hirdetés
2009-12-29 13:43:11 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Sebestyén Péter 2010-ben a Loncin Racing Team versenyzőjeként áll rajthoz a MotoGP 125 cm3-es géposztályában.

hirdetés
A Loncin Racing együttműködésben áll az olasz Engines Engineering-gel, amely már régóta jelen van a versenyéletben és többek között a Malaugtinak és a Ducatinak is gyárt alkatrészeket, így a technikai háttérrel biztosan nem lesz gond. Peti főmérnökének személyéről még folynak a tárgyalások, annyit azonban már tudni, hogy futóműmérnöke az az olasz szakember lesz aki a Moto2-ben géposztályban segíti majd Talmácsi Gábor munkáját.

Peti részt vesz a kötelező IRTA teszteken, majd az első három versenyt ki kell hagynia, mivel a szabályok értelmében csak 16. életévüket betöltött versenyzők állhatnak rajthoz. A Le Mans-i versenyen azonban már Peti is ott lesz, hiszen május 16.-án betölti a 16-ot.

Sebestyén Péter nyilatkozata: "Hatalmas lehetőség áll előttem, ami annak idején Talmácsi Gábor számára is csak később jött el. Nagyon köszönöm Talmának, Stefano és Roberto Favaronak, hogy segítik a pályafutásomat, már ebben az évben is rengeteget lendítettek a fejlődésemen. Várom a debütálásomat Le Mans-ban, addig a felkészülésre fordítom a figyelmet."

Címkék:  motogp , 125 ccm , sebestyén péter




2010-01-09 17:33:43

Talmácsi lehet nem járt rosszul igy sem, annak ellenére sem, hogy nem nagyon tudott villogi a MotoGP-ben

2010-01-05 21:08:40

...de sokszor még a VB-t nyert pilóták sem kapnak lehetőséget, kihúzzák alóluk a gépet!
Lásd: Biaggi, Melandri, Talmácsi

2010-01-04 21:50:39

de egy teljesen töketlent nem fognak ráűltettni egy nyerö motorra

2010-01-04 20:28:18

A pénz, meg a technika sajnos nem feltétlenül a jó szereplés függvénye..., ez a döntéshozók kedvétől függ!

2010-01-03 11:54:45

HA jól szerepel idén akkor jövöre lesz ott pénz is meg technika is

2010-01-03 11:10:25

Nagyszerű hír, végre ismét lesz érdekeltségünk a legkisebbeknél!
Az idén a szezon második felétől jó lenne már pontokat csipkedni, jövőre pedig stabil pontszerzőnek lenni..., ha lesz hozzá zsé, meg technika!

2010-01-01 16:09:21

reméljük nem szálel vele a ló

2009-12-30 14:13:45

GRATULA GRATULA!!!

Újra nézni fogom a 125 ccm -t

2009-12-30 09:00:30

reméljük okoz olyan széphétvégéket mint Talmácsi okozott a 125-ben

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár