadik rajthely Tóth Ádámnak (Gold Supermoto SC, KTM), a negyedik Gagyi Péternek (FRM, Suzuki) jutott.

Kiskökény - Kecskemét

Az első futam tömény izgalommal kezdődött. Kiskökény lerajtolta a konkurenciát, szélárnyékában Schruffal. Már kezdték volna a mezőnyt lerázni, mikor a heves csatában az off-road visszafordítójában Kökényesi elcsúszott, az őt centikre követő Schruf a fekvő Aprilia hátsó kereke és sárvédője közé szaladt, odaszögezve a magyar bajnok motorját. Schruf viszonylag gyorsan tovább tudott menni, de Kökényesi csak az utolsó helyre kapcsolódhatott vissza. Schruf erőszakos motorozásával néhány kör alatt újra az élre állt, Kiskökény pedig hajmeresztő száguldásba kezdett. Az utolsó körökben már a 3. helyért csatázott, amikor is egy túlforszírozott fordulóban 100 km/h-s sebességgel elcsúszott, és a pályát övező gumifalnak ütközött. Motor és versenyző visszavágódott a pályára, a fullgázon érkező Gagyi óriási fékezéssel és bravúros manőverrel centikkel tudta csak elkerülni a súlyos balesetet. A leintésnél Schruf győzött, a nevető 2. Tóth Ádám, a 3. Gagyi Péter lett. Kökényesi visszabírkózta magát az 5. helyre, de a taktikusan motorozó Horváth Lászlót (Blue Scorpions SE, Sherco) már nem tudta megelőzni.

Schruf - Kecskemét Gagyi

A második futamban Schruf már nem bízta a véletlenre a versenyt, elvitte a rajtot, és senkitől sem zavartatva megnyerte a versenyt. Kiskökény egy darabig loholt a nyomában, de az előző futam kellemetlen élményei után jobbnak látta megelégedni a 2. hellyel. Ebben a futamban Tóth Ádám volt a vesztes, a rajt után az off-roadon történt tolakodásban elesett, és mire életet lehelt a motorba, az egész mezőny már csak látótávolságból volt észlelhető. Nem kis munkájába telt, az 5. helyre való felzárkózás. Gagyi Péter ismét a mezőnyben bérelt 3. helyére motorozott. Szép benyomást keltett az Open-es Holdonner Norbert (Motomax MSC, KTM), Vermes Sándor (Speed Tech SE, KTM) és Varga Oszkár (Gold Supermoto SC, KTM) motorozása: mindhárom fiú megérett arra, hogy jövőre a Prestige osztályban folytassa a versenyzést.





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár